Erg leerzaam om je ervaring te lezen. Ik wil zelf 5MeO DMT ook nog roken . Het overweldigende allesomvattende nietszeggende is wat ik wil. Ik wil overdonderd worden en dagenlang nog hoe… wat… heh….
hoe veel heb je gebruikt en hoe heb je het gerookt? Kon je je hete pijpje nog veilig neerleggen?
thanks
Ik heb 15 mg gedaan, brand vaak mn klauwen aan een pijpje, maar dat was bij 5-MeO niet zo. Geen visuals, alles zag er volkomen normaal uit, maar je kan niet meer bepalen of je dood bent, leeft of niet bestaat... Voor mij is dit de meest vreemde ervaring met psychedelica geweest. En het houdt ook langer aan dan N-DMT. Ik had dus geen visuals, geen verandering in waarneming, gewoon alles was normaal... behalve dan dat ik niet wist of ik dood was of leefde of uberhaupt ooit had bestaan.. Ik kan me best voorstellen dat mensen echt doodsangsten van 5MeO kunnen krijgen. Nou ja, zoals ik al eerder zei, dit moet je echt niet even proberen omdat je bijvoorbeeld paddos wel vet vind. Net als N-DMT is dit een totaal ander psychedelicum, eigenlijk een aparte categorie.
Dit was mijn ervaring, wellicht dat het bij iemand anders heel anders uitwerkt... geen idee.