Afgelopen maandagavond heb ik 2,5gr gedroogde cambodiaanse paddo's ingenomen. Vol verwachting heb ik 1,5 uur gewacht op enig effect maar dat bleef uit. Een beetje pissed off heb ik toen besloten om maar te gaan slapen. Hoewel ik nooit gedacht had dat dit ook zou lukken (door spanning voor de trip ofzo) is het me daadwerkelijk gelukt om in slaap te vallen. Na een uur schrok ik wakker en zat midden in de meest heftige trip van mijn leven. Enorm heftige visuals en alles mechanisch door elkaar heen het draaien.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt (gaat de meest insane LSD trips die ik heb gehad te boven ) en ik kan me niet voorstellen dat het komt van 2,5 Gr. Paddo's
Mijn theorie is als volgt:
Door in slaap te vallen heb ik in mijn REM slaap DMT aangemaakt (DMT wordt in de hersenen aangemaakt tijdens het dromen) die de paddo trip enorm heeft versterkt. Zou dit kunnen en heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?
Ik heb dit nog nooit meegemaakt (gaat de meest insane LSD trips die ik heb gehad te boven ) en ik kan me niet voorstellen dat het komt van 2,5 Gr. Paddo's
Mijn theorie is als volgt:
Door in slaap te vallen heb ik in mijn REM slaap DMT aangemaakt (DMT wordt in de hersenen aangemaakt tijdens het dromen) die de paddo trip enorm heeft versterkt. Zou dit kunnen en heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?