Van 1P-LSD naar A pihp en alles wat er tussen zat.

miles

Wijs gebruiker
Hey Guys,
Kleine update! Het ging goed bij de Dokter, en kon vol trots vertellen dat het 2 weken verder is, sinds de laatste keer dat ik a-pihp gebruikt heb. Wel heb ik nog de craving in de vorm van ‘zoeken of ik nog wat heb’, maar het is alleen wanneer ik me verveel. Mag ik vragen hoe jullie met dat soort momenten omgaan? Ik probeer zoveel mogelijk mijn tijd op te vullen met nuttige dingen en leuke dingen. Maar en erg benieuwd naar jullie reacties.
(beetje context, in de 1e week ging ik actief op zoek naar drugs, in de hoop dat ik wat vond. Nu is het meer een gewoonte als ik me verveel, maar niet in extreme mate als de 1e week. meer in de zin van ‘ik zit aan tafel, en ik til even dit boek op’. Je kan het vergelijken met 5x in de koelkast kijken, in de hoop dat er wat te snaaien valt, terwijl je je verwachtingen verlaagd :sweatsmile:).
Wel top dat het verder goed gaat, ben je gestopt met alles, of heb je nog wel andere dingen gebruikt?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Hey Guys,
Kleine update! Het ging goed bij de Dokter, en kon vol trots vertellen dat het 2 weken verder is, sinds de laatste keer dat ik a-pihp gebruikt heb. Wel heb ik nog de craving in de vorm van ‘zoeken of ik nog wat heb’, maar het is alleen wanneer ik me verveel. Mag ik vragen hoe jullie met dat soort momenten omgaan? Ik probeer zoveel mogelijk mijn tijd op te vullen met nuttige dingen en leuke dingen. Maar en erg benieuwd naar jullie reacties.
(beetje context, in de 1e week ging ik actief op zoek naar drugs, in de hoop dat ik wat vond. Nu is het meer een gewoonte als ik me verveel, maar niet in extreme mate als de 1e week. meer in de zin van ‘ik zit aan tafel, en ik til even dit boek op’. Je kan het vergelijken met 5x in de koelkast kijken, in de hoop dat er wat te snaaien valt, terwijl je je verwachtingen verlaagd :sweatsmile:).

Ik bel op zulke momenten een fellow. Mezelf even uitspreken bij iemand die exact weet wat ik bedoel. Erom lachen. En vervolgens even ouwehoeren over onzin. Het helpt mij enorm om uit dat obsessieve patroon te komen van drugs zoeken.

Ik ken dit zoeken ook alleen van pyro's eigenlijk. Met coke of 3-mmc heb ik dat niet zo.

WeirdoW

Belezen gebruiker
Hello guys, toch weer een kleine terugval gehad. Het was klein qua drugs, maar niet zo klein qua geld 😅 had weer in een zwakke bui wat besteld. Gram A-Pihp en gram NEP. Meteen spijt, en zat mezelf al mentaal voor te bereiden voor wanneer het binnen kwam. Nou, vandaag binnen gekomen, klein snufje A-Pihp genomen. Dit triggerede mij om het meteen weg te spoelen (sorry milieu 😖) en een paar uur later de NEP ook maar. (Niet geprobeerd trouwens). Dusja.. dat dus.. 🙄🙄

_shikantaza

Badass junkie
Gek he, je denkt dat je dan blij bent, en dat is er wel maar heel weinig. Maar toch denk ik van “zonde man” gemixt met “top van je” 😅 zulke gemixte gevoelens.
maar heel erg bedankt voor je reactie ❤️
Goed van je hoor. En zonde? Ach, je had er toch weinig lol aan beleefd. Eigenlijk was het bestellen het meest zonde.

Bovenaan