Uitgezakt gezichtshelft

buzzy

Badass junkie
Gister dus veel te veel van alles genomen en nu zit ik 1 dag later met een beetje uitgezakt gezicht aan me ene helft, ik heb dit wel eens vaker gehad maar toen ging het na 1 of 2 daagjes weer over maar ik wist toen ook niet precies wat er aan de hand was. Iemand hier wat info over ?

neti

Badass junkie
kan het zijn dat je bloedvten in je hersenen een iopdonder gehad hebben en dat je een tijdelijke gedeeltelijke aangezichtverlamming hebt... k zou dr mar mee oppassen, anders wordt het straks n keertje permantent... loop je dr getekend bij

buzzy

Badass junkie
Heb er 1 gemaakt maar die is te belachelijk om te posten. Omschrijving dan: Ik probeer op die foto te lachen alleen mijn linkermondhoek blijft hangen terwijl de andere mondhoek 'lacht' :confused: WTF is dat voor ongein ?

buzzy

Badass junkie
Inderdaad, ik ben net bij de huisarts langs geweest en die zei ook dat het waarschijnlijk een aangezichtsverlamming van bell zou zijn. Morgen moet ik er weer heen maar dan met een neurodinges chirurg ofzo ?

MetaalKonijn

Badass junkie
De neuroloog ja. :)

Die zal je hoogstwaarschijnlijk een medicijnenkuur voorschrijven, en zeggen dat 't dan vanzelf weer voorbij gaat over tijd.

Sterkte gozer. :smoke:

buzzy

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
De neuroloog ja. :)

Die zal je hoogstwaarschijnlijk een medicijnenkuur voorschrijven, en zeggen dat 't dan vanzelf weer voorbij gaat over tijd.

Sterkte gozer. :smoke:
Komt wel goed jonge :wink:

Bovenaan