Uitkijken met 6-apb

Woussss

Newbie
Goedemiddag!

inmiddels naar een lange nacht en nog steeds een beetje onstabiel toch even een reportje.

Gister avond 21:30 een pallet van 130 gram 6-apb genomen en waar ik iedereen voor wil waarschuwen is dat het een eeuwigheid duurt voor hij inklapt.
Veel mensen zouden na 2 uur geen symptomen te voelen wellicht alweer bij pakken maar doe dat niet! En wacht het af.

ik ben een grove vent van 105k en 188cm en bij mij duurde het 3,5 uur voordat het binnenkwam.

Geweldig spul om heel af en toe eens te nemen maar dit moet je wel plannen qua tijd.

Ook is de werking net als MDMA maar veel langer en stabieler.
21:30 ingenomen en 04:00 naar bed met een benzo om inslaap te komen.
Dit duurde trouwens nog 1,5 uur voor dat ik sliep.

Mooie intense avond gehad maar voor je gaat slaap raad ik aan veel vitamines/mineralen te nemen.

Dit word een dagje bijkomen, maar nogmaals kijk uit hoeveel je neemt en ik zou zie niet gaan bij pakken.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
geen pallets innemen. Straks heb je nog splinters in je maag😰.
Daar zijn speciale kussens voor te koop: Pallet-kussens !

Meer OT: zoals zo vaak verschilt ook bij 6-APB de voor een persoon passende dosis. Voor mij wordt het eerder 190 mg.
Verder verschilt het van keer tot keer hoe lang de "wachttijd" is. Effect binnen drie kwartier heb ik ook wel ervaren. Ik stond nog in de rij voor de security check. Erg onhandig moment.
Maar overall: erg fijn spul !

• Like
Waarderingen: XMR

Fitzy

Newbie
Gisteren ook 200g 6-APB gedaan.
Duurde 2,5 uur voordat hij inkickte met zo nu en dan misselijkheid (en uiteindelijk even overgeven).
Voelde me verder stabiel met een redelijke rush. Uiteindelijk nog wel wat MDMA ingenomen (deed weinig meer) en 2cb (wat wel een toevoeging was)

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Goedemiddag!

inmiddels naar een lange nacht en nog steeds een beetje onstabiel toch even een reportje.

Gister avond 21:30 een pallet van 130 gram 6-apb genomen en waar ik iedereen voor wil waarschuwen is dat het een eeuwigheid duurt voor hij inklapt.
Veel mensen zouden na 2 uur geen symptomen te voelen wellicht alweer bij pakken maar doe dat niet! En wacht het af.

ik ben een grove vent van 105k en 188cm en bij mij duurde het 3,5 uur voordat het binnenkwam.

Geweldig spul om heel af en toe eens te nemen maar dit moet je wel plannen qua tijd.

Mooie intense avond gehad maar voor je gaat slaap raad ik aan veel vitamines/mineralen te nemen.

Dit word een dagje bijkomen, maar nogmaals kijk uit hoeveel je neemt en ik zou zie niet gaan bij pakken.
Bij mij werkte het al de 4 keren al binnen 45/30 minuten.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Daar zijn speciale kussens voor te koop: Pallet-kussens !

Meer OT: zoals zo vaak verschilt ook bij 6-APB de voor een persoon passende dosis. Voor mij wordt het eerder 190 mg.
Verder verschilt het van keer tot keer hoe lang de "wachttijd" is. Effect binnen drie kwartier heb ik ook wel ervaren. Ik stond nog in de rij voor de security check. Erg onhandig moment.
Maar overall: erg fijn spul !
Idem hier 😂😂😂😂 en t is dan zwaarder dan inslag van mdma

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Goedemiddag!

130 gram, toch knap dat je die doorgeslikt krijgt, om maar niet te praten over de prijs van € 1.807,00 :tilttearlaugh:

Gisteren ook 200g 6-APB gedaan.
Duurde 2,5 uur voordat hij inkickte met zo nu en dan misselijkheid (en uiteindelijk even overgeven).
Voelde me verder stabiel met een redelijke rush. Uiteindelijk nog wel wat MDMA ingenomen (deed weinig meer) en 2cb (wat wel een toevoeging was)

wauw jullie moeten echt rijk zijn.. en een gigantische keel hebben. € 2.780,00 voor 1 pellet

Bekijk bijlage 59527
Pellet (nog geen 130 gram op dit plaatje trouwens)

ik ken deze pellets en vind ze er zo smerig uit zien he, alsof ze op de grond hebben gelegen en er mensen overheen hebben gelopen. zeer onappetijtelijk.

Laatst bewerkt:

debkb

Belezen gebruiker
ik ken deze pellets en vind ze er zo smerig uit zien he, alsof ze op de grond hebben gelegen en er mensen overheen hebben gelopen. zeer onappetijtelijk.
Mee eens. Heb je ze zelf ook? En laten testen? En zo ja: wat zei het lab?

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Mee eens. Heb je ze zelf ook? En laten testen? En zo ja: wat zei het lab?
Had ze wel ja, van 4-FMA. hadden wel een andere kleur maar zelfde vieze spikkels erop en 2 breeklijnen. heb ze niet laten testen maar gewoon genomen, effect was zeer ondermaats, had er 7 op in 1 nacht volgens mij. ook in de reactie gezet bij de product pagina dat er lage kwaliteit 4-FMA in de pillen zat en de pil zelf ook van slechte kwaliteit was (in het zakje verkruimelde ze gewoon tot poeder). de reactie werd uiteraard nooit gepubliceerd, zoals bij elke reactie met ook maar 1 woord wat niet 100% positief is, zelfs als je 5 sterren geeft, typisch gedrag van vendors.. zelfs waarschuwen voor vasoconstrictie (bij 4-MPD) wordt niet gepubliceerd :disrelieved:

mat_96

Experimenterende gebruiker
Goedemiddag!

Nou ik had 3 pillen voor 100mg wilde lichtjes wat voelen nou eindstand alle 3 genomen deed helemaal niks alleen me bloeddruk is een uur tering hoog geweest 😂 voelde wel heel lichtjes wat maar het is niet voor mijn. Heb het ook wel eens gebruikt op een festival toen het net op de markt kwam nou had een flinke schep pep nodig om het leuk te maken. Maargoed vind het echt jammer dat ik er niet zo veel van voel iedereen is er zo positief over en hoe chilll het voelt :(

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Nou ik had 3 pillen voor 100mg wilde lichtjes wat voelen nou eindstand alle 3 genomen deed helemaal niks alleen me bloeddruk is een uur tering hoog geweest 😂 voelde wel heel lichtjes wat maar het is niet voor mijn. Heb het ook wel eens gebruikt op een festival toen het net op de markt kwam nou had een flinke schep pep nodig om het leuk te maken. Maargoed vind het echt jammer dat ik er niet zo veel van voel iedereen is er zo positief over en hoe chilll het voelt :(
Geloof er niets van dat die 100mg pellets ook daadwerkelijk 100mg 6apb bevatten. Ga voor poeder, zelf wegen en caps vullen. Meten (wegen) is weten.

Bovenaan