vage pillen

Doodkapje

Wijs gebruiker
@bob : den haag vlak bij antwerpen? wat noem jij vlak bij? ik noem vlakbij de bakker achter mijn hoek. den haag is minstens 1h rijden vanuit antwerpen.

HarDman

Newbie
Saivy zei:
westside zei:
ik dacht alleen in nederland en lande waar veel feesten worden gehad kan zijn dat er in belgie geslikt wordt maar ik bedoelde daar mee of er echt veel wordt gebruikt door die mensen daar

Denk je dat belgen niet veel feesten misschien. :beer: Tuurlijk word er hier veel xtc geslikt.. op feestjes zie je haast niks anders.

En niet alleen in Belgie..... Overal op deze wereld is drugs, dus overal wordt gebruikt, misschien in het ene land meer als het andere.....Maar overal heb je people die dr van houden om hardcore gek te gaan..... Beetje naief om te denken dat in Belgie bijna niet gebruikt wordt:confused:

Big Mo

Experimenterende gebruiker
vroeger gingen er koeriers in de Bus naar Spanje, goedkope AOD busreis
tas werd er bij de instapplaats ingezet door een persoon die zelf niet in de bus stapte en dit ging super, de koerier die wel in de bus stapt heeft de tas / koffer niet aangeraakt, dus zelgs vingerafdrukken en/of speurhonden kunnen geen verband leggen tussen de tas/koffer en de koerier, die de tas er zelfs niet uitneemt op plaats van bestemming, hier komt een lokale persoon in aktie die weet welke tas/koffer het is, de reiziger is er alleen maar voor om er op toe te zien dat de tas/koffer niet is ontdekt en evt. wordt gevolgd :mrgreen:

of andere optie, spanjaard rijdt schade in NL , de ANWB transporteerd deze auto (incl vracht in reserve wiel) in samenwerking met spaanse ANWB terug naar spanje, dezelfde ANWB brengt schade auto's / caravans van Nederlandse toeristen van spanje naar NL met jawel aanboord spullen met herkomst Marocco :grin:

Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen waarbij de transporteur niet op de hoogte is van de vracht, en een paar duizend euro schade aan de voertuig weegt niet op tegen het gemak.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Big Mo zei:
vroeger gingen er koeriers in de Bus naar Spanje, goedkope AOD busreis
tas werd er bij de instapplaats ingezet door een persoon die zelf niet in de bus stapte en dit ging super, de koerier die wel in de bus stapt heeft de tas / koffer niet aangeraakt, dus zelgs vingerafdrukken en/of speurhonden kunnen geen verband leggen tussen de tas/koffer en de koerier, die de tas er zelfs niet uitneemt op plaats van bestemming, hier komt een lokale persoon in aktie die weet welke tas/koffer het is, de reiziger is er alleen maar voor om er op toe te zien dat de tas/koffer niet is ontdekt en evt. wordt gevolgd :mrgreen:

of andere optie, spanjaard rijdt schade in NL , de ANWB transporteerd deze auto (incl vracht in reserve wiel) in samenwerking met spaanse ANWB terug naar spanje, dezelfde ANWB brengt schade auto's / caravans van Nederlandse toeristen van spanje naar NL met jawel aanboord spullen met herkomst Marocco :grin:

Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen waarbij de transporteur niet op de hoogte is van de vracht, en een paar duizend euro schade aan de voertuig weegt niet op tegen het gemak.

Ja of je stopt het in mensen, en dan geef je ze geld om het er weer uit te mogen halen in een ander land.

westside

kom zelf uit marokko heb de bus een keer gepakt gooi wat eten en drinken in een tas vullde de onder kant met 4.5 kilo ging met een neef daarnaar toe ik leidde de buschauffer af hij gooit die tas erin een keer gedaan maar nooit meer ik kon de spaning niet meer aan ik moest bijna plassen van de zenuwen dit soor dingen moet je overlaten aan mensen met ballen is trouwens gelukt maar was maar eenmalig maar echt heftig je had me moeten zien helemaal bleek

HarDman

Newbie
westside zei:
kom zelf uit marokko heb de bus een keer gepakt gooi wat eten en drinken in een tas vullde de onder kant met 4.5 kilo ging met een neef daarnaar toe ik leidde de buschauffer af hij gooit die tas erin een keer gedaan maar nooit meer ik kon de spaning niet meer aan ik moest bijna plassen van de zenuwen dit soor dingen moet je overlaten aan mensen met ballen is trouwens gelukt maar was maar eenmalig maar echt heftig je had me moeten zien helemaal bleek

En dan vraag jij je af of ze in belgie pillen slikken........Jongen volgens mij zijn het alleen maar praatjes......en praatjes vullen geen gaatjes!!!

DreamWeaver

Badass junkie
HarDman zei:
westside zei:

En dan vraag jij je af of ze in belgie pillen slikken........Jongen volgens mij zijn het alleen maar praatjes......en praatjes vullen geen gaatjes!!!

:tearsofjoy:

Wise men listen, Westside :wink:

westside

praatjes vullen geen gaatjes er zijn zat marokaanse hash dealers die grote hoeveelheden hash smokkelen en die helemaal niks over xtc weten laat staan dat ze die in belgie verkopen want die houden daar zich niet mee bezig .

met het xtc gebruik in belgie dat was een gesprek dat ik tussen twee jongens had opgepikt ze hadden het erover dat er geen interesse was voor xtc in pillen vandaar uit dacht ik dat er in belgie geen xtc werd gebruikt

praatjes vullen geen gaatjes jongen als je wat nodig hebt zeg het dan gewoon dan zien we hier wie praatjes heeft

westside

praatjes vullen geen gaatjes er zijn zat marokaanse hash dealers die grote hoeveelheden hash smokkelen en die helemaal niks over xtc weten laat staan dat ze die in belgie verkopen want die houden daar zich niet mee bezig .

met het xtc gebruik in belgie dat was een gesprek dat ik tussen twee jongens had opgepikt ze hadden het erover dat er geen interesse was voor xtc in pillen vandaar uit dacht ik dat er in belgie geen xtc werd gebruikt

praatjes vullen geen gaatjes jongen als je wat nodig hebt zeg het dan gewoon dan zien we hier wie praatjes heeft

westside

wise men listen wat heeft dat er mee te maken ik ken zat dealers die honderden euros per dag verdienen dus kom niet met die bullshit wise men listen wijik hoor veel ik zie veel alleen xtc dat wordt niet veel gebruikt in mijn omgeving da

ik kom naar belgie met pillen als je wilt ,dan zien we wie praatjes hebt
je praat over kleine dingen niet grote ik heb niet gezegd dat ik 1000 kilo hash uit marokko heb gesmokkeld het was maar 4 kilo en een paar gram ik had het zelf niet gesmokkeld mijn neef gooide het in de bus dus ik liep helemaal geen risico anders zou ik nooit hebben gedaan en trouwens dat was eenmalig.

DreamWeaver

Badass junkie
westside zei:
wise men listen wat heeft dat er mee te maken ik ken zat dealers die honderden euros per dag verdienen dus kom niet met die bullshit wise men listen wijik hoor veel ik zie veel alleen xtc dat wordt niet veel gebruikt in mijn omgeving da

ik kom naar belgie met pillen als je wilt ,dan zien we wie praatjes hebt
je praat over kleine dingen niet grote ik heb niet gezegd dat ik 1000 kilo hash uit marokko heb gesmokkeld het was maar 4 kilo en een paar gram ik had het zelf niet gesmokkeld mijn neef gooide het in de bus dus ik liep helemaal geen risico anders zou ik nooit hebben gedaan en trouwens dat was eenmalig.

Met wise men listen bedoelde ik dat het soms beter is om te leren van anderen aangaande onderwerpen waar je zelf geen ervaring mee hebt, dan je groter voor te doen dan je bent of de wijsheid in pacht hebt. Dit is niet aanvallend bedoelt, ik vertel je alleen even dat hier niet telt wie de grootste mond heeft.

Oh en ik woon in Nederland, en pillen heb meer dan genoeg :wink:

HarDman

Newbie
westside zei:

Moet jij jezelf bewijzen.... Ik heb helemaal niks nodig, en als ik wat nodig heb haal ik dat bij mn betrouwbare dealers....en geen snot jong wat zichzelf WESTSIDE noemt.... Je kan ook een keer wat aannemen van iemand, het enige wat jij doet is een weerwoord geven of de overtreffende trap zoeken. Dat deden ze op de kleuterschool ook.....ergens blijven hangen?....

westside

Ten eerste ik had het niett tegen jouw je hoeft niet gelijk bijdehand te doen . Ten tweede als ik jouw zou verkopen en je vetrouwde het niet
slik ik altijd een pil voor de klant zodat die zou weten dat geen troep koopt hoezo vaste dealers en als za ergens goedkoper zijn.

p.s noem mezelf westside omdat ik uit west kom

jasper

Wijs gebruiker
HarDman zei:
westside zei:

so true.
je gaat mij niet wijsmaken dat je 4.5 kilo hasj naar nederland smokkelt maar niets en dan ook echt niets van hard drugs afkent

jasper

Wijs gebruiker
westside zei:
wat heeft smokkelen nou te maken of je er verstand van heeft

ken je toch sowieso mensen die drugs gebruiken.
mensen die zich met illegale handel bezig houden hebben vaak ook te maken met drugs

HarDman

Newbie
westside zei:
Ten eerste ik had het niett tegen jouw je hoeft niet gelijk bijdehand te doen . Ten tweede als ik jouw zou verkopen en je vetrouwde het niet
slik ik altijd een pil voor de klant zodat die zou weten dat geen troep koopt hoezo vaste dealers en als za ergens goedkoper zijn.

p.s noem mezelf westside omdat ik uit west kom

Ik koop voor 1,50 de pil in.....en ja ik weet dat het goedkoper kan. Maar die pillen die ik koop, daarvan weet ik dat ze tussen de 140 a 160mg mdma bevatten.....als k ergens anders wat haal en geen zin heb om te testen( of tijd gebrek)....dan is het maar op de gok.....haal liever alles op een vaste stek.....

westside

ik heb ook veel pillen liggen verkoop ze ook voor een kleine prijsje maar dan moet er wel over de 50 gekocht worde deze zijn tussen de 140 nen 160 mdma

westside

ik heb ook veel pillen liggen verkoop ze ook voor een kleine prijsje maar dan moet er wel over de 50 gekocht worde deze zijn tussen de 140 nen 160 mdma

DreamWeaver

Badass junkie
westside zei:

Pas op met je uitspraken hier, vrouwe justitia leest mee. Ik heb ook wel eens reclame gemaakt, maar dat is gewoon dom. Als je echt verkoopt heb je je eigen klantenkring, hou het daarbij.

Gelukkig berust alles wat ik op dit forum zeg niet op waarheid (zie sig) en is dit gewoon mijn vorm van acteren, zeg maar een soort van hobby :wink:

ThePlayah zei:
ongeveer al een half jaar geleden, hadde we zin om pilletjes te neme(ouders waren weg van een maatje) :grin: , maar onze vaste dealer was er nie , maar ik kon iemand die wel wat had, gingen we ze ophalen. Het waren mitsu´s volgens hem, witte pillen met mitsubishi teken. Wij hem allemaal innemen (5en). de een na de andere over ze nek. ....

weet iemand misschien wat voor stof hier in heb gezeten, volgensmij was het geen mdma. :confused:

zoiets had k zaterdag ook.. half pilletje gehad, bruut kotsen, en vervolgens groeiden er waterplanten uit t dak van m'n tent.. :/

Bovenaan