van plan paddo's te eten

trippykees

Belezen gebruiker
goeie middag, ik ben van plan deze week paddo's te gaan eten ik heb ze al 3 keer eerder gehad en ik vraag me af welke ik ga kopen wetenn jullie nog een soortje die aante raden is?

gr

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Wat wil je precies met je paddo's? Als je flink wil hallucineren, dan kan ik zeggen dat ik goede ervaringen heb met mexicaans.

Aansluitend, naast het soort paddo's is de setting ook van invloed op je trip, dus ik raad je aan daar ook aandacht aan te besteden.

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
je hebt het al 3 keer gehad, welke soorten paddos heb je toen genomen en hoe bevielen die. Ikzelf ga altijd wel hard van hawwaianen.
Maar ook bij 1 portie truffels had ik laatst de grootste mindfuck en was ik zo onder invloed dat ik al1 nog maar op de bank kon liggen en op de klok kijken :flushed: .
ffs dat was alles behalve relaxt, de dingen die toen door mijn hoofd spookten:openmouth:
maar k dwaal af van t onderwerp.
ik zou gewoon een flinke tijd van tevore nix eten, en dan lekker 1 portie paddos naar keuze naar binnen werken :grin: .

trippykees

Belezen gebruiker
ik heb 2 keer een halve portie mexicaanse gehad en 1 keer een halve portie hawaiaanse tog bevielen mij de mexicaantjes het beste ik denk dat ik maar een hele portie mexicaanse ga eten

Bovenaan