UC, positief getest????

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik moet 3x in de week een urine controle doen bij iriszorg (is zo`n sneltest met 4 staafjes morfine mdma, speed, coke) , zo heb ik dit woensdag ook moeten doen, er zat toen helemaal niks in. En nu vanmorgen moest ik weer een urine controle doen. De 1e test bleef thc helemaal wit , dit hoort niet zo er moeten 2 streepjes opkomen. Bij de 2e test bleek er een kleine hoeveelheid amphitamine in te zitten?, dit terwijl ik al een kleine 4 maand niks meer heb gebruikt?

Ik gebruik op het moment neusspray en otalgan voor me oren en hooikoortstpillen, ivm met hooikoorts, zou dit er wat mee te maken hebben dat er speed in me urine is getest?

Flameon

Badass junkie
Nee, er valt niet onderuit te komen kerel. Je hebt denk ik echt wel gebruikt. Na vier maanden is pep allang uit je urine. Anders moet je een bloedtest aanvragen als het echt niet zo is

Vigilante

Wijs gebruiker
Als je echt niks hebt gebruikt zou je inderdaad gewoon een bloedtest moeten aanvragen, nothing to hide right?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je neusspray gebruikt kan je zeker positief testen op amfetamine. Heb dit vaker langs zien komen. Zit volgens mij in een heel kleine dosering amfetamine achtige stof (meth) in neussprays, je voelt er niets van maar test wel positief.

Dreuge

Badass junkie
amfetamine is toch ook oorspronkelijk een hooikoorts medicijn? sowieso als ik aan de pep zit heb ik er nooit last van, dus het lijkt me alleen maar logisch dat er een vergelijkbare stof in hooikoorts medicijn zit.

atbboy

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Als je neusspray gebruikt kan je zeker positief testen op amfetamine. Heb dit vaker langs zien komen. Zit volgens mij in een heel kleine dosering amfetamine achtige stof (meth) in neussprays, je voelt er niets van maar test wel positief.

Serieus? , beter ga ik dat dan niet meer gebruiken want anders krijg ik daardoor nog probelemen ook want ik heb serieus echt geen speed of meth of dex aangeraakt.

Dit staat er op het doosje Xylometazoline HCI-neusspray 1mg/ml 10 ml , na even google ben ik erachter gekomen wat er in zit:

Samenstelling
Bevat per ml oplossing: 1 mg xylometazoline-hydrochloride als werkzaam bestanddeel. Overige bestanddelen zijn benzalkoniumchloride en natriumedetaat (conserveermiddelen), dinatriumfosfaat, natriumdiwaterstoffosfaat, natriumchloride en water.

Zit geen amphitmane achtige stof in of wel?, of zit er ook natrium in speed en freakt de test daar op?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In die van jouw zit dan geen meth maar die van jouw doet wel dit: Xylometazoline is designed to mimic the molecular shape of adrenaline meaning that it binds to the same cell receptors adrenaline does. For this reason, it should not be used by people with high blood pressure, or other heart problems. (It acts mainly on alpha-adrenergic receptors.)

Klinkt logisch dat je dan positief test.

atbboy

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
In die van jouw zit dan geen meth maar die van jouw doet wel dit: Xylometazoline is designed to mimic the molecular shape of adrenaline meaning that it binds to the same cell receptors adrenaline does. For this reason, it should not be used by people with high blood pressure, or other heart problems. (It acts mainly on alpha-adrenergic receptors.)

Klinkt logisch dat je dan positief test.

Maar geen amphitamine dus raar dat ik positief test.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Petrovic zei:

klopt! Sporters mogen ook geen neusspray gebruiken, omdat ze bij een dopingtest dan ook de lul zullen zijn.

Lood

Experimenterende gebruiker
Hehe wat grappig zo'n onschuldig ogend neuspraytje kan je hele sportcarriere verknallen als je niet oplet ! Als je daar geen zin in hebt zou ik gewoon baby neusspray halen zit alleen wat zout in dacht ik.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lood zei:
Hehe wat grappig zo'n onschuldig ogend neuspraytje kan je hele sportcarriere verknallen als je niet oplet ! Als je daar geen zin in hebt zou ik gewoon baby neusspray halen zit alleen wat zout in dacht ik.
Daar zit je fout. Ik nam die altijd tot 3 of 6 jaar. En daar zit gewoon wat minder werkzaam spul in maar werkt wel gewoon zoals de normale.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Petrovic zei:
Lood zei:
Daar zit je fout. Ik nam die altijd tot 3 of 6 jaar. En daar zit gewoon wat minder werkzaam spul in maar werkt wel gewoon zoals de normale.

true.. in de kindervariant zit 0.5mg/ml xylomazoline , niet dat ik het zelf gebruik hoor,maar dat was het goedkoopste flesje neuspray die je open kon draaien... :grin: :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Ye, misschien dat xylometazoline amfetamine als metaboliet heeft. Daar heb ik nergens wat over kunnen vinden though. Maar er zijn een hoop stoffen die amfetamine als metaboliet hebben. Waaronder meth. Wel handig als ik een test moet faken.

Levo-methamfetamine kan wel maar ik weet niet of dat nog veel gebruikt wordt. En zowiezo zou dat enkel in die Vicks Vapor Inhaler moeten zitten en dat is helemaal geen neusspray. Wel zo'n plastic flesje met een doekje erin dat je ook in je neus stopt en inhaleert.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Je gebruikt ook Otalgan zei je?

Ik vond dit wel interessant.

"Samenstelling
Otalgan oordruppels bevatten als werkzaam bestanddeel lidocainehydrochloride, 5 mg/g en glycerol als hulpstof. l ml omvat ongeveer 28 druppels; per ml bevat Otalgan 6,3 mg lidocainehydrochloride."

kiekert

Bewuste gebruiker
Ik geloof er geen reet van dat je niets gebruikt hebt trouwens, als ik zo eens door je geschiedenis lees.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
weyoun22 zei:
Je gebruikt ook Otalgan zei je?

Ik vond dit wel interessant.

"Samenstelling
Otalgan oordruppels bevatten als werkzaam bestanddeel lidocainehydrochloride, 5 mg/g en glycerol als hulpstof. l ml omvat ongeveer 28 druppels; per ml bevat Otalgan 6,3 mg lidocainehydrochloride."

Lidocainehydrochloride heeft een licht verdovende werking. Hierdoor voel je minder van je oorpijn. In aambeienzalf zit het trouwens ook. Voor de rest is het niet echt een bijzonder spulletje hoor! Behalve dat er vaak coke mee versneden wordt, om dat verdovende gevoel aan je neus te geven en je te laten denken dat je goed spul hebt gescoord...

Bovenaan