vage pillen

ThePlayah

Newbie
ongeveer al een half jaar geleden, hadde we zin om pilletjes te neme(ouders waren weg van een maatje) :grin: , maar onze vaste dealer was er nie , maar ik kon iemand die wel wat had, gingen we ze ophalen. Het waren mitsu´s volgens hem, witte pillen met mitsubishi teken. Wij hem allemaal innemen (5en). de een na de andere over ze nek. een maatje van mij werd helemaal para, die begon beetje met zijn armen te slingeren en die voelde zich echt kut zei die in de trip, dus hij had wel super veel energy maar was echt nie waus, anders had ie zich wel goed gevoeld. De enige die nie over ze nek ging was ik. Nou hadden we nog gerelaxed, niemand was waus, iedengeval niet normaal waus. we hadden alleen een lulkick, die ene maat had ik naar huis gebracht, had ie met zijn stomme kop zijn ma gebeld dat ie een pilletje had genome :confused: , weet iemand misschien wat voor stof hier in heb gezeten, volgensmij was het geen mdma. :confused:

Immo

Badass junkie
mCCP Mischien? Klote spul is dat.

mCPP of meta-Chloor-Phenyl-Piperazine is een stof die regelmatig wordt aangetroffen in pillen die verkocht worden als XTC. Er zijn pillen in omloop met alleen mCPP als werkzame stof maar ook pillen met mCPP en (een beetje) XTC.
mCPP verhoogt net als XTC de serotonine werking in de hersenen. De effecten van mCPP wisselen sterk. Sommige mensen vinden de werking van mCPP te vergelijken met die van XTC. mCPP heeft echter geen stimulerende werking.
De meeste gebruikers ondervinden negatieve effecten zoals misselijkheid, duizeligheid, angsten, hallucinaties, onrust, rillingen en hoofdpijn. Deze treden vooral op wanneer de pil (bijna) is uitgewerkt. Hoe hoger de dosering van mCPP, des te meer kans er is op negatieve effecten.
Een ander risico bij gebruik van mCPP is serotoninevergiftiging. Hierbij is er te veel serotonine in de hersenen actief. De kans hierop neemt toe als mCPP wordt gecombineerd met middelen die ook serotonine vrijmaken, bijvoorbeeld XTC en bepaalde antidepressiva.
mCPP wordt beschouwd als niet geregistreerd geneesmiddel en valt onder de Wet op de geneesmiddelenvoorziening. Handel in mCPP is verboden.
Er zijn veel verschillende pillen met mCPP in omloop. Aan het uiterlijk van een XTC-pil is niet te zien of er mCPP in zit.

Rain

Bewuste gebruiker
Kutpillen ook tegenwoordig. Vroeger was het merendeel gewoon lekker puur.

westside

Experimenterende gebruiker
ik ha gisteren rond half een snachts roze pillen gebruikt ik gebruik pas een maand maar deze waren echt niet te overtreffen kon de hele nacht niet slapen ik had zoveel energie alles om mijn heen begon de draaien en laterr leek het gewoon had gedroomd best raar maar wel heftig binnen 15 minuten begonnen deze pillen te werken echt heftig

ps ik laat mijn pillen altijd contreleren door iemand die daar verstand van heeft

westside

nee de GGD natuurlijk niet ik ken mensen goeie vrieden van mijn die daar verstand van hebben dus als ik wat heb laat ik dat natuurlijk door hun contreleren als dat goed spul is dan wordt da lekker feesten.

laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

DreamWeaver

Badass junkie
westside zei:
nee de GGD natuurlijk niet ik ken mensen goeie vrieden van mijn die daar verstand van hebben dus als ik wat heb laat ik dat natuurlijk door hun contreleren als dat goed spul is dan wordt da lekker feesten.

hahahahahhaha :rolleyes:

westside

nee niet grappig dat zijn mijn beste vreinden die gaan mijn heus geen troepen laten inslikken als je het niet gelooft kun je ze zelf laten testen

Everio

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
westside zei:

hahahahahhaha :rolleyes:

haha "ja die vriend van mij doet wekelijks XTC, die weet dan wel of het goed is of niet"

1: is dit goede?
2: ik laat je wat weten... tijdje erna: bohh ja man
1: probeert, gaat bad (één of ander rotzooi erin :P)
2: hmm raar
1: heb je ze ook egt gepakt?
2: nee man, alleen gekeken, zagen er goed uit :mrgreen:

:wave:

westside

die mensen hebben jaren verstand van pillen die proeft met ze tong of het goed is of hij breekt hem door midden en gaat met een aansteker er aan brande aan de hand van de geur kan hij ruiken of er troep in zit echt waar ik lieg niet

Everio

Bewuste gebruiker
westside zei:
die mensen hebben jaren verstand van pillen die proeft met ze tong of het goed is of hij breekt hem door midden en gaat met een aansteker er aan brande aan de hand van de geur kan hij ruiken of er troep in zit echt waar ik lieg niet

jij liegt misschien niet dat ze het op die manier doen

maar hoe weten hun precies welke stoffen erin zitten?

en stel er zit een stof in die ze nog nooit zijn "tegen gekomen" wat dan?

Imke

Badass junkie
Everio zei:
westside zei:

Hoe denk je dat wij dat hier in belgïe doen, gewoon slikken om te testen, wij hebben hier geen testcenters.. als het fout gaat is dat op eigen risico eh..

westside

dat doe ik niemand aan op eigen risico eerst testen dan slikken dat soort risico doe ik niemand aan

ps. wordt in belgie ook xtc geslikt

Everio

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Everio zei:
westside zei:

Hoe denk je dat wij dat hier in belgïe doen, gewoon slikken om te testen, wij hebben hier geen testcenters.. als het fout gaat is dat op eigen risico eh..

eigen risico idd, een heeeel groot risico dat ik niet wil nemen

dan reis ik toch een stukje naar nederland, laat ze testen

of www.azarius.nl en als specifieke link: http://www.azarius.nl/healthshop/drug_tests/ hier kan je dus drugs tests kopen

heb hem ook thuis voor pillen, je schraapt beetje van je pil... doet er een druppel op en met behulp van een kleurenkaart zie je wat erin zit...

miss niet zo doeltreffend als een GGD maar als "helper uit de nood" en vooral voor de belgische mensen dan :)

ik slik NOOIT iets wat ik niet getest heb, al is het ff met die "thuis tester"

test geen mg ofzo maar wel schadelijke stoffen :)

westside

als zij een stof zijn tegen gekomen die ze niet kennen dan waarshuwen ze mijn om deze pil niet te nemen ze eggen dan gewoon dat het troep is dus dat betekent dat je niet weet wat ze erin hebben gedaan daarom ben ik altijd voorzichtig

westside

ik dacht alleen in nederland en lande waar veel feesten worden gehad kan zijn dat er in belgie geslikt wordt maar ik bedoelde daar mee of er echt veel wordt gebruikt door die mensen daar

westside

ik dacht alleen in nederland en lande waar veel feesten worden gehad kan zijn dat er in belgie geslikt wordt maar ik bedoelde daar mee of er echt veel wordt gebruikt door die mensen daar

westside

Imke

Badass junkie
westside zei:

Denk je dat belgen niet veel feesten misschien. :beer: Tuurlijk word er hier veel xtc geslikt.. op feestjes zie je haast niks anders.

Everio

Bewuste gebruiker
ook belgie wordt genoeg gebruikt hoor!

denk alleen dat de overheid niet zover is daar om zoiets op te zetten, of gewoon "blind" zijn

maja waarom koop je je niet zo'n test setje van die link wat ik je zei?

klein bedrag, en toch veeeeeeeeeeeeel meer veiligheid dan met een aansteker of "ervaring" (een mens maakt fouten, zou kut voor jou zijn als een "maat" van jou dalijk een erg fatale fout maakt)

westside

ik ga dat doen als ik nieuwe pillen ga halen maar andere kant ik vetrouw mijn vrienden maar zij zijn ook maar mensen en die kunnen fout maken maar ik heb een honderden stuks gehad maar deze zijn wel goed heb ze zelf ook al gebruikt maar ik zit goed nu maar alvast bedankt voor je informatie

ps. prijs in belgie scheelt dat veel met die in nederlnad

westside

ja maar die dingen worden in nederland gemaakt daar staat nederland bekent om dus het toch zo zijn dat het in belgie duurder is dat is wat ik dacht als mis heb sorry

Everio

Bewuste gebruiker
ik weet de prijzen niet in belgië

maar ik denk dat het niet veel zal verschillen

je krijgt ze MET GEMAK de grens over van nederland naar belgië

egt op 100% zekerheid dat je ze zonder problemen over krijgt als je het goed aanpakt

dus denk niet dat het veel zal verschillen, hoogstens door de "schaarste" miss in belgie?

maar daar weet ik ook niks vanaf

westside

smokkel is makelijk want er is geen controle maar toch loop je risico daarom denk ik dat het wat goekoper hier is dus dit is allen wat ik denk

Everio

Bewuste gebruiker
westside zei:
smokkel is makelijk want er is geen controle maar toch loop je risico daarom denk ik dat het wat goekoper hier is dus dit is allen wat ik denk

als jij je pillen van nederland naar belgie wilt brengen he, kan ik je BIJ WIJZE van helpen daarmee, haal ik ze in nederland op en breng ik ze naar belgie, een plaats waar ik afspreek, 5km over de grens... dan garandeer ik jou dat ik niet gepakt wordt bij een grenscontrole, NOOIT, even sterk risico zou ik dan hebben als dat ik ze gewoon vervoer in nederland

maar goed, bij wijze van he :wink: ik doe het dus niet

voorbeeld:

auto 1: pille
auto 2: clean

auto 2 rijd de grens over @ plaatsje (dus geen autobaan) geen controle, belt auto 1 en die rijd ook over de grens

zit je al in belgie :wink:

wel controle? auto 2 heeft niks dus kan weg, en belt auto 1 op dat er controle is... die gaat dus niet de grens over

makkelijk he :)

westside

als het zou makelijk zou zijn dan zou het iedereen doen dus naar spanje kan dus ook gesmokkelt worden op deze manier dan zou ik multimiljnair ziojn want in spanje zijn duur ik geloof je best wel maar ik denk niet dat het zo makelijk gaat

spreek je morgen rond deze tijd laterrrrrrrrrrrrrr

Everio

Bewuste gebruiker
maar dan zou je dus al van nederland - belgie daarna belgie - frankrijk daarna frankrijk - spanje

en frankrijk en spanje hebben toch heel andere regels en wetgeving

het is een stuk strenger daar...

en je moet kleine plaatsjes weten :wink: waardoor je verder kan

bob

Newbie
tis e feit dat pille mega makkelijk over de grens geraken, mijn mannetje haalt ze uit antwerpen en die komen van den haag wat vlakbij antwerpen ligt en ze kosten ook geen geld

Bovenaan