Ja het is niet bij elke pep soort wrs , want dat kan ik niet weten , heb ze nooit al geproefd.
Maarja ik neem hoeveelheden die ik hier niet ga vernoemen, en eet en drink er op als nvarken.
Ik leef bourgondisch , en soms in overvloed ... wrs daarmee of ja mss beelden we het wel in door ons reukorgaan die nbeetje door de snuiving van slag is.
Want vaak vroeg ik aan men vriendin ruik ik naar pepzweet , en ze zei neen, en neen het is geen meisje die me naar de mond praat maar recht voor de raap is.
Maar roze olifant je hebt nog maar 1 keer speed gehad en dan nog van middelmatige kwaliteit, met alle respect maar ook jij kan me niet volledig ontkrachten van mijn beweringen.
Het is een genant gespreksonderwerp en er kunnen ook mensen hierover liegen.
Ik ben altijd bizar open en eerlijk , hoop daarvoor nu niet in een sneeuwballengevecht verzeild te raken.
Want ter info , neen men pis stinkt anders nooit, bloemetjeswater bijna, ik drink enkel plat water of spa blauw bij jullie.
Dus er is geen sprake van vooraf bestaande lijfreuken en geuren , vooraleer het speculeer die kant uitgaat.
Wil ik die argumentatieweggetjes al stevig dichtspijkeren, ok , de mensen die ik ken die er allemaal over klagen zijn Belgen,
nu kan er een bommetje gegooid worden dat de belgische pep onzuiverder is, onzin, want we halen em bij jullie en is meermaals al getest geweest altijd dezelfde bron.
Ik denk door dat ik bijzonder veel voedingsstoffen tot mij neem zowel zonder drugs als op drugs dat dit vooral bepalend is, en de gigantische dosissen die ik neem zoeken ook uitwegen , via zweet,
want heb ten tijde dat ik grammen per dag nam zelfs gehad dat ik bij zweetbuien jeuk kreeg van het gif die zich nweg naar buiten zocht?
Dit roept om een wetenschappelijk onderzoek, verder kunnen we alleen maar anektdotisch in een zinloze discussie verzeild raken, daaarbij kan de een dan roepen want stinkt voor de ene kan lekker ruiken voor de andere, smaken verschillen
en dit zou ons bezig houden tot morgenvroeg , minstens.