Vakantie

aap94

Newbie
Hey,

Ik ga binnenkort op vakantie naar het midden-oosten. Ik wil graag 2-3 xtc pillen meenemen. Alleen ben bang dat ik gepakt word. Is de kans groot dat ik gepakt word als ik die pillen verstop in mijn medicijnen doosje, desnoods haal ik 2-3 medicijnen eruit en zet ik inplaats van die medicijnen die pillen ( dus in het medicijnen strookje haal ik de medicijnen eruit en zet ik de pillen er in). Hoe groot is de kans dat ik gepakt word. De pillen worden dan gezet in de tas die Ik later weer moet ophalen dus niet de tas die ik meeneem het vliegtuig in.

alvast bedankt,

groetjes,

Zmaal

Haardroger

Belezen gebruiker
Om een hoop reacties op te sommen over het vliegen met drugs dit topic:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=55616

Daarnaast zou ik het gewoon afraden om drugs mee te nemen.
ZEKER naar het Midden-Oosten. Het lijkt mij niet echt prettig om tussen al die baarden in de cel te zitten en 10 keer per dag naar Allah te moeten draaien...

SirErick

Wijs gebruiker
aap94 zei:
Ik ga binnenkort op vakantie naar het midden-oosten. Ik wil graag 2-3 xtc pillen meenemen. Alleen ben bang dat ik gepakt word. Is de kans groot dat ik gepakt word als ik die pillen verstop in mijn medicijnen doosje, desnoods haal ik 2-3 medicijnen eruit en zet ik inplaats van die medicijnen die pillen ( dus in het medicijnen strookje haal ik de medicijnen eruit en zet ik de pillen er in). Hoe groot is de kans dat ik gepakt word. De pillen worden dan gezet in de tas die Ik later weer moet ophalen dus niet de tas die ik meeneem het vliegtuig in.
In dat soort landen controleren ze extreem streng op (chemische) wapens, drugs en andere dingen die verboden zijn. Douanemedewerkers staan met hun speurhonden, die dus getraind zijn om drugs en explosieven te kunnen ruiken, vlakbij de uitgang van het vliegtuig de mensen op te wachten om te zien of de hond reageert. Trouwens, bij het controleren van je spullen doen ze standaard een drugstest. Met andere woorden: de kans dat je gepakt gaat worden als je drugs bij je hebt is bijzonder groot, dus ik zou het niet doen als ik jou was.

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Zou het niet doen, kijk laatste tijd veel Ultimate Airport Dubai op Discovery en ze controleren daar onvoorstelbaar streng. Zou het daar al helemaal niet proberen te kopen. Ben bang dat je het zonder X zal moeten doen.

MeejheM

Badass junkie
ik heb jaaaren geleden eens op het NOS journaal gezien dat een nederlander daar voor de rechter moest verschijnen omdat hij een zakje wiet in een broekzak in zn koffer had wat wij hier leeg zouden noemen. volgens mij is hij toen veroordeeld ook, voor 0,0xg wiet.

neem het risico gewoon niet, of doe het professioneel. vakantie die kant op lijkt me vet genoeg, heb je geen 2 of 3 pilletjes bij nodig.

ps: drugshonden in arabische landen houden niet van eurobiljetten.

Bovenaan