Van lichte truffels, naar hoge dosis paddos, Salvia, LSA naar N,N,DMT en nu 5Meo-DMT?

mrorange

Bewuste gebruiker
MET.

N-Ethyl-N-methyltryptamine
Ja die inderdaad, maar er is ook 4 Aco MET, dus vandaar; denk allebei wel :wink:

Maar nog weer ff een time-out inlassen nu. MeO was erg heftig en voel nu vooral lichamelijke emotie (Niet janken ofzo, of wat dan ook) maar meer dat m'n lichaam even van z'n stuk is. Komende dagen ga ik dit eens uitwerpen geestelijk en op papier zetten. Met Psychs: Komt tijd, komt raad.

mrorange

Bewuste gebruiker
En nog een praktisch ding: 5-MeO-DMT is veeel potenter dan NN DMT, dus schep niet 50 mg in een base pipe.

Druktemaker

DF-koningin
Ok update. Ik ben net, een minuut of 10, uit deze trip met behoorlijke nasleep. Dit is NIET, maar ECHT niet voor iemand die het 'even graag wil proberen voor de fun'. Dit gaat me echt wel even een weekje de tijd kosten om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.. Holy fokking crap...
Erg leerzaam om je ervaring te lezen. Ik wil zelf 5MeO DMT ook nog roken . Het overweldigende allesomvattende nietszeggende is wat ik wil. Ik wil overdonderd worden en dagenlang nog hoe… wat… heh….

hoe veel heb je gebruikt en hoe heb je het gerookt? Kon je je hete pijpje nog veilig neerleggen?

thanks

mrorange

Bewuste gebruiker
Erg leerzaam om je ervaring te lezen. Ik wil zelf 5MeO DMT ook nog roken . Het overweldigende allesomvattende nietszeggende is wat ik wil. Ik wil overdonderd worden en dagenlang nog hoe… wat… heh….

hoe veel heb je gebruikt en hoe heb je het gerookt? Kon je je hete pijpje nog veilig neerleggen?

thanks
Ik heb 15 mg gedaan, brand vaak mn klauwen aan een pijpje, maar dat was bij 5-MeO niet zo. Geen visuals, alles zag er volkomen normaal uit, maar je kan niet meer bepalen of je dood bent, leeft of niet bestaat... Voor mij is dit de meest vreemde ervaring met psychedelica geweest. En het houdt ook langer aan dan N-DMT. Ik had dus geen visuals, geen verandering in waarneming, gewoon alles was normaal... behalve dan dat ik niet wist of ik dood was of leefde of uberhaupt ooit had bestaan.. Ik kan me best voorstellen dat mensen echt doodsangsten van 5MeO kunnen krijgen. Nou ja, zoals ik al eerder zei, dit moet je echt niet even proberen omdat je bijvoorbeeld paddos wel vet vind. Net als N-DMT is dit een totaal ander psychedelicum, eigenlijk een aparte categorie.

Dit was mijn ervaring, wellicht dat het bij iemand anders heel anders uitwerkt... geen idee.

Bovenaan