Premier Mark Rutte is bereid na te denken over een mogelijke 'indirecte vaccinatieplicht' vanwege het coronavirus. Dat zei hij tijdens het debat in de Tweede Kamer over het coronavirus. Het zou bij zo'n indirecte plicht bijvoorbeeld kunnen dat niet-ingeënte mensen straks geen overheidsgebouw of...
www.rtlnieuws.nl
Ennn daar hebben we het al...
Kijk voor de grap even naar dit:
Eerst zeggen, komt er niet, maar dan toch weer erop terugkomen en toch weer gewoon doen. Net zoals het al de hele tijd gaat. Hoe kun je dit soort compulsieve leugenaars nog vertrouwen!? De politiek en de mainstream media. Waarschijnlijk maakt het allemaal niet uit hoe ongeloofwaardig, krom en onbetrouwbaar deze mensen zijn, de meerderheid volgt het allemaal toch weer gewoon op. Zie dit topic alleen al.
Ze zijn bezig een voor een onze vrijheden af te pakken en alsnog slaapt de meerderheid, inclusief mensen die toch vrij intelligent zijn maar blijkbaar niet wijs, door alles heen en zit met smart te wachten op vaccinaties die gepusht worden door een klein groepje megalomane psychopaten. "Maar ik wil mijn festivals niet missen, dus ik neem het toch maar" "Ik weet niet of het vaccin veilig is, maar ik vertrouw erop"
Maar laat je lekker inspuiten joh, dan zijn die mensen wel tevreden en laten ze je je oude leventje weer oppakken... Geloof je het zelf?? Deze mensen hebben nooit genoeg macht. Geef een vinger en ze pakken je arm. We gaan niet meer naar het oude normaal, de wereld zal de komende tijd alleen nog maar meer Orwelliaans worden, omdat mensen het toelaten. Dat is de enige reden. Je zult alleen nog maar meer vrijheden kwijt gaan raken en je zult weer alles willen doen zodat ze die jou gedoseerd en onder voorwaarden teruggeven. De enige echte uitweg is als wij als volk NEE zeggen. Als wij helder zien wat hier gebeurd op het moment in de wereld en ervoor kiezen niet meer mee te doen aan dat circus, aan die nepwereld die ze sinds maart dit jaar voor ons hebben gecreëerd. Maar nee we blijven liever in de angst-hypnose....
Maar... Ik ben maar zo'n 'gekkie' toch? Dat soort mensen moet je negeren. En gewoon weer braaf luisteren naar de media en politiek, want zij zijn immers degenen die dit hele probleem correct weergeven en voor ons zullen oplossen.
Slaap zacht mensheid...