Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
weet iemand een middel/product hoe ik mijn urine snel kan reinigen van thc, ik moet op test voor mijn beroep (militair) ze staan naast mij dus foefelen met de urine zelf is niet mogelijk ze moet echt gezuiverd worden en snel
Ik zag laast in de smartshop een product dat je kon innemen zodat je niet door de mand valt met zo'n controle. Je moet het geloof ik een uur innemen voor de proef, maar ik vraag me af of het werkt...
Ik zag laast in de smartshop een product dat je kon innemen zodat je niet door de mand valt met zo'n controle. Je moet het geloof ik een uur innemen voor de proef, maar ik vraag me af of het werkt...
Hoe veel tijd heb je nog? Wanneer heb je voor het laatst geblowt en hoe vaak blow je gemiddeld per week? Ben je dik of mager? Belangrijke vragen om je vraag te kunnen beantwoorden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.