Uitgaan

bvhalen

Newbie
Hoi Allemaal,

Ik ben donderdag gaan stappen met wat vrienden in Amsterdam op het moment dat ik het laatste slokje van men biertje nam schoot er iets men keel in waarnaar ik mijn vrienden heb gevraagd of zij iets hadden gedaan hun wisten er niks vanaf want ze gebruiken zelf niks, ze zijden dat er kleine roode stukjes op mijn tong zaten.
na ongeveer 15-30 minuten kreeg ik het heel erg warm, mijn pupillen werden zo groot dat je mijn aura nauwelijks kon zien sinds donderdag heb ik niet meer kunnen slapen en ben ik heel erg slap en stijfjes ik kan ook moeilijk dingen doorslikken zoals water, beschuit of enige andere substantie.
Vrienden raadden mij aan om naar de dokter te gaan maar ik ben erg bang voor mijn vader die zou me dan echt kapot slaan als ik tenminste iets van drugs heb binnen gehad, ik ben (15) dus ik mag nog niet zelf heen ik heb nu al 3 dagen niet geslapen niet eens een seconde mijn lichaam is moe maar mijn geest gaat door ik ben helemaal wit van kleur en de wallen zitten met grote kringen onder mijn ogen ik zou graag willen weten wat dit ( Kleine Rode Pilletje ) is geweest en hoe ik hier vanaf kom ik wil mijn gewone dagelijkse leven weer terug over 7 dagen heb ik examen en daar zou ik niet zo willen zitten heeft iemand een oplossing voor mij? ik heb al elke dag 25liter water gedronken ( vanaf donderdag ) in deze 3 dagen om te proberen het er uit te plassen maar het werkte niet, ik begin me slechter en slechter te voelen bij het uur. :(
Zelf heb ik ook nog nooit drugs gebruikt, ik drink wel en rook ook maar voor de rest niet.

Groetjes,

Bas (15).

jaapi

Belezen gebruiker
ga naar je vader en dokter en leg het uit.

geen andere dingen proberen, staat nietecht
ter discussie.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Als je zeker weet dat iemand anders een pil in je drankje heeft gedaan, dan zou ik het zeker melden bij je ouders. Dit soort dingen moeten worden doorgegeven aan de politie. Ik begrijp niet dat je vader je wat aan zou doen als je zelf niets hebt gedaan.

Maar als ik je verhaal zo lees trek ik zelf wat dingen in twijfel. Ik zeg niet dat het zo is, ik heb alleen een vermoeden. Want is het niet zo dat je stiekem wel een keer XTC (dat is klaarblijkelijk hetgeen wat je binnen gekregen hebt) wilde nemen?
Het is namelijk heel makkelijk om te zeggen dat iemand anders wat in je drankje heeft gedaan, omdat je je schaamt of bang bent als anderen er achter komen dat je drugs hebt genomen. Daarnaast is een XTC pil totaal geen rape drug of zoiets, dus ik kan me totaal niet voorstellen dat iemand jou een pil wilde laten nemen.
Maar nogmaals, ik zeg niet dat het zo is wat ik zeg. Maar ik vind het een nogal ongeloofwaardig verhaal en ik vind dat je niet jezelf voor de gek moet houden.

Maar even OT: XTC blijft wel een tijdje in je bloed, maar meestal moet je na een nachtje te hebben overgeslagen wel weer gewoon lekker slapen. Het kan zijn dat de pil vervuild was, waardoor er iets raars aan de hand is, maar daar kan ik niets over zeggen. Ik denk persoonlijk eerder dat je je druk maakt om je gesteldheid en/of je ouders die het niet mogen weten, en dat dat de reden is dat je niet kan slapen.
Maar als je er echt onzeker over bent, dan moet je gewoon met je ouders praten en naar de dokter gaan.

jaapi

Belezen gebruiker
3 dagen niet geslapen. Dan durf ik xtc wel uit te sluiten om eerlijk te zijn.

Maar, of je het zelf gepakt hebt of gekregen hebt of watdanook maakt geen
zak uit als het al is gebeurd. Met die symptonen moet je gewoon naar
de dokter.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als ik de omschrijving lees heeft dit ook niks met XTC te maken. Waarmee wel weet ik niet, maar het is wel duidelijk dat je echt naar de dokter moet. Hoezo kan je daar niet zelf heen, je kunt toch gewoon zelf een afspraak maken en erheen gaan?

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
NiandraLades zei:
Als ik de omschrijving lees heeft dit ook niks met XTC te maken. Waarmee wel weet ik niet, maar het is wel duidelijk dat je echt naar de dokter moet. Hoezo kan je daar niet zelf heen, je kunt toch gewoon zelf een afspraak maken en erheen gaan?
Als je minderjarig bent niet :wink: dan komen je ouders het volgens mij gewoon te weten.

jaapi

Belezen gebruiker
klopt, maar dannog is het een kwestie van prioriteiten. Je gezondheid gaat altijd voor

Bovenaan