• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

vanavond voor het eerst LSD!!

Talec

Bewuste gebruiker
ja het is zo ver, eindelijk. Vanavond neem ik voor het eerst LSD
het zullen sheeva's worden (men vrienden raden me de maya's ng even af)
Ook vertellen ze me om maar half zegeltje te nemen. IK ben echt benieuwd naar lsd, heb al veel paddo's genomen maar dit is toch ng iets anders. Heb me weten te zeggen dat het gevoel iets beter is dan bij paddo's, want die slepen je zo me met dat soms zware paddo gevoel. Nog iemand tips voor een beginnend lsd nemer? Je moet ook weten dat we flink gaan stappen in de stad enz (op advies van men maatje,die zegt dat trippen in de stad echt fun is)

morgen of overmorgen schrijf ik alvast er een report over :stoned:

Talec

Bewuste gebruiker
ja ik neem maar 1 helftje ,ook omdat het men eerste keer is
zal dan wel zien wat ik doe met die 2e (maar ben niet echt van plan die 2e te nemen) we zitten op kot,dus daar even opt gemakje laten opkomen
en dan de stad intrekken wrss

Supervlieg

Wijs gebruiker
1e keer LSD in een vertrouwde omgeving doen, want wss snap je er allemaal geen reet van. LSD moet je kennen voordat je gekke avonturen op rare plekken gaat beleven.

Talec

Bewuste gebruiker
achja ik zie wel op moment zelf, we zullen eerst wel wat binnen zitten, maar tis daar redelijk klein en ik zal zowiezo wel naar buiten willen gaan (op paddo's ga ik ook meestal stappen)
we'll see, ik zie het wel zitten en kijk er naar uit :wink:

azgaza

Badass junkie
Als je op paddo's uitgaat moet het op LSD ook wel lukken denk ik. Ik ga zelf wel eens met LSD op naar goa feestjes en lege straten 's nachts zijn in het trip heel mooi.
Ik vind het mentaal helderder dan paddo's en visueel sterker. De stad kan alsnog wel chaotisch zijn, ik moet vaak niet zo veel van vreemden hebben met LSD op tenzij ze echt heel gezellig zijn.

Talec

Bewuste gebruiker
thx azgaza, vooral dat mentaal helderder overtuigt me wel
dat vindt ik nou lastig aan paddo's . Acja morgen of dit weekend post ik de report wel :wink: heb me al goed geinformeerd en vooral heb er een goed gevoel bij (denk dat dit laaste welk erg belangrijk is)

greetz

Blackout

Belezen gebruiker
Have fun dude, en eet vantevoren...want mij lukt het niet echt om grote hoeveelheden naar binnen te krijgen onder allice :wink:

Talec

Bewuste gebruiker
hmmm men trip is even uitgesteld,het was al te laat volgens mij (3.30) om ng te trippen, maarja heb men vriend die volledige zegel sheeva had genomen beetje in het oog gehouden (hij wou dus wel ng trippen en dat heeft ie gedaan tot 10 u) dus volgende week of binen 2 weken is het mijn beurt :)

Bovenaan