Valium in een stickie...

fonzie

Newbie
Zo nu en dan slik weleens een valiumpje van 10 mg en dat werkt opzich best...
Maar laatst las ik dat het schijnt dat je het ook kunt roken in een hasjpijpje.
Heeft iemand ervaring met het roken van diazepam?
Is het aan te raden om het met een pijpje te roken of kan je het ook in je joint gooien (of met een waterpijp of iets dergelijks)?

Ben gewoon ff benieuwd dus...please let me know

grtz :wave:

Marten!

Bewuste gebruiker
Als je nu eens in de rechterbovenhoek van het forum kijkt hè? Dat wordt hier de 'zoekfunctie' genoemd. Als je daar nou eens 'valium roken' intypt en druk daarna op de knop 'zoeken' drukt.

Flameon

Badass junkie
Of je het kan roken durf ik je niet te zeggen, het zou vast wel kunnen. Maar iets wat in pilvorm aangeboden wordt, zou ik ook gewoon oraal nemen. Pillen zijn naar mijn inziens om gewoon oraal in te nemen, en bv niet te gaan roken / snuiven. In pillen zit veel meer dan alleen maar de werkzame stof, en ik weet bv niet wat er gebeurd als je bindmiddelen gaat roken.

TrippyShit

Badass junkie
Heb wel is gelezen dat het kan ja. De mensen die dat deden hadden em veel harder te pakken.
Maar idd ik zou het ook niet roken, pillen zijn er om te slikken anders was er wel rookbare valium en zitten meer stoffen in die je misschien niet in je longen wilt hebben.

Spor

Wijs gebruiker
Marten! zei:
Als je nu eens in de rechterbovenhoek van het forum kijkt hè? Dat wordt hier de 'zoekfunctie' genoemd. Als je daar nou eens 'valium roken' intypt en druk daarna op de knop 'zoeken' drukt.

Hij heeft gelijk, dus ik zou eigenlijk niet moeten reageren máááár:

Hoe fout het ook is, ik heb het wel eens geprobeerd met een oxazepam :P

Zeefje in de pijp, zooi verkruimelen, zooi in de pijp en teugen maar. Had geen enkele effect, en wat er achter bleef was een zwarte teer achtige substantie, nogal plakkerig dus. Geen effect. Oxazepam verpest :cry:

In een stickie geef ik het weinig kans tenzei je benzodiazepine in kristalvorm hebt :hearteyes: blijkt namelijk te bestaan...

J0rrit

Badass junkie
TrippyShit zei:
Heb wel is gelezen dat het kan ja. De mensen die dat deden hadden em veel harder te pakken.
Maar idd ik zou het ook niet roken, pillen zijn er om te slikken anders was er wel rookbare valium en zitten meer stoffen in die je misschien niet in je longen wilt hebben.

Natuurlijk niet, je gaat mensen als geneesmiddel toch geen rookbare valium voorschrijven, dat werkt toch nadelig voor hun gezondheid in vergelijking met slikken.

Bovenaan