urine test

riddick

Experimenterende gebruiker
hallo allemaal, ik heb deze week een urine test moeten doen van mijn ouders, niet zo een test bij de dokter maar een zelftester, gelukkig wist ik dat ze dat gingen doen en wanneer, ben dat te weten gekomen door een gesprek van hen te horen, nu wat ik heb gedaan is aan een maat van mij gevraagt of hij wou pissen voor mij, hij wou het doen en heb een potje urine in de ijskast op mijn kamer gezet,

de dag van de test heb ik had ik een condoom met die urine bij mij,
die urine was dan 2 dagen oud.

ik doe de test en was zelfzeker dat het negatief ging zijn.

nu wat gebeurt er: uitslag positief

ik verstond er niks van en wou dat ze nog een test deden omdat dat niet kon

3 testen gedaan ===> allemaal positief

mijn maat ben ik 100 procent zeker van dat hij geen drugs gebruikt.

kan dit zijn dat deze uitslag komt door dat het oude urine is ?

ik weet niet hoe dit kan gebeuren, weet iemand iets meer of de zelfde situasie meegemaakt

Flameon

Badass junkie
De positieve uitslag heeft denk ik echter niks te maken met het koud zetten. Weet je heel zeker dat die vriend van je afgelopen maanden niks heeft gebruikt? Kan soms nl nog lang nawerken.
Is het naar een lab gegaan of getest via een stripje?

magical

Zelftester...Als je 100% zeker bent dat je vriend clean was, laat je ouders dan is pisse, mss komen zij ook wel positief uit.. :P

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Omg je ouders die een test bij je gaan afleggen..

Maar heel apart ja, zal je vriend toch wel aan de slechte dingen zitten? Ik bedoel, er zijn wel meer mensen waar je het niet snel van zou denken.

riddick

ja ik weet dat het vreemd is, maar het zit zo in elkaar: ik word af en toe eens getest omdat ik vroeger eens ben gestekt, nu heb ik vorig weekend nog eens gesnoven en heb als backup pis van mijn maat gevraagt, hij heeft niks gedaan, want als hij iets zou doen ben ik er altijd bij :wink: hij is al 2 maanden clean, maar toch positieve uitslag, het zijn testjes die juist op cocaine testen, zoals deze: http://www.drugsofabusetesting.com/imag ... ssette.jpg

ik heb al wat gezocht op internet en die testen zoeken eigenlijk niet op coke maar een afbraakstof die uniek is,

ik snap er de ballen van :grin:

Tony Montana

Belezen gebruiker
Euhm... haal eerst eens die hele dikke plaat voor je kop weg.
Ga dan nog eens nadenken.

Als je het al van te voren weet. Dan lijkt het me dat het dan tot je grijze massa doordringt dat je dan ff gewoon niet meer moet gebruiken. Toch?
Waarom zou je iemand anders opzadelen met je eigen sores.

Ik vind het erg vreemd dat je niet nadenkt.

Flameon

Badass junkie
riddick zei:
ja ik weet dat het vreemd is, maar het zit zo in elkaar: ik word af en toe eens getest omdat ik vroeger eens ben gestekt, nu heb ik vorig weekend nog eens gesnoven en heb als backup pis van mijn maat gevraagt, hij heeft niks gedaan, want als hij iets zou doen ben ik er altijd bij :wink: hij is al 2 maanden clean, maar toch positieve uitslag, het zijn testjes die juist op cocaine testen, zoals deze: http://www.drugsofabusetesting.com/imag ... ssette.jpg

ik heb al wat gezocht op internet en die testen zoeken eigenlijk niet op coke maar een afbraakstof die uniek is,

ik snap er de ballen van :grin:

Als je helemaal uitsluitsel wilt weten, bel dan even met jellinek. Die kunnen je het exact uitleggen, zij doen ook veel onderzoek voor instellingen!

berbe

Bewuste gebruiker
cocaine blijft langer dan je denkt in je bloed
toen ik tijdje terug in ziekehuis beland was door pep
had ik bijna een week ervoor coke gebruikt
had enkel gezegt dat ik ghb en speed gebruikt had
resultaat bloed en urine testen
1thc (niet bij stilgestaan thc kan maanden aantoonbaar blijve het nesteld zich in je vetcellen en word langzaam terug vrijgegeve)
2COCAINE=>was dus erg verbaasd
ik dacht dat cocaine minder lang aantoonbaar bleef dan speed
3amfetamine

ghb was 2 dage gelede en was dus al voledig verdwenen

Bovenaan