burnevil92
Belezen gebruiker
hallo,
heeft er iemand al vaporizer geprobeert en wordt je er goed sgeel van ?
burnevil92 zei:hallo,
loadrunner zei:scheel word je van x, vaporizen maakt je Suf, enorm suf.
Werkt goed, en minder schadlijke rook in je longen.
Het is geen rook, maar damp. Ik vind het niet smerig.Oom Klaas zei:loadrunner zei:scheel word je van x, vaporizen maakt je Suf, enorm suf.
Alleen vind ik die rook zo ranzig!
Wat je ervoor terug krijgt is dan wel weer mooi![]()
JJJ zei:In vergelijking tot wat ik lees van blowen, werkt de vaporiser op mij meer filosofisch/creatief en minder sloom makend. Ook heb ik erg weinig wiet nodig, 0.2-0.3 gram is ruim voldoende voor een avond. Dit laatste kan ook te maken hebben met mijn lage tolerantie natuurlijk.
Dat bedoelde ik ook..hodgepodge zei:Het is geen rook, maar damp. Ik vind het niet smerig.Oom Klaas zei:loadrunner zei:scheel word je van x, vaporizen maakt je Suf, enorm suf.
Alleen vind ik die rook zo ranzig!
Wat je ervoor terug krijgt is dan wel weer mooi![]()
Oom Klaas zei:En je word er high van, niet stoned, dus niet voor iedereen dé manier om te blowen.
Ewie zei:Wellicht merk ik, ondanks dat ik al enkele jaren blow, het verschil gewoon niet zo goed tussen stoned en high zijn![]()

Meer energiek en dat heb ik totaal niet als ik stoned ben.Ganjasmoker zei:Had mijn oog laten vallen op deze
Arizer V-Tower
http://www.azarius.nl/headshop/vaporize ... r_v-tower/
Iemand hier ervaringen mee?
Heb zelf al van gevaporized in de shop met een volcano & dat smaakte wel heel lekker.
Vroeg me af of deze net zo lekker smaakt omdat ik voor die prijs me er wel eentje zou willen aan schaffen.