vandaag nog eens speed gebruikt

Coop

Newbie
Hallo

Ik ben 34 jaar en woon in Belgie.
Vroeger in mijn jonge jaren heb ik een paar keer speed gebruikt, en dat was altijd wel leuk.
Ik heb vroeger 1maal speed gebruikt voor een zaalvoetbalwedstrijd en dat was de beste wedstrijd van mijn leven, de bal plakte aan mijn voeten, ik lopte bij het centeren de bal rechtstreeks onder de lat, alles ging goed :) heerlijk :mrgreen:

Nu wou ik terug beginnen en wat regelmatiger, dit om verscheidene redenen.

- Ik ben 1m76 groot en weeg 79 kg en heb echt een vette pens, ik sport te weinig (pas kruisbanden gescheurd) en kan niet van de snoep afblijven <- major problem !

- Ik ben aan het renoveren (ga nu mijne 6de jaar in) en ik doe dat veel te traag allemaal, soms trapeer ik mezelf erop dat ik maar wat aan het rondlummelen ben op de bouw, dan ga ik daar eens naar kijken en dan daar eens, dan loop ik naar de koelkast en dan zoek ik een reden om toch maar naar huis tegaan.

Vandaag heb ik om 14 uur een lijn genomen op de bouw, ik vloog er direct in met werken en het ging me heel goed eigenlijk, maar merkte wel dat ik toch vermoeid werd, speed onderdrukt dat niet ?

Nu 6 uur later voel ik nog wel wat maar ik heb vandaag geen vergrote pupillen gehad, wilt dat zeggen dat de speed niet zo van een goede kwaliteit was en het waarschijnlijk de cafeine was die me de rush gaf ?
Ik was ook erg zenuwachtig, moest even naar de bouwzaak en ik liep echt wel gestresseerd rond, had geen zin om met mensen te praten.

Ik probeer veel te drinken, want ik wil geen roofbouw op mijn lichaam plegen, ik heb nog steeds geen honger maar ga sefes toch wat proberen te eten.

Alle tips zijn welkom :P

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tja, wederom geen goed idee. Speed is geen verrijking van je leven maar je kan er wel lol aan beleven als je het eens in de zo veel tijd doet. En dan bedoel ik 1 à 2 keer per jaar. Als je ermee wil afvallen of beter worden in je werk stel je doelen die buiten jezelf liggen momenteel. Je bent niet voor niets dik en en lui in de renovatie. Je kan dan speed gaan nemen maar dan is het alleen de speed die het werk doet en niet jij. Dat kun je dan heel lang volhouden tot je een vermagerde speedjunk bent die niet meer zonder kan, om ook nog maar iets te presteren. Speed verbetert je leven op de korte termijn, op de lange termijn ga je er aan kapot. Dus als je wil afvallen, doe dat dan, wil je sneller renoveren, werk dan harder. Kan je dat niet, ga dan naar een dokter. Maar speed... Nee, dat is geen oplossing.

Vandaag heb ik om 14 uur een lijn genomen op de bouw, ik vloog er direct in met werken en het ging me heel goed eigenlijk, maar merkte wel dat ik toch vermoeid werd, speed onderdrukt dat niet ?

Meestal wel, maar dat hangt ook af van de situatie en je gesteldheid. Misschien slechte speed, misschien was je erg vermoeid.

Nu 6 uur later voel ik nog wel wat maar ik heb vandaag geen vergrote pupillen gehad, wilt dat zeggen dat de speed niet zo van een goede kwaliteit was en het waarschijnlijk de cafeine was die me de rush gaf ?

Dat kan maar dat hoeft niet. Ik heb zelf vrijwel nooit vergrote pupillen, terwijl ik wel goede speed heb.

Speed lost geen enkel probleem op, net zoals alcohol of cocaïne. In ieder geval nooit op de lange termijn.

Bananenbennie

Experimenterende gebruiker
Goed bezig Coop! :tearsofjoy:

Nee dit is niet de manier. Aan je verhaal te lezen heb je al niet veel energie en zit je niet helemaal lekker in je vel. Als je al moe bent is speed gebruiken niet de meest snuggere oplossing... Speed zal de laatste reserves die je nog hebt genadeloos van je afpakken. Zowel lichamelijk als geestelijk zal je helemaal naar de klote gaan als je speed op deze basis gaat gebruiken. Vooral als het goedje is uitgewerkt zul je je afschuwelijker voelen dan ooit. Je bent dan meer dan een beetje moe, je zult gebroken zijn en zult op een gegeven moment die rommel nodig hebben om je nog enigszins normaal te voelen en om nog onder de mensen te durven te komen.

Dat je daar nu zelfs al wat last van hebt ( geen zin om te praten, zenuwachtig) zegt misschien ook iets over de kwaliteit van de speed die je gekregen hebt, maar ook over wat voor rotzooi dit is. Het werkt even, maar daarna wordt alle positieve energie die je erbij kreeg weer van je afgepakt + plus nog een beetje extra! resultaat: je voelt je nog ellendiger dan eerst..

Moraal van dit verhaal: gebruik het af en toe eens op een feestje, dat is leuk en dan kun je de volgende dag beetje rustig bijkomen, op je werk kan dat niet

Ben je eigenwijs en ga je er toch mee door dan wens ik je veel sterkte. Wel blijven posten en vertellen hoe het met je gaat :wink:

Bovenaan