Urinetest cannabis

Hallo

Ik heb in het verleden al 3 keer een urinetest moeten afgeven ter controle van cannabisgebruik. Vreemd genoeg teste ik iedere keer negatief. In een periode van 3 jaar. Terwijl de maximum tijdspanne tussen het gebruik en de test 3 dagen was. Ik heb ook telkens cannabis gerookt van een andere dealer. En het gebruik was veelal rond de 25 gram\maand wat volgend mij al vrij veel is. Nu... Zaterdagnamiddag heb ik gebruikt en maandagavond was mijn laatste test . Volgens degene die me de resultaten heeft meegedeeld zit dat ongeveer 2 weken in de urine en kan ik onmogelijk negatief getest hebben moest ik hebben gerookt, of mijn cannabis was fake of ik heb niet genoeg gebruikt. Ik heb een normale joint gerold en vind het super raar ook omdat het al de derde keer is. Ik vraag me af of er een andere misschien lichamelijke reden kan zijn dat ik negatief test. Verder drink ik wel vrij veel en bij een vorig bloedonderzoek stond mijn kreatine of zoiets te hoog, weet niet of dat nu het geval is, volgens mij is mijn cannabis vrij sterk en rook ik een normale hoeveelheid . Ik weet wel dat het voor veel mensen goed is om negatief te testen maar omdat ik een soort van verslaving heb eraan, ik kan geen dag zonder, ben ik nu opgenomen, ook nog voor andere zaken en ja nu ik negatief test nemen ze mijn probleem niet serieus. Ik wil graag stoppen omdat het mijn vrijheid fel inperkt of ik voel het toch zo aan.

ownageNL

Newbie
hoi

het is inderdaad best raar dat je niet positief getest bent!!!
of het lab doet hun werk niet of er word met gegevens gefucked :wink:
of je hebt gewoon heel veel geluk!!

thc of te wel tetrahydrocannabinol & cannabidiol & cannabinol waardes worden onderzocht in je urine. thc is een vervelende stof die zich normaal gezien in je vet weefsel op hoopt en zich elke dag een deel ervan los laat in je bloed omloop
vandaar je na 1 joint dagen lang, (sommige weken) nog te traceren is!!
chronische gebruikers is het zelfs maanden lang nog te traceren (uit eigen ervaring)
ik ben een ex verslaafde die er boven op is gekomen en nu in de verslavingzorg werkt :wink:

je kreatine waarde : kreatine zit in heel veel producten , wanneer jij veel water gaat drinken gaat je kreatine waardes omlaag ,door overtollig water door je systeem te pushen. zijn ze ze te laag betekend dat ze geen urine meer aan testen zijn maar gewoon water!!, je blaas romed af zoals ik zeg : overtallig water word rechstreeks je blaas in gepompt en geeft dus aan dat je de test wil misleiden !!

een verslaving bovenop komen heeft ook niks met tests te maken !! als jij er echt vanaf wil zal je eerlijk naar jezelf moeten zijn, het aangeven dat de tests niet werken en dat je moeite hebt er van te blijven zonder goed werkende tests zoals ik heb gedaan met mijn alcohol verslaving (etg tests)

je moet het willen !!! , alles erbuiten blijft een methode om het te omzeilen

nadenken wat wil ik in leven en wil ik er wel vanaf en de rest is aan jouw

good luck m8t en als je het licht ziet dan red je het wel

Bovenaan