Vanavond snoepen

Hee mensen!

Vanavond gaan een vriendinnetje van mij en ik snoepen, misschien komt er een live report.
Heb wel even een vraag, want ben niet extreem ervaren, maar ik heb in het verleden nogal wat problemen gehad en die vriendin van me, alleen woon ik samen met huisgenoten en zij weten niets tot weinig van mijn verleden af, ook niet van dat van haar.
Dit wil ik graaaag zo houden maar weet wel dat je met snoepen veel meer gaat praten, enig idee hoe ik dit kan hinderen? Snap wel dat ik mijn mind er gewoon toe moet zetten en denken 'niet doen', maar zijn er betere manieren? Klinkt stom, maar goed.

Misschien tot vanavond! :hearteyes:

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Als jij mdma gaat nemen dan gaan zij dit zeker weten merken. Je praat wss. meer en je pupillen zullen zo groot als een schotel zijn.

Dus deal with it. Mdma geeft kenmerken af die je niet 123 kan wegstoppen. Jah zonnebril en hopen dat ze gewoon denken wat lult die veel ofzo.

MDMC

Belezen gebruiker
Dat is helemaal waar, en daarnaast kan je kaak een eigenleven gaan leiden. Het is hoe dan ook te zien dat jij iets hebt gebruikt.

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
Tufnut zei:
Aan de andere kant kun je je afvragen waarom je je zou moeten schamen voor wat je doet?

Precies ja, tuurlijk is het niet altijd even makkelijk om er eerlijk voor uit te komen, maar ik heb in mijn eigen omgeving gemerkt dat mensen helemaal niet zo raar ervan opkijken, Ook al gebruiken ze zelf geen xtc. Men vind dat ik dat zelf moet weten en als ik maar voorzichtig ermee ben en het niet te vaak doe hoor je niemand erover. :)

Tufnut

Badass junkie
Inderdaad, al is het gevaar wel dat er achter je rug toch over gesproken wordt en je dus toch veroordeeld word. Het ligt nu eenmaal gevoelig, maar dat zal ook zo blijven als het ene taboe is.
En een taboe op drugsgebruik is niet nodig; het maakt dat misbruik minder snel gecorrigeerd kan worden.

Bovenaan