1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tygo in de GHB

Discussie in 'GHB' gestart door Techneut, 27 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

2. Zwijgrecht

Minuut 23 ongeveer, wat een pareltje. Helemaal van de kaart van de g, echt extreem, en pakt rustig een gladiator uit de koelkast en gaat zuipen :P, met de politie er nog bij

3. Techneut

Techneut Belezen gebruiker

4. Techneut

Techneut Belezen gebruiker

Jezus die gast in de cel, word je echt zo van ghb ontwenning?

5. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Deze aflevering slaat wel echt de spijker op z'n kop. Wat een venijnig spul die ghb.

6. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

Thx voor de nieuwe aflevering.
    Ik volg dit topic close voor als er nog nieuwe afleveringen komen

7. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

De laatste aflevering is afgelopen maandag geweest. Dus hopen dat het bij 1 seizoen zal blijven :wink:

pelgrim vindt dit leuk.
  8. pelgrim

Ok tof om te laten weten :wink:. Kijk ernaar uit om alles te bekijken :). Thx 4 the reply :)

9. pelgrim

Zwijgrecht vindt dit leuk.
  10. Zwijgrecht

Hoe ver moet je zijn om te worden als die gast in de cel? Dan moet je wel echt heel extreem gebruiken of niet?

pelgrim vindt dit leuk.
  11. pelgrim

Ja heb zelf enkele keren ghb gedaan tijdens uitgaan en enkele keren met maten thuis. Dit mss max 15x over een tijdspanne van +12j. 1ste keer ooit was in 2005 of 2006 in de afterclub waar ik toen veel zat in de weekends en dat was niet in buisjes maar in flesjes van Flugel. De eerste keer was een Flugel flesje met dikke pap met belletjes in als je schudde. Heb er veel zien op out gaan toen ze dachten dat het 1 dosis was de gekken.

12. Zwijgrecht

Ik heb heel veel G gedaan maar de afkick was eerder een razend hart extreem bewust paranoia opgejaagd extreem zweten schokken etc, niet die hele zieke stuiptrekkingen

pelgrim vindt dit leuk.
  13. crazydevil85

crazydevil85 Newbie

Ik woon in Sint Willebrord. Helaas is dit gewoon sensatie tv wat iemand hier al eerder heeft gezegd. Ze doen net alsof het allemaal hier afspeelt. Maar die koningin van de GHB woont hier niet eens. Er zal hier vast wel drugs gebruikt worden en er wordt hier ook wel eens een wietkweker of ander drugspand opgerold. Maar kom op.... kijk naar Eindhoven, Rotterdam, Amsterdam, Helmond, Tilburg... overal komt dit voor.
    Wat betreft de rolluiken... ja we houden hier van privacy en veiligheid. Hier zijn de rolluiken ook dicht zodra het donker is, zodat niet iedere gluipert naar binnen kan kijken, en als we weg zijn gaan de rolluiken ook dicht... niet alleen hier volgens mij, maar vast en zeker ook in andere dorpen en steden.

Geloof niet alles wat je ziet op tv. De belangrijkste boodschap is dat je gewoon uit moet kijken met welke drugs dan ook, maar net zo goed drank en gebruik of niet of met mate... in welk dorp of stad je ook zit!

Koffieboon en Albedo vinden dit leuk.
  14. Zwijgrecht

Als je je account speciaal aangemaakt hebt om je dorp te verdedigen, cool:grin::handok:

En thanks voor je antwoord, maar die rolluiken snap ik nog steeds niet helemaal. Is het zo ongezellig daar dat iedereen zich daar zorgen om maakt?

15. crazydevil85

crazydevil85 Newbie

Nee valt wel mee... ik heb zelf gewoon een hekel aan mensen die zo lekker binnen zitten te gapen als ze voorbij lopen... dus vandaar de rolluiken in de avonduren dicht, vooral aangezien wij geen gordijnen hebben. En ja wat is er nu lekkerder dan in je huispakje of juist geen huispakje aan, op de bank voor de tv of door je huiskamer te paraderen :blush:Daarnaast met de hete zomerdagen, geven die rolluiken ook nog extra isolatie.... overal waar ik kom, in welk dorp dan ook, hebben veel mensen hun rolluiken dicht als ze niet thuis zijn, bijvoorbeeld als ze op vakantie zijn. Bescherming van de ramen etc. Dit was in mijn vorige woonplaatsen aan de andere kant van Brabant/Limburg ook al overal zo. Dus echt niet alleen hier op Theike:grimacing:

Hier in het dorp is niet echt veel te doen qua uitgaansgelegenheden. Maar een paar kroegen, maar ook niet echt druk of tot laat open. Dus ook niet veel last van zatlappen die tegen je raam aan staan te bonken of tegen je voordeur aan staan te urineren.
    Dit was in Fijnaart wel anders haha daar stond met de carnaval menige kontafdrukken en pis en kotsvlekken op of onder je raam.... Helaas geen rolluikens daar.

Het bevalt me erg goed hier. De mensen zijn recht voor hun raap. Echt erg direct. Je hoeft vaak niet te gokken wat iemand nu bedoeld of denkt. Ze schamen zich niet. Ja je hebt hier meerdere lagen van society net zoals overal. Van hoog geblondeerde jonge en soms te oude tantes met tijgerprint legging aan of te korte latex rokjes en te veel aan gouden sieraden om, tot zeee harde werkers, maar net zo goed ook elite mensen. Doordeweeks hier de gewone dagelijkse auto voor de deur maar op zondag komen de dikke chique wagens op de stoep te staan. De stoepjes worden schoon gehouden (bij ons en vast wel een aantal anderen wat minder) maar bijna overal de mooie glanzende en glinsterende dakpannetjes.

Al met al zoveel andere leuke noemenswaardigheden hier, dan alleen maar een drugs bolwerk waar de rolluiken zogenaamd altijd dicht zijn volgens meneer Tygo en de NPO...

16. Zwijgrecht

Je zou zo rondleidingen kunnen geven voor de makelaar :grin: Maar het blijft tv, alle spannende stukjes worden gemonteerd. als ze ook nog is buurtbewoners aan het woord moeten laten dat het eigelijk wel meevalt dan wordt het wel een heel vreemd programma

crazydevil85 vindt dit leuk.
  17. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb niks tegen rolluiken hoor, behalve dat ik het wat ongezellig vind. Maar je zegt het net alsof gordijnen daar geen optie zijn, beetje zoals vroeger met glasvezel dat het alleen in bepaalde wijken een optie was.

18. Anitaa

Anitaa Experimenterende gebruiker

Ik heb dit dus ook. Krijg er ook trek door. Bizar hè?! Terwijl je ziet wat voor tering zooi het is en hoe mensen er onder lijden

OverdriveO vindt dit leuk.
  19. KropSla

KropSla Belezen gebruiker Tripreporter

Wat heftig, dat zo'n docu dan toch weer je trek in GHB aanwakkert. Dat geeft ook gewoon wel aan wat een hell-of-a-drug het dus kennelijk is..

Techneut en Anitaa vinden dit leuk.
  20. stomme eend

stomme eend Bewuste gebruiker

Dat is precies wat ik me afvroeg bij het zien van die beelden van mensen die vet onder invloed zijn van g: zzijn er nou ook mensen die daar zin van krijgen zoals ik zin krijg in m als ik mensen met typische m-smile zie rond lopen. Ja dus blijkbaar. Terwijl het er voor mij als ghb-leek echt zo ontzettend onaantrekkelijk uit ziet.

21. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Volgens mij zegt dat niet zoveel over GHB, maar meer over verslaving in het algemeen. Elke verslaafde krijgt trek bij het zien van zijn/haar drug, ook als dat negatieve beelden zijn. Elke trigger of reminder activeert gewoon weer de trek, daarom is geestelijke verslaving ook zo kut en blijf je daar vaak nog jaren of zelfs levenslang mee struggelen.

Techneut, Tevil19, KropSla en 4 anderen vinden dit leuk.
  22. Raver

Raver Wijs gebruiker

Precies dit.

Anitaa vindt dit leuk.
  23. crazydevil85

crazydevil85 Newbie

Voor ons zijn gordijnen geen optie helaas :grimacing: we hebben 4 katten die inmiddels alweer 4 gordijnen en vitrages hebben weten te molesteren... Dus voor ons zijn o.a. rolluikens de uitkomst. Snap maar al te goed dat rolluikens voor pottenkijkers ongezellig zijn hehehe:tongueclosed:, maar je moest eens weten wat een gezelligheid het hier is zodra de rolluikens dicht zijn :tearsofjoy::innocent::tonguewink:

24. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Heb dit programma nog even terug lopen kijken.
    GHB is van de meeste die je ziet 1 van hun verslavingen. Ziet er naar uit dat de meeste wel meerdere verslavingen hebben dan GHB alleen.

Maar om hem ging ik stuk!

"Nee ik drink alleen" :tearsofjoy:
    Screenshot_20190109-140348_YouTube.jpg

Techneut, Anitaa, crazydevil85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  25. Anitaa

Anitaa Experimenterende gebruiker

Ik vond hem hilarisch hahah

Rebell vindt dit leuk.
  26. Coffeecup

Coffeecup Belezen gebruiker

En anders ik. Twee dagen weer getikt met de feestdagen. Daarna direct gestopt. Was het lekker? Ja! De ellende waard op langere termijn? Nee! De beelden van die gast in die cel, heftig. Ik zou eerder denken dat hij teveel heeft genomen en daarom zo vaag deed. Of echt ontwenning? Zo heb ik het gelukkig nog nooit gehad. Ook nog nooit iemand zo zien kronkelen door de g

Laden...
Vergelijkbare Topics - Tygo GHB
  1. Toontje11
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    966
  2. Tevil19
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    1.260