Urine test

Hallo , Ik moet volgende week een urine test doen voor mij vervolg opleiding maar ik heb ongeveer 3 weken geleden een wietje gerookt en daarvoor dee ik het soms een paar heisjes misschien 3/4 per dag

Gaan ze dit zien ?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is me niet helemaal duidelijk of je hiervoor nou elke dag blowde? Als dat zo is dan is 4 weken misschien niet genoeg voor de THC om volledig uit je lichaam te verdwijnen. Maar blijft lastig te zeggen. Je zult het wel gaan zien of je positief gaat testen op THC, je kunt er nu toch niet veel meer aan doen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk dat het wel goed komt eerlijk gezegd. Als ik je bericht goed begrijp heb je 3 weken geleden het laatst geblowd en daarvoor zo'n 3 a 4 hijsjes per dag.

Het is wel kantjeboord waarschijnlijk, maar ik denk dat ze er niet meer positief op zullen testen.

En inderdaad zoals Bee zegt, je kunt er verder niets aan doen dus het is afwachten!

Ik laat het weten of ik negatief of positief ben maar weet niet of ik het gelijk hoor of dat ik een brief naar huis krijg gestuurd .

Bedankt voor jullie hulp en tot volgende week :grin:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik weet niet of het helpt of zin heeft maar helpen anti oxidanten misschien niet? Ik zeg maar wat hoor ik weet niet of het waar is, misschien dat een ander het wel weet.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee dat helpt niet. Anti oxidanten kunnen helpen bij het herstel na drugsgebruik maar zullen nooit de afbraakstoffen sneller uit je lijf laten verdwijnen. Er is helaas niets wat daarbij helpt, alleen wachten

MeejheM

Badass junkie
Ik had je al lang kunnen vertellen dat 1 malig een beetje blowen na een week vrij onzichtbaar is in je urinetest, soms na 4 dagen al. Ook zijn er voor zover ik weet geen methodes de stoffen waaraan ze wietgebruik in je urine vaststellen sneller af te breken of anderzijds te misleiden.

ik heb dat te lang van dichtbij mogen volgen, de enige manier om een drugstest negatief te halen is op tijd stoppen met drugsgebruik. wiet is nog relatief lang waarneembaar in je urine.

Bovenaan