Daarom neem ik m ook zodra het kan!Het vaccin van Pfizer is op bijna 44.000 mensen wetenschappelijk placebo-gecontroleerd dubbelblind getoetst. Dat betekent dus dat er allerlei verschillende soorten trials gedaan worden en dat er heel streng gekeken wordt naar bijwerkingen. Van 3-MMC worden lang niet alle gebruiksmomenten geregistreerd, en de gebruikers die wel een tripreport schrijven doen dat niet volgens een gestandaardiseerde methode, waardoor de ervaringen heel lastig met elkaar te vergelijken zijn. Ook ontbreekt veel fundamenteel onderzoek over het werkingsmechanisme wat bij geneesmiddelen wel moet worden vastgesteld. Daarnaast zou een middel zoals 3-MMC niet goedgekeurd worden volgens de standaarden die gelden voor de risico's van vaccins. De hoge bloeddruk en hartslag zijn een risico voor kwetsbaren, dus dat zou al een grond zijn om het als geneesmiddel af te keuren. Daarnaast komen nog bijwerkingen zoals perioden van depressiviteit, hallucinaties, psychotische episode, opwindingsdelier, etc.
Volgens de standaarden waarmee Pfizer werkt mogen er bij grote groepen mensen geen ernstige gezondheidsincidenten voorkomen. Die standaard is dus vele malen strenger dan waar drugs, met name stimulerende middelen, aan gaan kunnen voldoen. Daarnaast is het verplicht om constant eventuele bijwerkingen te blijven monitoren, iets wat helemaal niet gebeurt bij gebruik van drugs.
Het vaccin is daarom vele malen veiliger dan welke rc dan ook.
Nee en niet omdat ik een “bang schaap” ben of een “domme volger”. Ik heb zelf alles nagezocht en me geïnformeerd, ook buiten mainstream om. Het is van mij dus een wel overwogen beslissing om straks die prik te nemen. Kom maar op!