Vage Wiet..

Gonzo420

Newbie
Hoi Mensen,

Ik heb vanmiddag wiet gehaald bij een shop waar ik dagelijks kom, bubblegum.
Normaal is deze bubblegum van goede kwaliteit, en werd ik er gewoon lekker stoned van.
Maar vandaag was het anders..

Ik had een joint gedraaid met niet al te veel wiet erin, en die rustig opgerookt.
Nu na het opsmoken heb ik constant grote pupillen , En ben ik redelijk hyper, mijn hart gaat ook echt behoorlijk tekeer.

Wat zou dit kunnen beteken?
Zouden ze bij de shop er wat over heen hebben gegooid?
Is er manier om mijn wiet te testen?

Danku.

Gr.

Kockar

Experimenterende gebruiker
Hey Gonzo, welkom op dit forum :wave: .

De precieze effecten van wiet verschill n overigens ook van persoon tot persoon, van iemands verwachtingen, eigen ervaringen ,gemoedstoestand en eigen ervaringen. Zelfs de omstandigheden waarin gebruikt wordt, kunnen een rol spelen.

Je kunt je wiet niet laten testen als bijvoorbeeld cocaïne of xtc. De laatste hebben een simpele chemische samenstelling waardoor het makkelijk testbaar is. Cannabis is een natuurproduct waarin wel drieduizend verschillende stofjes zit. Dan moet je maar net weten waarnaar je opzoek bent.
Als je het gevoel hebt dat je vervuilde cannabis hebt aangeschaft, raden we je het aan om dit te melden bij een drugs testpunt bij jou in de buurt. Hierdoor kunnen we in de gaten houden hoe het staat met de kwaliteit van de wiet in jouw land.

vitamineC

Experimenterende gebruiker
Kockar zei:
Als je het gevoel hebt dat je vervuilde cannabis hebt aangeschaft, raden we je het aan om dit te melden bij een drugs testpunt bij jou in de buurt. Hierdoor kunnen we in de gaten houden hoe het staat met de kwaliteit van de wiet in jouw land.

In jouw land? Bedoel je dat als je bv wiet hebt van belgie, op straat gekocht dat je dit naar een testpunt mag doen? Doen ze gewoon onderzoek naar de kwaliteit in verschillende landen? Of heeft dat nog een andere functie?

Bovenaan