Uitwerking xtc

Sher_x

Experimenterende gebruiker
Hey hey,

Ik merk dat als ik xtc neem ik altijd sneller. Bij moet nemen omdat het bij mij anders te snel uitwerkt, is hier een reden voor of is dit gewoon hoe mijn lichaam dit doet?

Soms werkt het wel is uit tijdens een feest en voel me dan altijd zo slecht alsof ik een ernorme "drank" kater heb hebben jullie hier misschien tips voor? Of ervaren jullie dit ook?

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Dat is helaas nou eenmaal de uitwerking (come down) van mdma. Je bent lang niet de enige die dit ervaart.

Nadat het uitwerkt na of tijdens een feest is je lichaam vaak moe. Daarbij kun je je sip of down voelen, dus dat kun je wel de kater noemen die jij beschrijft. Hoe vaker en hoe meer je gebruikt hoe erger dit wordt over het algemeen. Ook het bijnemen gebeurt vaak sneller omdat je onder invloed bent. Je denkt minder na over de gevolgen en wil graag weer dat lekkere gevoel terugkrijgen.

Als je het langer vol wilt houden op een feest is de enige oplossing de mdma op een later tijdstip te nemen. Voor het bijnemen is de oplossing niet veel meenemen, maar gewoon alleen wat je gaat gebruiken. Dan weet je onder invloed ook dat op = op is en ga je er langzamer mee om.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hoe meer je gebruikt en hoe sneller je bijneemt hoe sneller dat "down" gevoel tijdens gebruik en bij volgende ervaringen komt. Neem een lange pauze. MDMA staat erom bekend bij meer en vaker gebruiken dat het snel magie verliest. Bij normaal gebruik is dat soms al merkbaar.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hey hey,

Ik merk dat als ik xtc neem ik altijd sneller. Bij moet nemen omdat het bij mij anders te snel uitwerkt, is hier een reden voor of is dit gewoon hoe mijn lichaam dit doet?

Soms werkt het wel is uit tijdens een feest en voel me dan altijd zo slecht alsof ik een ernorme "drank" kater heb hebben jullie hier misschien tips voor? Of ervaren jullie dit ook?
Dan gebruik je te vaak, te veel en te kort op elkaar. Uit je post geschiedenis blijkt dat je te vaak per jaar mdma/xtc gebruikt. Dan is het logisch dat je meer en vaker bij moet nemen. 4 keer per jaar max met 3 maanden er tussen wordt niet voor niks aangeraden.

Bovenaan