Wel oke.Solidius zei:100mg.
ExceptionalInsight zei:TESTEN! Is de kwaliteit goed, dan is:
Wel oke.Solidius zei:100mg.
Edit: Je keus is dus al gemaakt betreffende dat andere topic? Dat was snel.
Ahzo, nou het is mijn bedoeling dat ze het niet te weten komtExceptionalInsight zei:Is dat niet duidelijk? Je moet toch kiezen tussen drugs en je meisje? Je gaat weer nieuwe dingen proberen dus ik ga er vanuit dat je je chick gedumpt hebt?
mijaser zei:Ahzo, nou het is mijn bedoeling dat ze het niet te weten komtExceptionalInsight zei:Is dat niet duidelijk? Je moet toch kiezen tussen drugs en je meisje? Je gaat weer nieuwe dingen proberen dus ik ga er vanuit dat je je chick gedumpt hebt?

ja ik weet hetExceptionalInsight zei:Leugens zijn je antwoord? Dat duurt nooit lang.

xD, wat bedoel je met eenspeedkop?lysergine25 zei:ze ziet het meteen aan je speedkop ...
je hebt 0% kans
![]()
mijaser zei:xD, wat bedoel je met eenspeedkop?lysergine25 zei:ze ziet het meteen aan je speedkop ...
je hebt 0% kans
![]()
Als je 100 mg moet nemen en 1 lijntje is 100 mg dan neem je dus 1 lijntje.mijaser zei:Maar als1lijntje 100mg is hoeveel moet je dan ongeveer nemen?
Jamaar ik bedoel is 1lijntje genoef om stoned te zijn?ExceptionalInsight zei:Als je 100 mg moet nemen en 1 lijntje is 100 mg dan neem je dus 1 lijntje.mijaser zei:Maar als1lijntje 100mg is hoeveel moet je dan ongeveer nemen?
Jij hebt echt het IQ van een visstick hè? Laat je shit testen, kom hier terug met de percentages, dan vertellen wij je wel hoeveel je moet nemen, goed? En als je stoned wilt worden, beter geen speed gebruiken.mijaser zei:Jamaar ik bedoel is 1lijntje genoef om stoned te zijn?ExceptionalInsight zei:Als je 100 mg moet nemen en 1 lijntje is 100 mg dan neem je dus 1 lijntje.mijaser zei:Maar als1lijntje 100mg is hoeveel moet je dan ongeveer nemen?
mijaser zei:xD ik bedoel gsn hoeveel je ongeveer moet nemen als je hard wilt gaanen het vrij goeie speed is?![]()
mijaser zei:xD, wat bedoel je met eenspeedkop?lysergine25 zei:ze ziet het meteen aan je speedkop ...
je hebt 0% kans
![]()
een lekkere lucht dragen sommigen mee inderdaad.lysergine25 zei:ik herken een speedjukn op 2 km afstand, soms kun je ze al ruiken op 5 km.
mijaser zei:Jamaar ik bedoel is 1lijntje genoef om stoned te zijn?
mijaser zei:Ahzo, nou het is mijn bedoeling dat ze het niet te weten komtExceptionalInsight zei:Is dat niet duidelijk? Je moet toch kiezen tussen drugs en je meisje? Je gaat weer nieuwe dingen proberen dus ik ga er vanuit dat je je chick gedumpt hebt?
Ja dus ?Solidius zei:mijaser zei:Jamaar ik bedoel is 1lijntje genoef om stoned te zijn?![]()

Soma zei:Speedzweet![]()
speed