vaag zijn na pep

GottiLPC

Newbie
Hoi allemaal, ik heb net mijn account aangemaakt en heb besloten een topic te maken omdat ik me iets afvraag..

Ik heb dus 2 dagen geleden vroeg in de avond voor het eerst pep gebruikt, het brande als de tering maar kon flink doorgaan de hele nacht ook aardig wat gehad (denk ik)
Maar waar ik nu dus mee zit is; nadat t is uitgewerkt zit je in een dip, dat had ik al gelezen want wou wel goed op de hoogte zijn wat de voor & nadelen van pep zijn maar iniedergeval, woensdag overdag dus helemaal lam, niks gedaan, me kut gevoeld & veel fruit & andere gezonde dingen gegeten maar nu is het dus woensdag en ik merk dat ik nogsteeds vaag ben.. of is dit normaal?

ik heb door dat ik soms gewoon dom voor me uit zit te staren & dat voor misschien wel 5 tot 10 minuten, en ik voel me gewoon leeg van binnen, emotieloos.. ik weet dat dit gewoon tijdelijk zal zijn maar voor hoelang? en waarom is dit? en kan iemand mij verder nog tips geven zodat ik me snel weer goed voel haha

gr Gotti

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Kan je zeggen hoeveel je ongeveer hebt gehad?

De klachten die je beschrijft zijn zeker te herkennen.
Niets abnormaals als ik het zo lees...

Tip: goed slapen 'op normale uren', goed en gezond eten, rust, water/thee drinken.

GottiLPC

Newbie
750gm verdeelt vanaf 7u en me laatste lijntje genomen tussen 4 en 5 in de ochtend wat dus niet zo'n slim idee was achteraf, ik stond dus ook helemaal strak voor mijn eerste keer en dat tot 12u in de middag wat dus helemaal niet de bedoeling was :flushed: ..

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Das dan ook veels te veel als je pep van redelijke kwaliteit hebt :wink:
Maak je geen zorgen, het trekt zo wel weer weg... is perfect normaal aangezien je dosis :wink:

Volgende keer minder nemen is een goeie tip :)

Als ik ga feesten met wat pep neem ik maximaal een halve gram mee en die is is bijlange na nog niet op tegen de middag als de party gedaan is.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Laat speed z'n werk doen ipv van maar bij te snuiven.
Een lijntje kan ruim 6u gewenste effecten hebben hoor :wink:

GottiLPC

Newbie
Ik was dan ook met 3 anderen die al best ervaren gebruikers zijn en voordat de lijntjes die hun namen in hun neus zaten waren ze de volgende al aan het klaarleggen :P , ik had dus niet zo overdreven veel moeten nemen voor mijn eerste keer denk ik maar bedankt voor de tips!
Zal er zeker de volgende keer aan denken minder te nemen!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
GottiLPC zei:
Ik was dan ook met 3 anderen die al best ervaren gebruikers zijn en voordat de lijntjes die hun namen in hun neus zaten waren ze de volgende al aan het klaarleggen :P
Dan nog mag je ervaren zijn, speed snuif je niet als coke :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad, dat klinkt niet als ervaring maar als gewenning. Coke neem je elke drie kwartier ongeveer, gemiddeld dan. Speed neem je misschien 250 tot 300 mg in een nacht en dat zou voldoende moeten zijn...

Je klachten klinken als vermoeidheid :)

GottiLPC

Newbie
Jaa daar dacht ik dus pas later aan maar was niet thuis om het te kunnen verbeteren, ik had zelf gewoon veel rustiger aan moeten doen met die zooi

harry123

Bewuste gebruiker
Die vaagheid komt waarschijnlijk dor et slaaptekort wat je hebt opgeouwd, dit weekend lekker uitrusten ben je maandag weer helemaal demoude :wink:

Bovenaan