Valt niet meer lekker

Even mijn verhaal kwijt over wiet

Vanaf eind 2008 ben ik begonnen met wat intensief blowen ... maar nog wel super gehandhaafd ... alleen in het weekend en de vakantie. meestal met het zelfde clubje en dan 5-8 joints. Toen kwam de zomervakantie die ik gewoon vergeten ben omdat we daar echt voor mijn doen gekke hoeveelheden hadden gerookt, 40 euro van een dealer in 2 dagen was geen uitzondering.
nja zomervakantie was afgelopen en toen vond ik het effect van wiet al wat minder worden omdat ik alleebn wat voelde als ik veel blowden en was dan altijd gepaard met extreem moe zijn en naare vreetkicks. In december 2009 heb ik mijn puurpijpje gekocht om alleen maar puure hasj te roken, dit viel veelste hard na 3 dagen 5 gram te hebben gerookt omdat ik schuin op de aarde stond, veelste parnoide en begon een hekel te krijgen aan eht domme gedrag van mezelf en andere mensen onder invloed. dus ik stopte ermee met blowen omdat ik mezelf heel sneu vond en dat ik nog maar 16 jaar was en om dan al ieder weekend geld bij elkaar te rapen om maar te kunnen blowen. Het viel ook niet lekker meer dus gewoon maar gestopt. Maandje later vond ik het wel weer eens tijd voor 1 jointje maar ik werd super parnoide en voelde me hart super hard kloppen ( door me dikke winter jas heen ) normaal was ik altijd heel nuchter met het bad gaan op wiet en had ik het altijd wel in de hand maar nu niet meer. Paar weken later toch nog maar een keer geprobeerd en werd heel somber en wou meteen naar huis gaan en slapen.

punt van dit verhaal

Zomer komt er al weer aan en ik wil af en toe nog wel weer zo lekker relaxen als ik eerst deed dus hoe kan ik er weer voor zorgen dat het lekker valt, iemand tips ?

Extisi

Wijs gebruiker
Zo.. uhm..
Een voorgedraaide roken ? :rolleyes: Die vallen niet zwaar..
Voor de rest.. geen idee..gewoon nog is proberen, kijken hoe dat gaat..
Ik heb gelukkig nog nooit iets geks gehad van wiet..dus kan je niet echt advies geven, i quess..

ja nee true maar euhm ik hou er wel van dat wiet een hele milde drugs is en dat het algemeen wat meer geaccepteerd is dan andere drugs. En vind de effecten zoals ze voor een hele lang tijd waren gewoon goed genoeg en dat wil ik weer terug... of kan dat nu niet meer ?

Extisi

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Kan het niet gewoon zo zijn dat je het niet leuk meer vindt en het tijd is om een drug te zoeken die beter bevalt?

Zullen we hem verslaafd maken aan coke?

OT:
Uhm, toen ik vorig jaar bijna een jaar iedere dag ging blowen voelde ik er vrij weinig van.
Het enige wat er gebeurde waren vage gedachten die in mijn hoofd rondzweefden. Ik werd achterdochtig en moe.
Toen ben ik echt een tijd gestopt (uhm, 3 weken) en daarna was het over eigenlijk. Ik hou het nu bij een aantal keren in de week, niet iedere dag..
Zo blijft het leuk..

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik weet niet hoeveel je hebt geblowd de keren dat het niet goed viel maar misschien heb je teveel gerookt?

Ikzelf heb vaak zat gemerkt dat na stopperiodes de 1e jointjes te heftig vielen, dus dan nam ik gewoon een paar trekken en dat was dan genoeg.

Mind_blowing

Experimenterende gebruiker
Ik herken sommige klachten bij mezelf terug.. Wat ik een tijdje terug heb gedaan is ook even stoppen ( een weekje... 5 gram in 5 uur is voor mij een teken dat het wel wat minder kan)
daarna een lekkere voorgedraaide (met caramelsmaak) halen en buiten oproken.
Toen ik naderhand een beetje veel te gaar zat te cooken in het gebruikelijke parkje, viel me op dat de roes (niet de 'zo-wazig-als-de-tering'-roes maar de 'en,-waar-gaan-we-nu-over-filosoferen'-roes) achter pure hasj me veel beter beviel, mits goed gebruikt (ik had wel eens keren dat ik op de meest onmogelijke conclusies kwam, da's ook interessant maar niet al te vaak).
Misschien heb jij onbewust dezelfde conclusie gemaakt?
Aangezien dat wat je zegt is sinds je je pijpje grondig had gebruikt voor hasj, en well, so did I..
Think about it, hasj is zo'n slechte nog niet..
mss ligt dat meer in je straatje maar ben je d'r niet bewust van?

Vigilante zei:
Ik weet niet hoeveel je hebt geblowd de keren dat het niet goed viel maar misschien heb je teveel gerookt?

Ikzelf heb vaak zat gemerkt dat na stopperiodes de 1e jointjes te heftig vielen, dus dan nam ik gewoon een paar trekken en dat was dan genoeg.
ja gewoon 2 jointsjes met 4 mensen en zelfs nog eerder gestopt ermee ( dus minder dan halve joint ) en ik werd niet goed. en daar na 1 joint met 3 man en toen ook eerder gestopt en toen viel hij weer niet goed.

note: ik voelde me wel vrowlijk enzo en ik was zeker niet bang om te blowen, vooral omdat ik die "aah ik voel me hart zo mischien ga ik dood" altijd zo achterlijk vond omdat het voor mijn gevoel toch overduidelijk kwam omdat je stoned was ... was ik verbaast dat ik dat had na de zoveelste keer blowen.

Mind_blowing zei:
Ik herken sommige klachten bij mezelf terug.. Wat ik een tijdje terug heb gedaan is ook even stoppen ( een weekje... 5 gram in 5 uur is voor mij een teken dat het wel wat minder kan)
daarna een lekkere voorgedraaide (met caramelsmaak) halen en buiten oproken.
Toen ik naderhand een beetje veel te gaar zat te cooken in het gebruikelijke parkje, viel me op dat de roes (niet de 'zo-wazig-als-de-tering'-roes maar de 'en,-waar-gaan-we-nu-over-filosoferen'-roes) achter pure hasj me veel beter beviel, mits goed gebruikt (ik had wel eens keren dat ik op de meest onmogelijke conclusies kwam, da's ook interessant maar niet al te vaak).
Misschien heb jij onbewust dezelfde conclusie gemaakt?
Aangezien dat wat je zegt is sinds je je pijpje grondig had gebruikt voor hasj, en well, so did I..
Think about it, hasj is zo'n slechte nog niet..
mss ligt dat meer in je straatje maar ben je d'r niet bewust van?

naja ik vond die hasj door een pijpje super lekker ...maar alleen voor de eerste 10 min ( omdat ik toen weer de lachkicks kreeg zoals je die had bij je eerste joints die je in je leven rookt ) en dat vond ik heerlijk maar daarna kakt ik extreem in en voelde ik dat de ruimte achter me hoofd ( de ruimte die ik dus niet zag ) super groot was. En ik zat alles de heletijd voor mezelf als een 3D blik te bekijken ( van bovenaf dus ( dit zag ik niet door me ogen maar dat begrijp je wel op wiet maar beelde ik me op de een of andere manier zelf in ... en kon het ook niet stoppen ) daarnaast stond ik schuin op de aarde... en dat hoeft voormij niet et gebeuren met THC.

dus hasj roken was niet echt een suc6 door een pijpje was neit een suc6. hield altijd wel van een jointje met hasj en vooral dus van een jointje met wiet en daar de effecten van maar die had ik de laatste 2 keer niet ... naja mischien moet ik het wel wat vaker eens doen en heb ik net 2 keer pech gehad ... maar ik heb dat nog nooit gehad en zeker niet van een minimaale hoeveelheid.

Biertje

Bewuste gebruiker
Jups, ik heb zo'n tijd ook gekend... Ik werd té stoned, al na een halve joint. Ik zou fftjes een tijdje wachten en het dan nog eens proberen.

Cooper

Bewuste gebruiker
Ik waardeer je driehoek, echt waar.
dat meen ik echt.

Ik hoop dat mijn sympathie enige steun kan betekenen...

Rook je ook? Het kan zijn dat juist de tabak verkeerd valt. Ik rookte vroeger soms snel in de tuin (te snel) een joint omdat ik bang was dat er iemand thuis kwam -ik rook verder niet- en hoe meer tabak ik er in gooide, hoe harder mn hart op hol sloeg, en hoe sneller ik zwarte vlekken zag.

Toen ik later geen tabak had en besloot een halve pure te roken, was ik weer zo licht als een veertje en sindsdien rook ik zo puur mogelijk (het heeft te maken met je bloedvaten, van wiet worden ze wijder en van nicotine dunner) dus misschien dat het daar aan ligt.

Bovenaan