Vage uitwerking xtc

Pervitin

Newbie
hoi,

Ik had laatst voor het eerst xtc gebruikt (al wel eerder pep, sos, paddo's etc gebruikt, werkte allemaal mooi) Bij vrienden had ik eerst een hele pil gehad. En na een half uur begon het te werken en voelde me helemaal geweldig, 20 min later werd ik even een kwartiertje beroerd en begon ziekelijk te zweten, het druipte van me af en ik werd behoorlijk onwel. Na dit kwartiertje voelde ik me weer super en heb na anderhalf uur nog een halve erbij genomen en heb me de hele nacht super gevoeld. (btw hele nacht zittend doorgebracht bijna, ook tijdens het onwel zijn).

Laatst ging ik naar een groot feest en had dezelfde pillen bij me. Kdacht in de trein erheen even een halve voor de zekerheid omdat ik vorige keer ook even zo onwel werd. In de trein voelde ik me weer gigantisch geweldig. Dus op het feest zelf weer een halve genomen. Ik voelde me na een half uur nog geweldiger dan eerder van een pil (waarschijnlijk door muziek erbij enzo). Maar weer 20 min later begon ik ziekelijk te zweten, dit keer stond ik midden op de dansvloer. Ik werd onwel en begon helemaal te wankelen en naar te voelen en ik voelde dat ik flauw ging vallen. Vrienden hebben me laten zitten op een stoel, toen heb ik half gekotst en na een half uur voelde ik me weer super en weer tijd helemaal geweldig. Later op de avond nog 1/3e pil gehad en voelde me ook goed alleen nu stuk minder heftig, ik denk van de mindere dosis, toen ook niet meer onwel gevoeld.

oftewel ik vind pillen echt vet, alleen vind dat kwartiertje onwel niet echt fijn en vind het daarom ook niet relaxt om weer op een feest te gebruiken. Weet iemand hoe dit kan? ik heb er veel water, fanta en cola bij gedronken dus dat is het niet, goed gegeten vantevoren enzo.

Wil wel weer een keer op een feest gebruiken maar ben toch btje bang dat ik dan toch out ga, terwijl de ervaring super is!

Shana_P

Belezen gebruiker
Volgens mij waren je pillen niet op en top in orde...
Als je zegt dat je ziekelijk zweet en elke keer een kwartier misselijk word. Heb ik nog nooit gehad en heb er al heel wat gehad. Probeer eens andere pille en laat ze voor de veiligheid eerst testen.

Lauu

Badass junkie
idd slechte pillen denk ik...of jij als persoon reageerde er niet goed op...

had je veel drank op?

en waarom zou je doorgaan als je elke keer weer onwel wordt na inname?

Pervitin

Newbie
Had geen drank op en ook gen jointje ofzo. Eerste keer wel een joint maar toen minder last van.

Tis alleen dat ene kwartiertje die dus tussendoor komt. Eerst even supervet, dan dat even onwel en daarna weer super vet.

En ik wil nog wel een keer omdat het buiten die 10 min/kwartier het heel goed bevalt :)

En kheb praktisch alle drugs wel gebruikt had alleen xtc nog niet gehad, en nergens ook maar ooit problemen mee gehad. Dus lijkt me niet dat het aan mij als persoon licht toch?

Lauu

Badass junkie
joh...wtf...is de grootste troep die je kan hebben...van die pillen heb ik een epilepsie aanval gehad...er zat mcpp in

Pervitin

Newbie
ohw das minder ja. Maar ik vond ze verder wel heel goed, ze hadden wel een super vieze smaak, maar niet branderig ofzo (das tog bij mcpp?) alleen tsjaah dat onwel he..

htweeoo

Bewuste gebruiker
MCCP kan meevallen in de juiste dosis. Ik heb al een keer bewust een Roze Dollar genomen. Omdat je het goed doseert is het een aangename stof.

Maar laat altijd je pillen testen. Als dit je enige pillen waren zal een degelijke pil met MDMA je 10x beter bevallen.

Van MCCP ga je wel harder weg, ik zag de vloer bewegen etc.

Lauu

Badass junkie
htweeoo zei:
MCCP kan meevallen in de juiste dosis. Ik heb al een keer bewust een Roze Dollar genomen. Omdat je het goed doseert is het een aangename stof.

ik ging rete hard door die roze dollars na 2..tering :mrgreen:

htweeoo

Bewuste gebruiker
Haha daar kan ik inkomen. Soms ga je er gewoon fout op en soms niet.
Maar je kan ze beter niet combineren met alcohol toen ging ik wel scheef.

Maar soms van MCCP heb ik het gevoel dat ik moet overgeven maar het lukt niet.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Wat een reacties weer hahaha

Het is gewoon een te grote stooot serotonine die vrijkomt. Doseer eens wat lager en wat meer geleidelijk en alles komt goed

Shana_P

Belezen gebruiker
Blijf gewoon weg van die mcPP!!!
Enige advies dat ik kan geven.
Kicken heel hard in, geen love gevoel, slapen vergeet het maar + probeer maar eens te plassen.
Ook overdosis speelt hier een rol dus blijf gewoon weg van dat spul, idem voor dollars. Doseren of niet, plezier zul je er zeker niet aan hebben, zeker niet op een feestje. Dan sta je aan de grond genageld!

Bovenaan