v6 pil in cola

ikkuh1983

Newbie
Hey mensen,

Het is al een aantal jaartjes geleze maar las in het forum dat er iemand het ook over v2 pillen had. Dus nu is mijn vraag is een v6 zwaarder of juist lichter? Me ex vriendje ( vermoedelijk) heeft zonder dat ik het wist er 1 of meschien wel meerdere in me cola gegooid, het was meer om te testen niet alleen is het bij mij gedaan maar ook bij wat vriendinnen destijds van mij. Volgens getuige die ik een paar weken later heb gesproken was me vriend toen in de discotheek erg zenuachtig en vooral toen ik nog al heftig begon te reageren hij wilde niets van mij weten enzo.
dat is wat ik gehoord heb tenmiste. me ex zit zelf aan de coke maar hij viel mij daar nooit lastig mee zelf zit en zat ik niet aan de coke en pillen. heb wel geblowt maar daar heild het mee op. dit was ook het laaste wat ik van hem verwachte vertrouwde hem nogal .
nu is mijn vraag kent iemand deze pillen .

want kwam nadat het uit was tussen hem en mij ( 2 weken later ) een andere bekende tegen en die slikte ze en had de zelfde bijwerkingen als ik had vertellde verschillende mensen alleen bij mij was het een stuk heftiger.
die bekende vertelde mij dat me ex erin dealde ik vroeg hoelang al? en hij zei ongeveer 2 weken dat was dus de tijd nadat het uit had gemaakt omdat hij erg verdacht was ookal schoof hij het op de buitenlanders.

Ook raakte me vriend nog al over de zeik toen ik vertelde dat ik die avond toen ik dus ver weg was van die pil dat ik medicijnen in had genomen voor dat ik ging stappen ( was niet zo maar wilde zijn reactie zien die avond erna ) nou hij zat echt niet lekker.
wat er verder die avond is gebeurd weet ik niet ik was echt ver weg. Wat er tussen de tijd dat hij me van de discotheek naar huis toe bracht is gebeurd weet ik niet, ik wilde alleen nog geen zex met hem. Denk niet dat , dit is gebeurd anders had ik dat wel gemerkt denk ik. kwam er pas na een aantal weken eracter wat er allemaal gebeurd zou kunnen zijn en toen was het al te laat om er actie voor te ondernemen.
Als iemand het weet wat v6 is bedankt voor het antwoord en heeft het verder nog gevolgen als het 1 keer is gebeurd ofzo?
was trouwens de volgende dag nog volop aan het flippen .. en kreeg pas laat in de avond de volgnde dag spierpijn.... als dat bijna 24 uur later is dat dan normaal ?

groetjes :)

Imke

Badass junkie
Wat een verhaal zeg! :openmouth:

Dus jouw vraag is dus: “is een v6 zwaarder of juist lichter?”

Het antwoord op deze vraag is:

1. Er is nooit aan het uiterlijk van de pil af te leiden of deze pil goed/slecht/gevaarlijk is.
2. Als er eenmaal een "beroemde" pil in de omloop is worden ze binnen no-time nagemaakt.

EN!

Dit kan niemand op een forum jou vertellen, wat je kan doen
is naar een testservice gaan. Je kan je pil laten testen op aanwezige stoffen
en ook de hoeveelheid die er in zit.(als je op hoeveelheid wilt testen kost dat geld)
Bij de smartshop kan je ook testjes kopen. Tevens bij www.azarius.nl

DUS!

we zijn dus niet gediend van posts die informatie over een pil vragen!

En dump dat vriendje van je, hij is een idioot. :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Wat een warrig taalgebruik, ik snap maar de helft.. maar volgens mij is die ex-vriend van je een omlaag gevallen klaploper.

zommes

Badass junkie
Het is eerlijk gezegd wel een beetje een vaag verhaal, het antwoord op de vraag over de pillen kunnen we je inderdaad helaas niet geven. Dat zal je ook niet zo veel helpen.

De vergiftiging(want dat is wat hij in principe heeft gedaan) zal lichamelijk niet veel ernstige gevolgen meer hebben. Het is niet gezond maar als je verder geen hard-drugs gebruikt moet het na die jaartjes wel goed hersteld zijn.

Maar psychisch daarentegen lijkt het me erg ongezond om erachter te komen dat je je vertrouwen hebt gegeven aan zo'n persoon. Je vriendin en haar vriendinnen vergiftigen 'om het te testen' is pure misdaad.

Maar weet je wel zeker dat het pillen waren? Op zich is het vrij lastig om een xtc-pil in je glas cola niet op te merken al dan niet het smerige ding ongemerkt door te slikken. De kans dat hij aan de bodem plakt of niet eens ontbind is ook vrij groot. Gezien het feit dat je cola drinkt was je ook niet zo bezopen dat je het glas in een keer leeg slurpte. Je zegt ook:"1 of meschien wel meerdere in me cola gegooid" Het kan dus ook zijn dat je ongemerkt 5 pillen weg hebt gedronken? Het kan ook zijn dat het helemaal niks met xtc te maken had en iets GHB-achtigs is geweest...

ikkuh1983

Newbie
sorry dat me verhaal zo vaag overkomt..

Maar bedankt voor het het beantwoorden ervan. aan de pillen kan ik niet meer komen het is 3 jaar gelden gebeurd. hij is inmiddels al een aantal keer opgepakt voor illegale drugshandel... Ik heb hem allang gedumpt 3 jaar geleden had een half jaar wat met hem.

bedankt in iedergeval.. :)

ikkuh1983

Newbie
hier het verhaal opnieuw maar dan hopelijk wat duidelijker...

Drie jaar gelden had ik een relatie met een jongen die aan de coke zat. Die relatie heeft een halfjaar geduurt. Dat hij aan de coke zat moest hij zelf weten vond ik, zolang hij mij er maar niet mee opdringde vond ik het prima. We gingen altijd stappen in een dancingbar bij mij in de woonplaats. Daar waren ook altijd vriendinnen en vrienden van mij die daar ieder weekend gingen stappen. Heel vaak liet ik me drankje onbeheerd staan als ik ging dansen of naar het toilet ging. Het is een maar een klein woonplaatje en iedereen kent iedereen, je denkt dan bij jezelf van dat gebeurd hierzo in dit gehucht toch niet dat iemand wat in je cola doet.

Totdat me vriend tijdens het dansen even naar de wc ging toen hij terug kwam ging ik van de dansvloer even me cola ophalen van het tafeletje waar ik eerst aan had gezeten samen met een paar vriendinnen. Ik dronk me cola verder op, op de dansvloer in ongeveer 20 minuten. Na die cola voelde ik dat me lichaam verdovend aan ging voelen net of alles heel zwaar werd.

Volgens me vrienden en me vriendinnen ging ik als een gek op me kaken zitten bijten en draaide met me ogen. de vriendinnen die ook hun cola bij mij hadden staan op het tafelte kregen hier ook last van maar dan veel minder hoorde ik de volgende dag. Hoelang dit heeft geduurt weet ik niet. Wel wilde ik een reactie geven op een vriend van me, hij vroeg of ik dat wel normaal vond dat ik zo achtelijk deed. Zelf merkte ik dit ook wel maar kon niets zeggen. Nadat ik weer een beetje normaal deed voelde ik me super vrolijk en energiek, ik wilde iedereen omhelsen zelfs zo hard dat het bij veel mensen pijn deed. Ik zelf voelde niets want ik was gewoon helemaal verdoofd.

Me vriend deed volgens mijn vrienden en vriendinnen raar hij liep van me weg steeds, en deed net of we niet bijelkaar hoorde. Ik weet alleen dat ik de volgende ochtend wakker werd in me bed met een zwaar gevoel in me lijf. Wel was ik nog steeds hyperactief en had last van spatische trekken. Pas in de avond kreeg ik spierpijn. Ik ging die avond weer stappen en kwam die vriendinnen tegen die hadden ook last van hun spieren en zeiden dat er wat in onze cola was gedaan. Me vriend vertelde me dat het een van de buitenlanders was geweest die ook die vorige avond aanwezig waren.

Maarja hoorde van vrienden weer dat mijn vriend zo vreeemd reageerde op de avond dat er iets in me cola was gedaan. Dus zei tegen hem van ja leuk en aardig allemaal dat ze dit geflikt hebben maar had wel dood kunnen zijn omdat ik ook nog andere medicijnen op had die avond ( ik had geen medicijnen op, maar wilde zijn reactie gewoon zien hoe hij erop reageerde). Hij schrok er best wel van, en wilde daarna even alleen zijn omdat hij er zo van geschrokken was. Ik heb het die zelfde avond nog uitgemaakt met hem Ik wist niet wie het wel zou hebben gedaan, maar op dat moment vond ik hem het meest verdacht. Ook dom van mij natuuurlijk het is wachten op gedonder als je een drankje onbeheerd laat staan.

ik hoop dat me verhaal nu duidelijker is. Het is helaas wel weer een lap tekst geworden sorry daarvoor maar dit is de duidelijkerste manier om het duidelijker te maken. Het zal dan inderdaad geen pilletje zijn als deze niet oplossen in cola want dat zou ik dat inderdaad wel opgemerkt hebben.

Solidius

Badass junkie
Ik zie overeenkomsten met zowel MDMA (XTC) kristallen als GHB.
Het had ook een XTC pilletje geweest kunnen zijn, maar kheb geen idee of dat in cola oplost. Zo te zien heb je best genoten van de MDMA ^_^

Maar je ex is een vieze gluiperd.

ikkuh1983

Newbie
Nou ik heb er niets van geproeft net als me vriendinnen. Anders had ik in iedergeval wel die cola laten staan en een nieuwe besteld.

Achteraf heb ik het nog met 1 vriendin over die avond gehad, maar zei had ook niets door, anders was ze wel naar me toe gekomen.

Het enigste wat ze zei is dat ze er misselijk en ziek van was. Maar het lijkt mij dat ieder lichaam er weer anders op reageert.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hm ja wel gek dan inderdaad.. bij mdma / xtc zou je het zeker wel moeten proeven (als je niet al teveel van de wereld bent dan :wink:).

caatje

Badass junkie
Goanaut zei:
Hm ja wel gek dan inderdaad.. bij mdma / xtc zou je het zeker wel moeten proeven (als je niet al teveel van de wereld bent dan :wink:).

Ik geloof dat je van cola niet echt van de werel geraakt. :wink:

zommes

Badass junkie
ikkuh1983 zei:
ik hoop dat me verhaal nu duidelijker is. Het is helaas wel weer een lap tekst geworden sorry daarvoor maar dit is de duidelijkerste manier om het duidelijker te maken. Het zal dan inderdaad geen pilletje zijn als deze niet oplossen in cola want dat zou ik dat inderdaad wel opgemerkt hebben.

Bedankt voor de nieuwe versie, lap tekst maakt niks uit.

Bovenaan