Urine controle

Diego

Newbie
Hai ik heb een vraagje is 3mmc of de nieuwe variant 3cmc terug te vinden in je urine en hoe lang blijft het in je urine voor als ik urinecontrole moet doen bij cbr Mvg diego

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ja, maar niet met de urinetests die ze meestal doen.
De kans is wel behoorlijk groot dat ie vals positief uitslaat op cocaïne. Omdat het onder dezelfde stofgroep valt (cathinonen).

Ik kreeg mijn drugstesten na een terugval niet uitgebreid terug van de kliniek. Waarschijnlijk bewust zodat ik niet kon zien wat er wel of niet uitsloeg op de research chemicals die ik nam.

Als je je rijbewijs terug wilt zit er niets anders op dan dat eerlijk te doen met een tijdje niet gebruiken.

En als je 'm eenmaal terug hebt, rijdt alsjeblieft nuchter. Justitie is nog een van de minste zorgen van onder invloed rijden. Ik heb het ook veel gedaan hoor en ben blij dat er niets gebeurd is. Ik moet er niet aan denken dat ik iemand letsel of de dood in had gereden met m'n wause kop.

Dirkdirk

DF-koning
De kans is wel behoorlijk groot dat ie vals positief uitslaat op cocaïne. Omdat het onder dezelfde stofgroep valt (cathinonen).
Cocaine is helemaal geen cathinone maar een tropaan alkaloide, ik denk niet dat hij positief uitslaat op amfetamine of cathinones (denk ik).

Diego

Newbie
Wat zeg jij ervan Dirk jan al ervaring met 3 mmc en dat je urine controle hebt want ik gebruik het alleen in het weekend en wil niet door de mand vallen met urine controle

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Cocaine is helemaal geen cathinone maar een tropaan alkaloide, ik denk niet dat hij positief uitslaat op amfetamine of cathinones (denk ik).
Hmm ik zie het. Dan heb ik dat ooit verkeerd opgeslagen.

Tropaan alkaloïden; zoals cocaïne en scopolamine... Okeeee weer wat geleerd, cocaïne is dus familie van datura 😂

Nah dan zou ik eerder zeggen dat 3mmc een kleine kans zou hebben om positief uit te slaan op amfetamine. Maar geen flauw idee. Ik weet ook niet wat ze precies zoeken/detecteren bij een standaard urine test als ze zoeken naar amfetamine. Of het een bepaalde metaboliet is of amfetamine zelf.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Dit ging allemaal reuzegoed totdat ik deze week een keer 3mmc had geprobeerd. Deze stof gaf de dag erna een vals positief voor het gebruik van crystal meth.
Nah, mijn ervaring is hetzelfde. Dat 3mmc positief test in urine als amfetamine.
3mmc scoorde dan positief als amfetamine en een heel klein beetje als cocaïne.

Zie hierboven uw antwoord. Amfetamine is ongeveer 2-4 dagen aantoonbaar in urine en coke max 8 dagen. Als je zeker goed wilt zitten zou ik eigenlijk twee weken niets gebruiken.

Is het het sws waard om je rijbewijs op het spel te zetten voor een weekendje gebruiken?

Bovenaan