Vapen of normaal roken

रति

Wijs gebruiker
Ik heb een tijdje electrisch gevaped. Dit ding: bb5e4942eebe6d4496f272d76481ee40.jpg

Alhoewel het een schone rook gaf, miste ik de lekkere smaak van het normaal roken en gebruik sindsdien weer een normaal glazen pijpje.

Hoeveel mensen vapen of roken normaal?

Anderszins houd ik mij aanbevolen voor andere vaporizers die beter zijn dan dat ding hierboven

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Na 30 jaar shaggies en toeters roken vind ik (of mijn longen en luchtwegen) het wel best, en ben ik aan de vaporizer gegaan.

Na een beetje onderzoek heb ik besloten voor degene te gaan die toch wel overal als beste uit de test kwam:

https://www.vaposhop.nl/vaporizers/draagbare-vaporizers/mighty/

De smaak is heel goed van wiet vapen vind ik, en ik heb ongeveer de helft nodig van wat ik normaal in joints gooi. Dan is het ook nog eens een stuk minder ongezond daar je geen teer en andere stofjes die bij verbranding vrijkomen binnenkrijgt.

Ik vape mijn wiet op 185 graden, en daar komt nauwelijks rook/damp bij vrij. Je ruikt het wel een heel klein beetje, maar veel niet.

fuby

Experimenterende gebruiker
vapen, ik heb een mighty en een volcano allebeide top. met storz en bickel zit je sowieso wel goed. ook wat betreft garantie en service. verder heb ik erg goede ervaringen met vaposhop!

Krullen

Belezen gebruiker
Vaposhop fijne winkel ja, heb 2 jaar geleden de cfc boundless gekocht. Leuk ding om kruiden en wiet in de verdampen, smaak is redelijk. Koste ook maar 9 tientjes toen der tijd, zal nu een stuk goedkoper zijn

Bovenaan