1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vaag slapen

Discussie in 'Speed' gestart door Snuifduifje15, 27 sep 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Snuifduifje15

Snuifduifje15 Newbie

Hallo,
    Pasgeleden ging ik een nacht Door met vrienden, we zaten bij mij thuis op de bank. Rond een uur of 5 begon ik in te kakken en pakte een bommetje bij, na een uur voelde ik het en had weer energie. Maar mijn lichaam was te moe ofzo, ik ben toen een soort van in slaap gevallen maar ik hoorde alles nog wat hun zeiden. Ik kon nergens op reageren, ik had een hele hoge hartslag en kon mijn lichaam niet bewegen.

Weet iemand wat dit is? Of heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

Mag
    Snuifduifje15

2. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

Omlangs had iemand dit enkele seconden vanuit duizeligheid veroorzaakt van bloeddrukschommelingen, vermoeidheid en te veel pep en te weinig gegeten ook.
    De persoon hoorde alles , die paar seconden , maar draaide met de ogen weg, alsof ie flauw viel , scary shit.
    Ik denk dat je niet goed de nodige voedingsstoffen neemt tijdens gebruik, mss teveel gebruikt, of gewoon zoals ik van velen lees, vaak vrouwen dat ze dagen duizelig zijn... met flauwvallen soms tot gevolg.
    Dit kan vrij ernstig zijn en bv een val van een trap veroorzaken, ik raad iedereen die zulke flauwtes of duizelingen geeft speed ten stengste af.

3. daderf

daderf Newbie

lijkt op slaapverlamming. je hoort alles maar je impulsen hebben geen macht over je lichaam... ken iemand die heeft dat soms vlak voor het opstaan. duurt een paar minuten.. best eng voor de eerste keer. maar het blijkt dat sommige daar gevoelig voor zijn

4. spitniater

spitniater Newbie

ik eet goed ,slaap goed ,zoals het hoort ,ik eet veel en veel vitamine maar sinds een maand is het net of de speed niet meer werkt en word ik alleen moe en slaperig er van. anderen hebben hetzelfde probleem, totaal geen ondernemingsdrang en energie meer hoe komt dit?

5. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Hoe vaak gebruik je speed? Dat maakt namelijk nogal uit voor t effect.

6. spitniater

spitniater Newbie

dagelijks 1 gram en slik het anderen die hem snoven die hadden hetzelfde werden er ook moe van

7. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

De vraag was voor Snuifduifje15. Het is zijn/haar topic.

En dagelijks een gram... Tja... Ik zeg maar niks.

SneeuwSnuiver vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - vaag slapen
  1. Gfismad
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    190
  2. Leitzz
    Reacties:
    2
    Weergaven: