Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo,mijn vraag is of je bij een urine test op benzo's je ook kan zien welk middel je heb gebruikt,dus specifiek oxazepam of diazepam of andere merken
Hallo,mijn vraag is of je bij een urine test op benzo's je ook kan zien welk middel je heb gebruikt,dus specifiek oxazepam of diazepam of andere merken
Op een standaard dipstick test kan je geen onderscheid maken in benzos.
Het is of positief of negatief.
Maar deze tests zijn relatief onbetrouwbaar gezien bepaalde benzos een slechte kruisreactiviteit hebben.
En soms willen totaal omgerelateerde middelen weleens een positief veroorzaken op zulke tests.
Een positief op een goedkope dipstick is alleen een indicatie dat er mogelijk benzos is gebruikt.
Eén degelijke faciliteit zal in het geval van een positief de urine doorsturen na een lab voor gc/ms - lc/ms verificatie.
Als dit gedaan word dan is het zeer waarschijnlijk dat ze kunnen zien welke benzos in welke hoeveelheden.
De eerste tests kunnen direct gedaan worden en de resultaten zijn vrijwel direct zichtbaar.
Een lab test kan even duuren voordat de resultaten binnen zijn gezien die. Machines niet in een paar seconden een resultaat hebben en vaak vrij prijzig zijn in aanschaf en onderhoud dus er zullen er ook geen 20 aanwezig zijn en er komen daar waarschijnlijk honderden samples per dag ald het niet meer is.
Mag ik vragen of je dit doet uit eigen belang , of uit gedwongen belang (ouders, vriendin ?)
Sorry voor de vraag maar vond het wel interessant om mijn eigen er eens op te laten testen .
Zou graag ook eens laten testen om te zien innhoevere de benzo's opgestapeld zijn in men lichaam..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.