urinecontroles

overlever

Newbie
Ik heb vorige week zeker 5dagen veel crack gerookt met wat bruin.drie keer daar voor of zo steeds 1 nacht met tussenpozen van twee weken. Als t goed is heb ik over anderhalve maand of eerder een uc.stel ik zou na een week nu niet te heeben gebruikt nog 1 avond veel crack roken.is dat detectabel in uc wat maar lab wordt gestuurd over anderhalve maand of maand

overlever

Newbie
Ik weet dat chronische gebruikers weken na stoppen nog metabolieten in urine hebben.is dit chronisch? Of is het na twee weken niet meer traceerbaar
als ik nog 1x zou bingen voor een nacht.

overlever

Newbie
Uitzichtloosheid,persoonlijke omstandigheden,vreselijke trek.en toch iets in de toekomst op het spel zetten.sprak net een vriend,die zei dat ze tegenwoordig in het lab echt wel het bingen van crack een maand later kunnen traceren in urine
.vooral tegenwoordig.geavenceerd
e technieken.crack is zo verslavend.is nu week geleden.en kijk als mijn leven nu zo veel waard was dan deed ik nooit meer wat,maar door die klotegedachtengangen en alles heb ik meer trek.kan t dus minstens een maand later traceerbaar zijn in urine met de huidige meer ontwikkelde uc's.veel info stamt nog van 10 jaar geleden.vanavond doe ik niks meer.maar die fucking trek sucks.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Is het niet een goed idee om professionele hulp te zoeken voor die gedachtegangen waar je het over hebt? En voor de trek.

Bovenaan