Vaccin tegen het Coronavirus

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Lid 147679

Gast
Hahahahaha je doet dit toch echt zelf

God nee, niet wéér een man die voor mij wilt bepalen hoe ik me uitdruk!!! Ik kan niet meer!
uitdrukken zou in net vlaams, kleuterklasvlaams iets anders kunnen betekenen, juffrouw mag ik naar het toilet?
drukken of plassen?
ik moet drukken mevrouw !
netjes uitdrukken hoor jongen, dat er geen bruine vlekjes in je onderbroekje zijn
jazeker mevrouw ik zal me helemaal uitdrukken

en toen kwam er een boze wolf binnen met allemaal vaccins tussen zijn tanden , en de kinderen gilden en tierden
sommigen stonden zich ter plaatse uit te drukken van de schrik

Rivalrie

Badass junkie
Verklaar eens nader?
Hij is homo toch?
Een homo kan toch ook pedofiel zijn?

Het had te maken volgens mij dat hij dacht dat mensen vonden dan homo zijn gelijk stond aan pedo. Was totaal niet wat diegene bedoelde maar ja... Hij was niet de beste is lezen.

L

Lid 147679

Gast
💯% gelijk 😎
we zitten in een groot internationaal complot om de onzin de zin te maken
en omgekeerd.
stilaan zal het plan zicht ontvouwen terwijl je der al middenin staat.
hou je kranig verman, je.

nog even en dit wordt allemaal heel gewoon, en toen keek ik door het raam en zag ik dat het vaccinatiespuiten regende,
jemig dacht ik , daar word ik nu prikkelbaar van

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Een homo kan toch ook pedofiel zijn?
Kan, maar laat duidelijk zijn dat er geen enkele aanleiding is te insinueren dat Queerman dat ook was.
Het had te maken volgens mij dat hij dacht dat mensen vonden dan homo zijn gelijk stond aan pedo. Was totaal niet wat diegene bedoelde maar ja... Hij was niet de beste is lezen.
Queerman kon prima lezen, maar liet zich af en toe leiden door emoties. Discussie over in opmerkingen hetzelfde over pedofilie spreken als over homoseksualiteit is al eerder hoog opgelopen in een ander topic. De discussie had volgens mij van meerdere kanten anders gekund

• Like
Waarderingen: ljuv

Rivalrie

Badass junkie
Kan, maar laat duidelijk zijn dat er geen enkele aanleiding is te insinueren dat Queerman dat ook was.

Queerman kon prima lezen, maar liet zich af en toe leiden door emoties. Discussie over in opmerkingen hetzelfde over pedofilie spreken als over homoseksualiteit is al eerder hoog opgelopen in een ander topic. De discussie had volgens mij van meerdere kanten anders gekund
Van corona naar pedo topic 😂

L

Lid 147679

Gast
ken je die van die twee vaccinatiespuiten die over straat liepen ?

zei de ene tegen de andere, weet jij waat het allemaal over gaat , waar het om draait ? ah jong neen hoor ik ben allang het plot kwijt,
ai dat prikt zei de andere, dat we maar snel met drie of vier zijn dan kunnen we samen kaarten
of elkaar darten in zo'n bakfietshipster met bakkenbaarden , die zou zich rotschrikken als ie. zich lek reed in een vaccin

hahahaha zeiden ze en ze prikten nog lang en gelukkig

ljuv

DF-koningin
wil geen open deuren intrappen, maar valt op dat bij het nederlandse taalgebruik veel engelstalige woorden geïntegreerd worden en bij de vlamingen dan weer veel franse woorden.
Ik vind dit heeeelemaal prima, laat die talen maar lekker meanderen en veranderen. Ben over het algemeen tegen grensoverschrijdend gedrag, maar in dit geval 👌🏻

je zou het als een symbolische uitgestoken hand kunnen zien .
Ik neem hem volledig aan beste Vlaming

dit is diepe shit hoor man
Je bijdragen vandaag zijn heerlijk, dankje. Of zoals mijn Nederlandse corpskutten zouden zeggen, heerlie de peerlie.

ik ben zowizo een guitig fruitig jongentje

ja eet veel fruit, echter had ik ooit de gewoonte mijn ananassen te laten verdorren.

dit terwijl elders in slaapkamers meiden lagen te denken gedverderrie wat een vieze piemel had ie maar ananas gegeten

en dan ligt er hier bij mij een ananas te verdorren, dat is toch een tristesse die met geen gouden ganzenveer te beschrijven valt
Toch maar is aan beginnen dan. Gezond vlees is key voor een lekker gerecht.

Oke ik wilde hier dubbelzinnig op reageren, maar ik laat je met rust 😅
Hee als wij samen dit topic naar de onzinsectie ermee krijgen, mag je me blijven lastig vallen hoor.

Says who? :wink: Ik denk niet dat je nog seks hebt met wie dan ook als @ljuv je gereedschap uitgeserveerd heeft tho
Ik kan prima koken! Geen zorgen!

L

Lid 147679

Gast
Ik vind dit heeeelemaal prima, laat die talen maar lekker meanderen en veranderen. Ben over het algemeen tegen grensoverschrijdend gedrag, maar in dit geval 👌🏻

Ik neem hem volledig aan beste Vlaming

Je bijdragen vandaag zijn heerlijk, dankje. Of zoals mijn Nederlandse corpskutten zouden zeggen, heerlie de peerlie.

Toch maar is aan beginnen dan. Gezond vlees is key voor een lekker gerecht.

Hee als wij samen dit topic naar de onzinsectie ermee krijgen, mag je me blijven lastig vallen hoor.

Ik kan prima koken! Geen zorgen!
wow eerst en vooral dit quoten voor gevorderden,
je gave voor structuur en voor samenvattingen,

daar haal ik heel veel informatie uit, bv over de manier hoe je gezond vlees zou behandelen... geen streeltje of liktje zoentje of tikje zou misplaatst
zijn en allen zou het samenvloeien in een orgastische symfonie van vleselijk genot

uiteraard woedt de chaos soms door deze blauwoog en zal je dit zowel bang als nieuwschierig maken , dat begrijp ik

en daarmee begrijp ik heel goed je ordeningsdrang om dit naar onzin te gaan overhevelen, maar wat ivm mijn meerdere inmengingen ten pas en ten onpas van vaccinatiegrappen en grollen?

waar horen die, waar valt dat nog bij te rangschikken ? of zouden we tot de door moderators gevreesde dubbelposttoelating moeten overgaan

geloof dat die toestemming nog maar een keer gegeven was aan dat jongentje uit zwolle met zijn tractorpullinggrapje

het zou een eremedaille zijn, die zo'n lintje verdient, dubbelposter , zoals je vroeger tripreporter had enz,

ik kan ook best koken hoor als man zijnde maar niet genoeg om een vrouw te imponeren, maar dan zou ik ter compensatie mijn ananassen niet meer laten verdorren

en zo eindigde het allemaal in peis en vree, geordend gerangschikt en vooral netjes samengevat,
en kropen de drugsforummers tevreden in hun bedje en deden hun oogjes en pepbekjes dicht

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Haha

ljuv

DF-koningin
daar haal ik heel veel informatie uit, bv over de manier hoe je gezond vlees zou behandelen... geen streeltje of liktje zoentje of tikje zou misplaatst
zijn en allen zou het samenvloeien in een orgastische symfonie van vleselijk genot
Blijf me toch wel verbazen sinds dit weekeind, hoeveel mannen de geniale gave hebben mij zo ongelofelijk goed te leren kennen door een simpele post op het forum😶 Maar goed, zal maar niet ontkennen dat ik zeer grondig ben inderdaad.

waar horen die, waar valt dat nog bij te rangschikken ?
Voor jou zouden ze een heel aparte sectie moeten hebben! Een lintje volstaat natuurlijk bij lange na niet! Maar beter laten we die arme mods met rust, roerig zat geweest de laatste tijd.

ik kan ook best koken hoor als man zijde,n maar niet genoeg om een vrouw te imponeren, maar dan zou ik ter compensatie mijn ananassen
Give it a try!

Zanza

DF-koning
Blijf me toch wel verbazen sinds dit weekeind, hoeveel mannen de geniale gave hebben mij zo ongelofelijk goed te leren kennen door een simpele post op het forum😶 Maar goed, zal maar niet ontkennen dat ik zeer grondig ben inderdaad
Je bent redelijk expliciet. Is dat netjes geformuleerd?

L

Lid 147679

Gast
Blijf me toch wel verbazen sinds dit weekeind, hoeveel mannen de geniale gave hebben mij zo ongelofelijk goed te leren kennen door een simpele post op het forum😶 Maar goed, zal maar niet ontkennen dat ik zeer grondig ben inderdaad.

Voor jou zouden ze een heel aparte sectie moeten hebben! Een lintje volstaat natuurlijk bij lange na niet! Maar beter laten we die arme mods met rust, roerig zat geweest de laatste tijd.

Give it a try!
ik had bijna een bundeling van mijn klassiekertjes willen uitgeven

maar dit plan staat on hold , er moet minstens een samengevatte, of onderlijnde druk zijn dan voor onze vriend @Zanza

en eentje in braille voor felixje , het mss minder bekende lid hier die zich alles laat voorlezen door zijn kettingblowende apatische moeder,
die het schelden niet schuwt
godverdomse kleine lamlul , hoor je niet wak zeik , grensoverschrijdend als woordgrapje, hallloooo ben je blind of doof
of alsk nu nog een keer aan je moet uitleggen wat een dukdalf is zweer ik je
dat ik de dakgoot eraf ruk en ze hardhandig in je nek zwiep . rustig mama , rook aub rook , en lees vooral verder, voedt me onzin

de onzin zal me naar het zien leiden ik voel het , we zijn er bijna , nog nklein beetje lullen en we zijn er,

ja zal best kleine etter, mama is naar de shop om blaadjes doei

dusja, deze leden mogen niet uitgesloten worden vind ik dan weer

dus dit vertraagt ons mss njaartje, maar int kader van de rechtvaardigheid is het verantwoordbaar

Zanza

DF-koning
ik had bijna een bundeling van mijn klassiekertjes willen uitgeven

maar dit plan staat on hold , er moet minstens een samengevatte, of onderlijnde druk zijn dan voor onze vriend @Zanza

en eentje in braille voor felixje , het mss minder bekende lid hier die zich alles laat voorlezen door zijn kettingblowende apatische moeder,
die het schelden niet schuwt
godverdomse kleine lamlul , hoor je niet wak zeik , grensoverschrijdend als woordgrapje, hallloooo ben je blind of doof
of alsk nu nog een keer aan je moet uitleggen wat een dukdalf is zweer ik je
dat ik de dakgoot eraf ruk en ze hardhandig in je nek zwiep . rustig mama , rook aub rook , en lees vooral verder, voedt me onzin

de onzin zal me naar het zien leiden ik voel het , we zijn er bijna , nog nklein beetje lullen en we zijn er,

ja zal best kleine etter, mama is naar de shop om blaadjes doei

dusja, deze leden mogen niet uitgesloten worden vind ik dan weer

dus dit vertraagt ons mss njaartje, maar int kader van de rechtvaardigheid is het verantwoordbaar
Ik kan vrijwel alleen maar lachen om jouw posts. Het zijn soms enorme lappen tekst die nog deels ontcijferd moeten worden, maar altijd de moeite waard

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik kan vrijwel alleen maar lachen om jouw posts. Het zijn soms enorme lappen tekst die nog deels ontcijferd moeten worden, maar altijd de moeite waard
En die lappen lees je dan wel helemaal? Maar boeken niet? SUSPICIOUS! Wie bedenkt hier een goede complottheorie op?

• Like

Zanza

DF-koning
Ja en ja! 100 punten, lekker Zanza!!!!
Jammer dat deze conclusie niet overeen komt met eerdere uitspraken van je, waarin ik werd beschuldigd me dubbelzinnig uit te drukken. Hiervoor 200 punten aftrek en je moet terug naar start🤷🏻‍♀️
Streng ben je wel zeg. Laten we vooruit kijken. Sta ik dan weer gewoon op +100?

• Like
L

Lid 147679

Gast

Give it a try!
je moest trouwens eens weten wat wij mannen nog allemaal kunnen tussen de regels lezen bij de vrouwelijke posters

we kunnen ons gerust een perfecte naakvoorstelling van jullie maken terwijl jullie in slow motion langst de kusstrook in hawai lopen

het zwoele tropische klefferige zweet, de slow motion, de palmbomen ... echter misbruiken we onze gaves niet, en houden we het bij een

psycholiogische analayse .

en de inschatting of het een nette vrouw is en niet zo eentje die haar behoefte doet in de hoek van de woonkamer op een krant.

dus je hebt geluk dat wij keurige heren zijn en ons inschattingen beheersen tot het louter functionele binnen in de topiccontext en hier toe doende op het forum in zijn geheel.

zelfbeheersing is een erezaak voor een echte forumbink de naam waardig. anders verpauperen we tot smerige vieze internetgeilaards.

Laatst bewerkt door een moderator:
L

Lid 147679

Gast
Nou, ik sla wel eens delen over haha. Eigenlijk hetzelfde idee als met die boeken dus. Maar @ljuv vat het gewoon samen.
geloof me en wie me kent , zal dit beamen

ik typ vandaag geen lappen naar mijn normen,

een paar weken, terug toen ik op een pepbinge zat, ja dan heb ik hier lappen nagelaten voor de komende generaties,

maar nu dit zijn, kattebelletjes

smurfetekstjes
nog korter en ik ga alleen maar scherpe quotes meer. posten op een onverwachtst en liefst ongepast moment

gun een man wat tekst :cry: ik mis de ellenlange lappen ook, maar ja , ik heb ook vrienden met oa add enz en snap heus dat

dan niet iedereen nog meekan met de tjoektjoek naar het land van lulkoek en pepersnuivers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan