Vanaf wanneer is heroine dodelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

heyol

Bewuste gebruiker
Hallo

Na wat opzoekwerk zie ik dat de meeste bronnen zeggen dat een heroine-overdosis pijnloos is.

Graag zou ik de mening hebben van wat heroine-experts hier.
Een dodelijke overdosis aan heroine, is dat inderdaad pijnloos? Ik lees meestal dat heroine je in zo een euforie brengt, zelfs in overdosis.

Dit zou dan toch de ideale manier zijn om heen te gaan? Een pijnloos en zeer euforisch einde?

Zelf heb ik nog nooit heroine gedaan. Hoeveel zou een nooit-gebruiker zichzelf intraveneus moeten toedienen om een dodelijke overdosis te krijgen? En zou deze overdosis inderdaad pijnloos en euforisch zijn?

Bedankt.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @heyol ,

Net als @ljuv vind ik je berichtje verontrustend. Hopelijk ben je op dit moment niet actief suicidaal. Zo wel dan zou ik je echt op het hart willen drukken om contact op te nemen met de zelfmoordpreventielijn:

https://www.113.nl/i/zelfmoordneigingen
Of bel 0800-113.

Er zijn hier ook veel leden die ervaring hebben met depressieve gevoelens die vast bereid zijn je publiekelijk of via PB te helpen met een lastige periode als je daarover een topic wilt openen. Dit topic ga ik nu sluiten om te voorkomen dat er mensen daadwerkelijk antwoord gaan geven op de door jou gestelde vraag. Dat is namelijk niet de bedoeling van dit forum.

Heel veel sterkte toegewenst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan