urine cleaner

ben3012

Newbie
weet iemand een middel/product hoe ik mijn urine snel kan reinigen van thc, ik moet op test voor mijn beroep (militair) :mrgreen: ze staan naast mij dus foefelen met de urine zelf is niet mogelijk ze moet echt gezuiverd worden en snel :stoned:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Veel water drinken, is het enige wat je kunt doen. Maar niet nu meteen 5 liter gaan drinken he..

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zag laast in de smartshop een product dat je kon innemen zodat je niet door de mand valt met zo'n controle. Je moet het geloof ik een uur innemen voor de proef, maar ik vraag me af of het werkt...

Weet helaas de naam niet meer.

cropp

Badass junkie
Petrovic zei:
Ik zag laast in de smartshop een product dat je kon innemen zodat je niet door de mand valt met zo'n controle. Je moet het geloof ik een uur innemen voor de proef, maar ik vraag me af of het werkt...

Weet helaas de naam niet meer.

mijn ervaring is dat nog niet de helft van zulke middeltjes werken, maar je kan het altijd proberen als je er geld aan kwijt wilt

Pikachu

Wijs gebruiker
Hoe veel tijd heb je nog? Wanneer heb je voor het laatst geblowt en hoe vaak blow je gemiddeld per week? Ben je dik of mager? Belangrijke vragen om je vraag te kunnen beantwoorden.

Bovenaan