vaporizer

Oom Klaas

Badass junkie
burnevil92 zei:
hallo,

heeft er iemand al vaporizer geprobeert en wordt je er goed sgeel van ?

Zo te zien heb jij je gevoel voor spelling laten verdampen.
Maar ja ik heb het geprobeerd maar scheel werd ik er niet van.
Wel verdomd high, maar wat een ranssmaak heeft 't.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
scheel word je van x, vaporizen maakt je Suf, enorm suf.

Werkt goed, en minder schadlijke rook in je longen.

Oom Klaas

Badass junkie
loadrunner zei:

Alleen vind ik die rook zo ranzig!
Wat je ervoor terug krijgt is dan wel weer mooi :grin:

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
loadrunner zei:

Alleen vind ik die rook zo ranzig!
Wat je ervoor terug krijgt is dan wel weer mooi :grin:
Het is geen rook, maar damp. Ik vind het niet smerig.

Als je zo'n hele goede hebt, zoals die verdamper van Evert of een Volcano wordt je er goed high van. Maar je moet echt niet zo'n goedkope elektrische kopen (onder de 150 euro sowieso niet), want die zijn allemaal klote (opgemaakt uit recenties op verschillende sites).
Dan kun je beter een draagbare of zo'n opzetstuk voor een waterpijp nemen. Dan moet je wel een beetje geduld hebben en oefenen voor het goed lukt, je moet dan namelijk proeven wanneer de temperatuur goed is. Bij een te lage temperatuur is de verdamping niet efficiënt en bij een te hoge verbrand je het kruid en doe je dus niets anders dan met een gewone puurpijp of waterpijp.

Oom Klaas

Badass junkie
De damp dan,

echt ik moet er gewoon van kokhalzen.
En de enige keren dat ik gevaporized heb was met een volcano,
bij de shopeigenaar thuis.

Ewie

Belezen gebruiker
Niet zo aanstellen :P valt best mee, ik vind het zeker niet vies..

Wel doe je zo véél langer met je wiet, dus uiteindelijk goedkoper, met een halve gram doe je in je eentje echt een tijdje en je word goed stoned (zo stoned wat mij met een waterpijp zelfs niet lukt)..

Alfa

Experimenterende gebruiker
Het hangt er heel erg vanaf wat voor vaporizer. Ik vind een goede vaporizer best lekker roken.

Volcano of Vapir zijn goed. Volcana is bizar duur, maar wel goed. Vapir is ook goed en een stuk minder duur. i-Inhale is een stuk betaalbaarder, maar ik weet niet of die goed is.

JJJ

Bewuste gebruiker
Ik heb sinds enige weken een vaporizer, 2ehands via marktplaats. Had eerder nog geen wiet gebruikt, en moet zeggen dat het me erg bevalt. In vergelijking tot wat ik lees van blowen, werkt de vaporiser op mij meer filosofisch/creatief en minder sloom makend. Ook heb ik erg weinig wiet nodig, 0.2-0.3 gram is ruim voldoende voor een avond. Dit laatste kan ook te maken hebben met mijn lage tolerantie natuurlijk.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
JJJ zei:
In vergelijking tot wat ik lees van blowen, werkt de vaporiser op mij meer filosofisch/creatief en minder sloom makend. Ook heb ik erg weinig wiet nodig, 0.2-0.3 gram is ruim voldoende voor een avond. Dit laatste kan ook te maken hebben met mijn lage tolerantie natuurlijk.

Dit komt omdat hetgene wat je leest vooral betrekking heeft tot het jointjes roken wat blowen genoemd word. Hierbij word de wiet vermengt met tabak, de combinatie van thc ( werkzame stof wiet ) en nicotine ( werkzame stof tabak) word je sloom en stoned van.

De manier waarop jij het gebruikt is puur, het is bekend dat je hiervan high(er) word.
Dus het meer denken en dingen doen.
Bij het puur roken heb je ook een stuk minder nodig dan bij een joint. Dit komt omdat terwijl de joint aan en je niet hijst er wel rook 'verloren' gaat.

Van tolerantie is er (officieel) bij wiet geen sprake, wel ga je het meer en sneller achterelkaar gebruiken waardoor je er op een avond weer meer door heen jaagt.

EDIT: Dat je meteen inversteerd in een vaporizer terwijl je nog nooit wiet gebruikt hebt?? Ik zou dan toch eerst eens bij iemand anders gewoon een blowtje of pijpje willen delen. Voor het zelfde geld is wiet totaal niet je ding en zit je weer met een vaporizer..

Oom Klaas

Badass junkie
Minder slecht voor de gezondheid.

En je word er high van, niet stoned, dus niet voor iedereen dé manier om te blowen.
Plus dat sommigen (ik en vast nog wel wat mensen) die damp ronduit smerig vinden.

Screw you guys, i'm staying with my spliff :stoned:

Ewie

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
En je word er high van, niet stoned, dus niet voor iedereen dé manier om te blowen.

Nou, werd ik er maar high van.. Dat valt nogal mee (tegen) hoor, ligt vast ook eraan welke wiet je gebruikt maar ik had niet veel zin om mij in te spannen na het roken.. :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
De bedoeling van een vapo is dat het de THC laat verdampen,
dus je zou er wel degelijk HIGH van moeten worden ipv stoned.
En aangezien alle wiet thc bevat,
tadaaa!

Ewie

Belezen gebruiker
Wellicht merk ik, ondanks dat ik al enkele jaren blow, het verschil gewoon niet zo goed tussen stoned en high zijn :)

Oom Klaas

Badass junkie
Ewie zei:
Wellicht merk ik, ondanks dat ik al enkele jaren blow, het verschil gewoon niet zo goed tussen stoned en high zijn :)

Hmm, da's opzich wel apart want de verschillen zijn nu niet heel subtiel.
Maar dat hoeft ook niets uit te maken, of je nu stoned of high bent 't is gewoon chil :beer:

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Ik vind ten eerste de smaak zeker wel lekker, als je het goed doet kan je echt die sterke smaak proeven die je ook in thc boter proeft. Zeg maar de smaak van de wietgeur of zoiets :P

En ik word er niet stoned, noch suf van, ik word er SKYhigh van :smoke: Meer energiek en dat heb ik totaal niet als ik stoned ben.

een vaporizer lijkt wel leuk maar ik zou liever een glazen pijpje kopen.

kan er iemand mij een goede winkel in gent zeggen om zo een glazen pijpje te kopen? ik weet dat er vele sites zijn op het internet, maar ik koop het liefst niet via internet.

bedankt

Bovenaan