Typische vervuilde Amfetamine

sfinx89

Newbie
Hoi mensen.
Heb al redelijk veel ervaring met speedsgebruik en wat ik dit weekend heb ik nog nooit meegemaakt en ervaren.
Dit weekend van vrijdag tot zondag speed gebruikt.
Nu is het zo dat deze zo abnormaal scherp was dat bij deze, ik mijn lijntjes in 5 maal moest nemen inplaats van dat ik ze in 1 maal kon nemen.
daarbij had ik last van bepaalde waandenkbeelden en halve hallucinaties.
Ik was daarbij ook nog overbewegelijk in de vorm van bewegingsdrang.
nou merkte ik dat de pep die we van zaterdag tot zondag hebben gebruikt (anders dan die van vrijdag) ook een sterke achterdocht en visuele hallucunaties met zich meebracht maar dan in veel sterkere mate dan wat je normaal wel kent bij pep.
Helemaal bizzar was dat ik maandag avond in mijn mond ondekten dat mijn laatste 2 kiezen pikzwart waren alsof ze al weken verrot zijn terwijl ik elke dag mijn mond goed verzorg.
en bij en tussen sommige andere tanden waren beginnende rootingsproccessen begonnnen.
Het lijkt wel alsof het in 1 nacht mijn voledige mondglazuur vernietigd heeft en in totaal 3 kiezen verrot heeft gemaakt.
De verrotingen lijken te ontstaan tussen de tanden en tasten elkaar aan, tevens lijken de verottingen vanuit het tandvlees te onstaan en ontwikkelen ze van daaruit verder.

heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt met zijn pep en weet iemand welke vervuiling de oorzaak kan zijn van deze absurde instant verrotingsproces?

ik vergeleek het met crystal en van wat daar over bekend is, waaronder ook een vergelijking tussen normale en crystal's effect op gebit op korte termijn maar dit is nog 10 keer zo erg.
dit heb ik nog nooit mee gemaakt.
Heel eng ook want je verwacht het niet.
ik dacht zelf dat mischien een soort zuur de oorzaak was maar het lijkt alsof het vanuit het tandvlees bij de wortel ontstaat maar heb eigelijk bijna geen pijn.

Ik hoop niet dat ook mijn verstandskiezen aangetatst zijn want die grenzen aan mijn achterste kiezen.
dit probleem heeft vooral effect op de achterste kiezen.
groetjes

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat ik weet over pep is dat het je tanden in een nacht aanzienelijk kan wegvreten. Heb zelf in een week ofzo een hele verstandskies weggesnoven maar dat was enkel beperkt tot de verstandskies. Je zou zeggen dat het door extreem veel gebruik komt denk eerder dat je ergens aanleg voor hebt. Zou als ik jou was je tandarts bellen en er langs gaan want laat je het zo zitten dan wordt het waarschijnlijk alleen maar erger.

sfinx89

Newbie
Nou ik weet wel dat ik vollopig genezen ben van de speed.
ik weetv niet hoe het met mijn verstandskiezen staat omdat ik ze niet kan zien maar de achterste 2 kiezen in de bovenkaak die pikzwart waren heb ik bijna geheel weg kunnen schrapen ( wat een lekker verhaal dit zeg ).
tandarts ga ik zowiezo snel opzoeken voordat mijn mond geheel naar de klote gaat.
in 1 nacht is dit gebeurd maar dit kan dus gewoon gebeuren met normale pep?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat ik al zei misschien heb je aanleg voor een bepaald iets aan je tanden en triggert de speed dit.

fdunk

Newbie
Speed zelf is niet schadelijk voor je tanden, maar de uitwerking van speed zorgt ervoor dat je bijna geen speeksel meer aanmaakt.

Je gebit komt dus min of meer droog te staan en daarbij zit je ook nog eens lekker te tandenknarsen. Ook is de mondhygiëne niet zo best tijdens speed gebruik en drink je vaak alleen wat zoete drankjes. Die combi is moordend voor je gebit.

Lijkt me dat je speed enorm vervuild is geweest met bijtend spul. Snap niet dat je na 1 klein beetje nog door bent gegaan, want zo hoort speed niet te zijn en is gewoon verschrikkelijk slecht voor je. Heb je nog een beetje? Laat het dan testen! Dan weet je wat het geweest is.

kirly12

Newbie
Hoi sfinx89,

een van de eigenschappen van speed is dat je minder speeksel aanmaakt.
dit merk ik zelf ook als ik gebruik, en dan ga je erg veel drinken omdat je zon droge mond hebt.
ook als je op en avond veel pep wegwerkt zie je de volgende dag dat je tanden geel en ruw aanvoelen.
dat komt omdat je tanden niet meer beschermt worden door je speeksel
maar daar was je zelf ook al achter.

ik denk zelf niet dat je speed vervuild is, daar kom je alleen achter als je het laat testen

maar misschien dat je al en groot gaatje in je kies had en niet van buiten afkon zien. en dat door het weinige speeksel en veel drinken het in een nacht enorm groot is geworden..
heb wel een keer gezien bij iemand die veel pep had gebruikt en erg veel gerookt had dat het gebit bruin zag maar dat was van de nicotine.
maar dit is wel erg extreem wat jij beschrijft.. nog nooit eerder zo iets gehoord.. wel vaker dat regelmatig pep gebruikers veel gaatjes hebben. maar dan nog is dat je naar 1 nacht je tand zo kapot is dat je hem kan afbrokkelen heel apart.

misschien een tip om de volgende keer kauwgom te kauwen.. want door kauwen maakt je mond speeksel aan..
groete

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Speed heeft als bijwerking volgens mij botontkalking dus het kan je tanden dacht ik wel aantasten. Zeker als je het op je tanden smeert net als cocaine of het achter in je keel blijft hangen en het de verstandskiezen aantast. Heb zelf een aantal keer pep in me mond gehad en de volgende dag alles extreem gevoelig. En dit was niet omdat ik alleen maar een droge mond had want dan zou ik geen tand meer in mijn mond moeten hebben staan.

Bovenaan