uitdaging op de zondagmorgen

spacekonijn

Badass junkie
mac is aan de snelle

tering het is gewoon NIET te doen om jou posts live bij te houden

ik ben heel actief bezig alles te lezen druk ik op vernieuwen staan er weer 20 berichten bij :grin:

ik vind dat we dit 1000post jubileum maar niet te serieus moeten nemen want hij zit aan de doping...

Mac...

Badass junkie
Moet je teleur stellen, ben al 2 weken clean, los van zuipen en blowen, sorry zit op chat-tempo, als ik op de snelle zit heb ik meestal meer tijd nodig, omdat ik dan rond deze tijd echt wel gaar ben. Moet ik veel 2 keer lezen om het te begrijpen. Maar begin wel zin te krijgen in wat lijntjes, maar beter van niet, morgen gewoon werken en geen zin om dan zo tering gaar te zijn. Ik geniet er ook wel heel erg van dat ik gewoon fit ben 's ochtends en gewoon mijn nest uit kan komen en dat ik me niet verslaap. Hmm, ach ja, wie weet volgend weekend.

ps: minimaal 50 % van alle andere berichten zijn wel geschreven op de pep, dus tja...

BacingsPen

Badass junkie
hehe, tering mac ik geloof dat in de tijd dat je weggeweest ben ik behoorlijk op je ingelopen ben, moet je nou eens kijken hoeveel posts je er al weer bij hebt!

BacingsPen

Badass junkie
hehe ja ik ging eerst me kamer op ruimen met het idee 3 uur wat voor school te gaan doen :P Maja me kamer ziet er al pico bello uit dus nu mocht k wel weer ff :P

BacingsPen

Badass junkie
whehe klopt echte drug is het... daarom moet er ook een speciale rubriek komen voor inet, en dit forum in het speciaal :grin:

Jeller

Badass junkie
jaja 2 posts van elkaar verwijderd.. maar wat heb je er uiteindelijk aan als je de meeste posts hebt..

Mac...

Badass junkie
boeit me ook echt helemaal niks, dus tja.
Die tijd heb ik wel gehad.
reply toch alleen als het me de moeite waard is

Mac...

Badass junkie
jaja tis weer zondagochtend. Ben alleen niet zo gaar vandaag, was gisteren te druk om flink door te kunnen zuipen. Maar ben waarschijnlijk weer een tijdje on-line, dus ga ik de uitdaging wel weer aan. Maar nou nog alle mensen weer op het DF krijgen. Alleen ga ik vandaag wel wat vroeger een joint roken, weet alleen nog niet hoeveel zin ik daarin heb.

dallandra

Wijs gebruiker
Mac... zei:
jaja tis weer zondagochtend. Ben alleen niet zo gaar vandaag, was gisteren te druk om flink door te kunnen zuipen. Maar ben waarschijnlijk weer een tijdje on-line, dus ga ik de uitdaging wel weer aan. Maar nou nog alle mensen weer op het DF krijgen. Alleen ga ik vandaag wel wat vroeger een joint roken, weet alleen nog niet hoeveel zin ik daarin heb.

de uitdaging?
welke?

spacekonijn

Badass junkie
was erg rustig vandaag voor een zondag

ik was er zelf ook niet komt denk ik omdat

het mooi weer was
de mensen nog niet zo over hun drugs willen praten omdat het vakantie is en iedereen nog volop bezig is!

Mac...

Badass junkie
Ach ja, er zullen er idd veel zijn die vakans hebben.
Haha, ik wist het ook wel als ik morgen vrij had, mja, helaas.
Als ik nu vakans had had ik toch wel alle reden om me weer eens flink te gaan begeven aan lekker snoepgoed.

Mac...

Badass junkie
Verstandige jongen, heb het vandaag geprobeerd om aan mijn stageverslag te werken, maar ik kwam niet verder dan:

stageverslag 1

BacingsPen

Badass junkie
haha!

Gelukkig hoefde ik niks te maken maar alleen maar te lezen. (naja alleen maar, 100 blz :wink: )

Gelukkig was het niet heel erg saai allemaal haha :)

dallandra

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Ach ja, er zullen er idd veel zijn die vakans hebben.
Haha, ik wist het ook wel als ik morgen vrij had, mja, helaas.
Als ik nu vakans had had ik toch wel alle reden om me weer eens flink te gaan begeven aan lekker snoepgoed.

niet iedereen hier heeft vakantie hoor!

Mac...

Badass junkie
ik citeer mezelf ff

Ach ja, er zullen er idd VEEL zijn die...

Maakt niet uit, tis nog vroeg en ik toch ook niet

dallandra

Wijs gebruiker
aangezien er dan VEEL zijn hier die vakantie hebben,zijn wij 2 van de weinigwen die geen vakantie hebben...

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
ik heb ook geen vakantie en ook niet over een week en ook niet de week daarna maar ik hou het nog wel vol tot kerst hoor :rolleyes:

Bovenaan