Uitwerking Speed... Vreemde effecten

kunlan

Belezen gebruiker
Hallo

Ik heb het nu niet over nog een zoveelste afkick verhaaltje,
maar echt het punt dat de Speed uit begint te werken (T +6-:sunglasses:

Ik krijg dan altijd zo'n ongelooflijk irritant prikkend gevoel over m'n hele gezicht,
het beste waarmee ik het kan beschrijven is als je been slaapt, op het pijn 'hoogtepunt' maar dan altijd 10min aan een stuk en bijna alleen maar in het gezicht.
De rest van het lichaam lichtjes maar dat is zeker te negeren.

Ook is m'n huid precies helemaal verdoofd en wordt het soms zo erg dat ik mijn lippen niet meer kan bewegen om duidelijk te praten.

+ De Pep is (uiteraard) getest op 73%
+ Ik ervaar soortgelijke prikkels ook als MDMA uitwerkt
+ Het gebruik beperkt zich tot maximaal 1x maandelijks (200-500mg)
+ Deze klachten pieken zo'n 10 min lang, daarna nemen ze geleidelijk af

In mijn omgeving ken ik alleszins niemand met dit probleem... Hier wel iemand met een antwoord? :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Misschien een vitamine tekort?

Het gevoel dat je beschrijft doet mij er alleszins aan denken dat je je op dat moment zeer verrot voelt, en daar wil een een multivitamine-bom vaak wel wat aan helpen. : )

kunlan

Belezen gebruiker
MetaalKonijn zei:
Misschien een vitamine tekort?

Het gevoel dat je beschrijft doet mij er alleszins aan denken dat je je op dat moment zeer verrot voelt, en daar wil een een multivitamine-bom vaak wel wat aan helpen. : )

Hmm, ik beschouw mezelf toch als erg verantwoord gebruiker. Ik ben in goed in conditie en let op m'n voeding. Voor MDMA gebruik heb ik ook hele Serotonine herstellende schema's ed.
En ik neem elke dag multivitaminen en dan vlak voor een zwaar feest nog wat supplementen.

Ik denk niet dat het daar aan zal liggen, toch bedankt voor je reactie

MetaalKonijn

Badass junkie
Nee, dat denk ik dan ook niet, als je 't al zo aanpakt. ^^
Misschien maak je van 'n mug een olifant, come-down blijft gewoon naar.
Maar verder zou ik 't ook niet weten.

kunlan

Belezen gebruiker
MetaalKonijn zei:
Nee, dat denk ik dan ook niet, als je 't al zo aanpakt. ^^
Misschien maak je van 'n mug een olifant, come-down blijft gewoon naar.
Maar verder zou ik 't ook niet weten.

Ja ik til er ook niet zo zwaar aan hoor, hoort er nu eenmaal bij.

Maar opblazen doe ik niet hoor, als het om lichte tintels ging ok... Maar het lijkt soms letterlijk op 1000 kleine naaldjes en die pijn is best reëel aangezien m'n ogen er soms van gaan wateren :tearsofjoy:

En hoe zou het dan komen dat ik amper nog kan praten door de constant gespannen gezicht spieren. Ik kauw ook niet overdreven op m'n kaken + ik neem ook nog eens Magnesium om de kaakspanning tegen te gaan.

Ik kan er wel mee leven maar een verklaring is altijd leuk :wink:

kunlan

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Over hoelang neem je die 200-500 mg?
Als je 500mg 73 in 1x neemt kan ik het wel voor je verklaren.

Meestal maak ik 2 caps van 200 met een interval van ~4 uur.
Vrienden nemen dezelfde hoeveelheid en hebben geen van bovenstaande klachten.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zover ik het weet zijn het je zenuwen en kleine spiertjes die overgeprikkeld zijn geraakt...

Immo

Badass junkie
Klinkt alsof je doorbloeding niet optimaal is, als je been bijvoorbeeld begint te tintelen is dat omdat je verkeerd zit bijvoorbeeld en daardoor je bloed niet goed doorstroomt. Misschien gebeurd bij jou hetzelfde als je speed gebruikt. Aangezien speed je bloedvaten wat vernauwt.

kunlan

Belezen gebruiker
Immo zei:
Klinkt alsof je doorbloeding niet optimaal is, als je been bijvoorbeeld begint te tintelen is dat omdat je verkeerd zit bijvoorbeeld en daardoor je bloed niet goed doorstroomt. Misschien gebeurd bij jou hetzelfde als je speed gebruikt. Aangezien speed je bloedvaten wat vernauwt.
Klinkt logisch, maar waarom komt dit dan pas opzetten bij de uitwerking van de speed.
Horen je bloedvaten dan niet net terug breder te worden? :)

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
door de verandering van positie of grootte net mss.. (ze worden breder en raken je zenuwcellen mss ik gok ook maar :confused: )
Maar ik had ook ooit eens een soortgelijke vraag met tintelingen enkel in men gezicht en ik denk datk wel snap wat je bedoelt..is indd net onder je pijngrens maar ik vind het nog best lekker soms..je mag je er ook niet te veel aan storen, dan valt het alleen maar meer op..
meestal gaat het wel weg als je even een ommetje gaat maken en eens rustig in en uitademt :)

Immo

Badass junkie
Ik heb het zelf ook dat bij het in en uit werken van speed delen van mijn lichaam beginnen te tintelen. Ik denk dat het te maken heeft met het vernauwen/verbreden van de bloedvaten, maar ik kan er ook naast zitten.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
ik heb een theorie dat je bij het niet voldoende drinken van water die speldenprik regen krijgt als gevolg van uitgedroogde huid. Ik heb ook daadwerkelijk het idee dat het veel sneller afneemt als je je vervolgens insmeert met iets als bodymilk.

kunlan

Belezen gebruiker
Ketaboy zei:
ik heb een theorie dat je bij het niet voldoende drinken van water die speldenprik regen krijgt als gevolg van uitgedroogde huid. Ik heb ook daadwerkelijk het idee dat het veel sneller afneemt als je je vervolgens insmeert met iets als bodymilk.

Ah damn, heb ik al mijn supplementen en voedingsschema's gevolgd maar ben ik toch zeker niet vergeten te drinken tijdens gebruik ... :grin:

Volgende keer probeer ik andere dosis, minder en meer spreiding. We zullen dan wel zien :wink:

Een kennis van me heeft ook bijna altijd last van een erg opgeblazen maag van Speed, het lijkt ook net alsof er een opgeblazen ballon in zit... Iemand een oplossing of simpel medicijntje?

(Maakt niet uit of hij bombed, capped of snuift ... opgeblazen maag)

atbboy

Bewuste gebruiker
kunlan zei:
Ketaboy zei:

Ah damn, heb ik al mijn supplementen en voedingsschema's gevolgd maar ben ik toch zeker niet vergeten te drinken tijdens gebruik ... :grin:

Volgende keer probeer ik andere dosis, minder en meer spreiding. We zullen dan wel zien :wink:

Een kennis van me heeft ook bijna altijd last van een erg opgeblazen maag van Speed, het lijkt ook net alsof er een opgeblazen ballon in zit... Iemand een oplossing of simpel medicijntje?

(Maakt niet uit of hij bombed, capped of snuift ... opgeblazen maag)

Ik heb ook altijd van die tintelingen in m`n gezicht, er is me wel is verteld dat dat kan als je goei pep heb.

En van dat opgeblaze gevoel in je buik?, Ik denk dat dat komt omdat je door pep minger honger krijgt, ik krijg ook nooit een hap door me keel als ik pep gebruikt heb.

afraidtech

Bewuste gebruiker
ik had dit ook (toen ik nog pep gebruikte) zelfde heb ik met mdma en met mephedrone en alleen als ik tijdens gebruik te weinig heb gedronken of te veel heb gebruikt.

ik denk dat het iets uitdroging is als je het weer hebt heel veel gaan drinken. eten wil trouwens ook wel werken gewoon wat crackers of droge toastjes .

Bovenaan