1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Uitgebreid XTC report - na 8 jaar weer eens!

Discussie in 'Trip reports' gestart door FrauLindemann, 25 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. FrauLindemann

FrauLindemann Newbie

Drug Facts: 130mg MDMA (pil, groen Whatsapp logo, geen breuklijn)
    Personal facts: Vrouw, 32 jaar, 1.63 m, 83 kilo
    Stemming voor gebruik: optimistisch, opgewekt, last van hoofdpijn en spierpijn

Wat vooraf ging...
    Het was voor mij al zeker 8 jaar geleden dat ik voor het laatst een pilletje geslikt had. Ik zit niet meer zo in het uitgaansleven en de contactjes die ik vroeger had, die ben ik door de jaren heen allemaal kwijt geraakt. Tot ik vrij kort geleden er achter kwam dat een vrij goede kennis van mij een handeltje heeft. Hij gaf mij een paar groene Whatsappjes. Ik kende ze nog niet; mijn laatste ervaring was ooit op Rode Duifjes.

Ik heb de Whatsappjes thuis netjes opgeborgen en verder bijna een maand niet aangeraakt. De afgelopen weken waren enorm stressvol voor me, tot afgelopen vrijdag INEENS die grote bron van stress werd weggenomen. Ik zal hier in verband met herkenning (en gebrek aan relevantie voor deze report) niet verder op ingaan. Voor mij was dit dus hét moment om eindelijk te kunnen ontspannen. Ik heb vooral van vrijdag op zaterdag heel veel en lang (ruim 12 uur) geslapen. Zaterdag rond het middaguur heb ik 2 beschuiten gegeten met hagelslag met daarbij 2 glazen melk. Rond 17.30 uur at ik een bordje rijst met kipfilet en groenten. Rond 19.00 uur belde een dierbare vriend van mij op. Laten we hem voor het gemak maar S. noemen. Hij is mijn friend with benefits. Ik vroeg hem of hij zin had om langs te komen en dat ik wel wat (ont)spanning kon gebruiken. Hij wist ook dat ik die Whatsappjes in huis had dus hij zei: “Als jij nou vast een pilletje neemt, dan pak ik de bus naar jou.” Ik plaagde hem door te zeggen: “Schiet maar op… als je nog durft.” “Ik ben er rond 20.00”, was zijn antwoord.

19.20 uur.
    Ik begon met een kwartje en zette een reggae playlist aan want die muziek is altijd wel lekker. Snel pakte ik nog een douche en ik kleedde me om en poetste mijn tanden. Precies een half uur later, vlak voor S. bij mij thuis arriveerde, nam ik een tweede kwartje. Ik pakte een biertje voor S. en koos er zelf voor geen alcohol te drinken in combinatie met de XTC. Voor mij een cola light dus. S. had thuis al een aantal biertjes op dus hij gaf gelijk aan zelf niets te gaan slikken, maar dat maakte verder helemaal niets uit. We hebben een sterke connectie en als ik lekker ga, gaat hij ook lekker, en andersom ook. Ik denk dat jullie me wel begrijpen.

20.15 uur.
    Zo zeg wat word ik ineens praterig. Ik praat non stop over wat me allemaal overkomen is in de afgelopen weken en ik merk dat ik het prettig vind dat S. een luisterend oor biedt. Er zit duidelijk veel bij me opgekropt en nu begin ik eindelijk woorden te kunnen geven aan mijn gevoel. Wat is dit fijn. Het lukt me om ondanks alle moeilijkheden van de laatste weken, er tóch positief naar te kijken en trots op mijzelf te zijn hoe ik met de situatie om ga. Om vervolgens weer trots te zijn op hoe het mij überhaupt lukt om trots op mezelf te zijn. Jullie kennen me natuurlijk niet maar geloof mij maar, dat is voor mij nogal een ding. En op dit moment snapte ik het ineens allemaal. Alles viel op zijn plek en was glashelder voor me; alsof een wekenlange mist opgetrokken werd.

20.20 uur.
    Even een joint rollen tussen ’t kletsen door. Ik doe er ontzettend lang over voordat ‘ie klaar is, maar heb uiteindelijk een keurige (echt prachtige!) joint gerold. Ik hield hem vol trots omhoog. “Kijk dan S, hoe mooi die is!” Roken was mega lekker en ik rookte dan ook behoorlijk als een schoorsteen. Mijn wereldje bestond alleen nog maar uit roken, praten, en kijken naar die heerlijke man hier in mijn huis op mijn bank. #thegoodlife Ik vertel S. zelfs lachend dat ik op mijn 50e met hem wil trouwen – maar eerder mag natuurlijk ook. Hij knuffelt me en knijpt plagend in m’n zij en ik bijt in zijn nek.

20.45 uur.

S. ging even naar het toilet en ik zette intussen een ander muziekje aan. Ik zet tijdens het chillen graag YouTube video’s aan die ik dan met Chromecast op m’n tv afspeel. Ik kwam nu in een heerlijke muziekflow. Ik wist op de één of andere manier allemaal nummers te kiezen die S. en ik allebei kenden en daardoor samen konden meezingen wat onwijs gezellig was en echt voelde als verbondenheid. Ook waren er liedjes die hij niet kende en ik wel, en op een bepaald moment ging ik voor hem staan, met zijn bierflesje als microfoon, en ik gaf hem een speciaal optreden in mijn woonkamer, haha. Ontzettend grappig. Af en toe ging ik enorm in m’n eigen wereldje op en dan dacht ik even: “Pas op, vergeet niet dat S. er ook nog is”, maar dan zag ik hem liefdevol en genietend naar me glimlachen en wist ik weer dat het goed zat. Ik bleef ook maar herhalen hoe gezellig ik het vond, hoe blij ik met hem ben, en dat ik hem ‘kapot zou gaan n**ken’ vanavond. Daaropvolgend kreeg ik een mega lachkick en schaterde ik: “OMG zei ik dat serieus?? Hahaha hoorde je wat ik zei!!!” En S. reageerde alleen maar met ‘mh mh’ en een zoen in mijn nek. Door die zoen in mijn nek raakte de muziek ineens op de achtergrond in mijn hoofd :wink: Seks gehad met S. wat echt mega intens en geweldig was. Wel werd ik er lichamelijk ontzettend warm en zweterig van maar verder no big deal. Het was een waanzinnig goede ervaring en dat is nog heel zacht uitgedrukt.

22.00 uur.
    Ik stond op om naar de wc te gaan en stond vervolgens verwonderd naar mijn gezicht te kijken in de spiegel. Wat zat mijn haar fantastisch goed zeg! Wild en sexy! En de blik in mijn ogen en die grote strakke glimlach logen er ook niet om. Ik grinnikte hardop op het toilet terwijl ik naar mezelf wees in de spiegel: “wát een bekkie hey”. Ik heb zeker een minuut of 10 mezelf staan bewonderen in de spiegel, ondertussen met m’n kaken trekkend. Heel grappig.

22.10 uur.
    Ik kwam terug in de woonkamer waar S. intussen op de bank in slaap gevallen was. Ik rolde nog een joint, kroop tegen S. aan en ging even gezellig appen met een goede vriendin van me. Ook in de Whatsapp (ja ja whatsappen op whatsapp, die is leuk) praatte ik honderduit, maar mijn vriendin vond het alleen maar leuk en gezellig. Die wist niet beter dan dat mijn euforische stemming kwam door die ‘stressbron’ die weg is sinds afgelopen vrijdag. Ik liet S. lekker tegen mij aan slapen, ik genoot van zijn gezelschap en was ondertussen enorm sociaal op Social Media. Ik stuurde ook mijn beste vriendin een appje vól loftuitingen, waardering, complimenten en bedankjes voor wie ze is. De pil was als een soort waarheidsserum voor me; het legde al mijn gevoelens bloot. En ook al ben ik al vrij open van nature; nu voelde ik echt geen enkele schroom meer om mijn vrienden te vertellen hoeveel ik om ze geef en wat ik zo geweldig aan ze vindt. Het was wellicht iets over de top, maar ik ben nu toch wel blij dat ze allemaal weten hoe ik over hen denk.

22.30 uur.

Ik neem ik nog een kwartje in; het derde kwartje van 1 pil. De smaak komt wat vrij achter in mijn keel wat me even doet kokhalzen maar dat is met wat water snel weggespoeld. Ik ben blij dat mijn maag zo tolerant is vandaag en dat ik niet moet overgeven zoals in het verleden wel eens het geval was. Waarschijnlijk komt dat doordat ik nu beter doseer door kwartjes over de hele avond bij te pakken in plaats van gelijk een hele pil achterover te slaan. Het bevalt in elk geval goed.

22.40 uur.

S. wordt wakker. Ik zeg als grapje goedemorgen tegen hem waar hij echt even van schrikt, en waar ik vervolgens keihard om moet lachen. Ik knuffel hem, plaag hem en daag hem uit, ik ben veel brutaler dan gewoonlijk al. En het duurt niet lang tot S. en ik weer helemaal in elkaar op gaan; ik zal fatsoenlijk blijven en de details achterwege houden maar man, wat waren die details het waard!! Gelukkig geen gehorige huizen hier.

23.15 uur.
    We hangen wat onderuit gezakt op de bank met een sigaretje. Ik merk nu dat ik toch wel strakke kaken heb, en als ik praat klappertand ik zelfs een beetje. Wel ben ik nog steeds happy, met een glimlach op m’n gezicht, maar ik ben wat rustiger. Laten we het ‘bevredigd’ noemen, of ‘voldaan’, haha. Het is wat het is. En het was geweldig en intens. S. en ik houden elkaar nog even stevig vast in een innige omhelzing. Ik vertel hem dat ik van hem hou en hij zegt dat hij ook van mij houdt. Mooier kan het niet zijn want we begrijpen elkaar precies.
    Ook vertelt S. mij dat hij ook een keertje XTC zou willen doen, maar dan in een weekend dat hij kan blijven slapen of als we eens een weekendje weg gaan. Ik zei hem dat ik dat dolgraag wil doen met hem, maar dat ik in élk geval de komende 3 maanden even niets meer doe om m’n serotonine gehalte weer op peil te brengen. Met mijn serotonine fuck ik niet, zeg maar. Maar ik zou mijn volgende keer wel héél graag weer met hem wil beleven.

Rond 23.45 uur.
    S. geeft aan dat het tijd voor hem is om te vertrekken. Omdat hij gedronken had was hij met de bus gekomen, en hij kon niet bij me blijven slapen omdat hij alleen woont met zijn hond en hij had zijn hond thuis gelaten vanwege die busrit. Ik liep met hem mee naar de deur, overlaadde hem met extreem veel kusjes, zwaaide hem uit. Toen weer terug mijn huisje in. Nu was ik hier alleen. Mijn hoofd leek wat nuchterder te worden al had ik nog steeds een waterval aan woorden, of dat nu getypte of geschreven woorden waren, of hardop uitgesproken tegen mijn spiegelbeeld.

23.55 uur.
    Ik besluit om het laatste kwartje van de pil ook nog te pakken. Ik drink er ook gelijk extra water bij, om uitdrogingsverschijnselen te voorkomen. Dat zou ik meer moeten doen; ik drink altijd te weinig. Eerder op de avond had ik het al zo bloedheet dus het verloren vocht moest even aangevuld worden.

Van 0.00 tot zeker 2.00 uur ben ik non stop bezig geweest met muziek luisteren, mensen appen, dit report schrijven, en nog een paar joints roken. Roken blijft echt fenomenaal lekker nu. Ik heb ook een paar heldere inzichten gehad die ik naar vrienden geappt heb. Vooral voor mijzelf erg interessant om nog eens terug te lezen op een later moment.

2.15 uur.
    Ik ben wat vertwijfeld, merk ik. Mijn serotonine is opgebruikt, dus dat laatste kwartje heeft alleen maar gezorgd voor extra strakke kaken en klappertanden, maar heeft qua love feeling en filosofieën niet erg veel meer toegevoegd. “Nog meer slikken zal dus ook geen effect meer hebben en ik heb nu 4 kwartjes, dus één hele pil op, en dat is ook voldoende voor me. Het gevoel in mijn kaken is nog wel te overzien; het is niet super naar en ik ben alleen thuis dus niemand die me ziet. Ik merk ook dat ik wat minder praterig wordt, de behoefte aan (digitaal) contact is er nu minder en ik voel vooral de behoefte om dit report zo goed en volledig te schrijven, omdat ik er nu nog middenin zit, en als ik eenmaal geslapen heb ben ik vaak veel kwijt.

3.00 uur.
    Ik vind dat de tijd wel héél hard gegaan is. Toen S. hier was ging de tijd trager, omdat hij de tijd altijd stil laat staan als hij bij me is. Ik voel me eigenlijk wel weer met beide beentjes op de grond beland, voor 90% dan toch. Wel ben ik als een gek aan het klappertanden, wat zelfs het roken bemoeilijkt op dit moment. Als ik een flinke hijs neem van mijn joint, dan neemt mijn onderkaak het automatisch over en begint een eigen leven te leiden. Het dreunt door mijn hele hoofd. Ik kan er echter niet mee zitten want ik weet dat dit weer over gaat. Alleen een kwestie van geduld hebben.

3.45 uur.
    Intussen zit ik alweer bijna een uur reportjes op DF te lezen. Zo leuk en herkenbaar. Al vind ik sommige reports zó slecht geschreven, dat ik daarom nu besluit mijn eigen report nog eens terug te lezen en waar nodig te verbeteren. Ik zie dat ik verleden tijd en tegenwoordige tijd door elkaar gebruik en ik moet er niet aan denken om het aan te gaan passen. Ik pas dus niets aan en laat het voor wat het is. Mijn strakke opeengeklemde kaken zijn nog aanwezig maar verder begint het al wel degelijk uit te werken nu. Mijn geest is nog steeds helder en vrij scherp; niet meer euforisch. Het lijkt wel alsof ik eindeloos jointjes kan blijven smoken zonder dat ik ze echt aan voel komen. Hooguit voelen mijn oogleden wat zwaarder. Verder bijna immuun voor de wiet maar ontzettend LEKKER is het wel!

3.50 uur.
    Nu krijg ik last van koude rillingen. Ik ga onder een fleecedekentje zitten. Mijn lichaam, handen en gezicht voelen niet koud aan. Die koude rillingen lijken van binnenuit te komen. Alsof mijn hele lichaam aan het klappertanden is. Dit vind ik erg grappig. Al klappertandend lach ik. Als een soort Pac-Man.

4.30 uur.
    Het internet neemt me over; ik verlies de tijd uit het oog. Mijn onderkaak staat nog onder flinke spanning en begint zo nu en dan nog flink te klapperen. Best een raar effect eigenlijk. Ik heb verminderde kracht in mijn handen en een ongelooflijk droge mond. Verder gaat het goed. Ik besluit dat ik nog één laatste joint ga rollen en een kopje thee ga maken. Dan zet ik dit report online. En dan ga ik in m’n bed liggen, zodat ik ook niet op de bank in slaap kan vallen.

5.00 uur.
    Zo. We gaan online.

Bedankt voor het lezen iedereen.

Techneut, TripEekhoorn, Fenne en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. Ganja

Ganja Newbie

Dit is zeker een uitgebreid trip report compliment.
    En het kunnen blijven smoken ervaar ik zelf ook met 3mmc en ketamine.
    Het is all een tijd geleden dat ik zelf xtc heb gebruikt, maar deze trip report maakt mij wel nieuwsgierig om het weer eens te gebruiken.

FrauLindemann vindt dit leuk.
  3. Fendertje

Fendertje Newbie

Superleuk report! Goed geschreven ook. Leuk om te lezen en heel herkenbaar.
    Mijn vriendin en ik hebben het onlangs in thuis-setting ook weer eens gedaan na jaren. Dan wel beide met een pilletje.
    Twijfel nog steeds hoe en of ik m'n tripreport moet schrijven gezien de hoge X- & R-rated inhoud.

FrauLindemann vindt dit leuk.
  4. Pollewop

Pollewop Belezen gebruiker

Heerlijk! Wat een fijn rapport, lijkt alsof ik het zelf was. Elk kwartaal heb ik met mijn vriendje een quality weekend, samen met een pilletje verdeeld over een avond. Jouw love gevoel was dan wss iets meer omdat je al heel lang niet gebruikt hebt. Mooi om te lezen, bedankt!

5. Fenne

Fenne Experimenterende gebruiker

Heb je nu de report geschreven terwijl je gebruikt had? Hands down! ‍♀️

Leuk om te lezen. Lekker blij met jezelf en ook zelfspot. Fijn dat je er zo van genoten heb.

6. TripEekhoorn

TripEekhoorn Experimenterende gebruiker

Wat een lekker rappotje zeg! Ben er zo doorheen gelezen, heb er van genoten. Begin zelf ook weer zin te krijgen :innocent:

Laden...