• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Veeeel te veel THC chocolade + volgende dag tandarts

dexdude2

Belezen gebruiker
We waren een avondje bij een vriend en we hadden zo'n 500 gram takken van de sativa plant. Daar hebben we uiteindelijk chocolade van gemaakt (THC geëxtracteerd uit de takken en olie van gemaakt, daarna op de één of andere manier chocolade van gemaakt, geen idee hoe, een vriend was de kok die avond). Voordat we begonnen met eten hebben we nog 2 dikke joints gedraaid en die opgerookt met z'n vieren. We waren best wel stoned, maar we wouden nog veel meer.

We verdeelden alle gemaakte chocola over 4 personen en iedereen at alles op (we hadden geen idee hoeveel THC er in zat maar dat maakte ons toen geen flikker uit, we wouden die avond gewoon helemaal naar de klote en we waren er psychisch wel op voorbereid). Na een half uurtje begonnen we aardig vol te raken maar alles MOEST op, dus mixten we de chocolade met melk zodat "de chocolade chocolademelk werd". Nou mooi niet dus. De chocolade was zóó vettig dat de melk gewoon in het kommetje bleef drijven, we hadden nu chocolade én melk. Dikke drek dus, en het smaakte helemaal nergens meer naar (super zoet spul, echt te ranzig voor woorden blääh). We hebben met veel moeite toch alles op gekregen en gingen toen maar chillen op de bank.

Ongeveer 1,5 uur na het eerste hapje waren we allemaal helemaal van de kaart. Ik zat op de bank en het leek alsof de hele kamer de lucht in werd gelanceerd en zo voelde het ook. De muren werden donker en ik zag overal sterren (zoals je ze hebt in de ruimte) op de muren. Ook voelde het alsof ik helemaal in de stoel werd gedrukt door een enorme olifant die op me zat. Niemand zei wat en iedereen was volgens mij keihard aan het hallucineren, net zoals ik. Toch was lopen niet moeilijk ofzo en ik kon makkelijk naar de keuken lopen bijvoorbeeld om water te halen. Toen ik terug kwam begonnen we met elkaar te praten en vroegen elkaar "voel je al wat". Nou, daar hoefde niemand dus antwoord op gegeven en we begonnen keihard te lachen. Het duurde 15 minuten totdat iedereen gestopt was met lachen en we zetten wat muziek op. Muziek klonk echt super vreemd en helemaal niet goed ofzo. Het klonk alsof stemmen helemaal van toonhoogte waren veranderd (heel laag). Ook was het heel moeilijk om dingen te onthouden, tijdens gesprekken vergaten we soms waar we over aan het praten waren en dan wist je dus ook echt helemaal niks meer van wat je 20 seconden geleden had gezegd. Het werkgeheugen kon je dus totaal nutteloos verklaren.

Na een uur of 4 is iedereen naar huis gegaan behalve ik en een vriend, wij bleven daar slapen. Midden in de nacht werd m'n vriend wakker en was best wel in paniek (nachtmerrie ofzo gehad), dus ben ik ff snel wat benzo's (diazepam) voor 'm gaan halen bij een kameraad die dichtbij woonde. Daarna weer gaan slapen..
Om 9 uur 's morgens werden we wakker (ongeveer 12 uur nadat we de chocolade hadden opgevreten) en voelde het alsof we nog steeds keistoned waren en lopen was best wel moeilijk. Een liter water gedronken en een stukje gaan hardlopen en dat hielp dan wel een beetje, maar ik was nog steeds zo stoned als de kerstman. Dit hadden we absoluut niet verwacht, maar het was niet bangmakend of erg ofzo, we hadden immers deze dag vrij.

Met veel moeite ging ik met de bus naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling. Het was echt super chill om in die tandartsstoel te liggen, ik kreeg verdoving, een blok in m'n mond zodat ik m'n mond niet zelf open hoefte te houden en ik kon gewoon lekker liggen. Ik voelde helemaal niks van de hele behandeling en was een paar keer bijna in slaap gevallen. De tandarts vroeg op het laatst ook nog of ik wel goed had geslapen en of ik niet ziek was omdat ik er "niet bepaald gezond uit zag". Hierna naar huis gegaan en nog eens 6 uur geslapen. Zelfs daarna voelde ik me nog stoned...

Conclusie... Veel te veel chocolade gehad! Maar het maakte absoluut niet uit, iedereen vond het geweldig en we waren 24 uur stoned. De tandarts was super chill....

Binnenkort ga ik een trip report schrijven over mijn bad trip met bromo dragonfly. :wink:

DutchCookie

Bewuste gebruiker
klinkt als een lekker avondje en de volgende dag ook.
ik wou dat als ik heel veel zou roken of eten dat ik de volgende dag ook nog leip ben. ik ben altijd weer nuchter en de helft vergeten of meer, ligt er dan maar net aan hoeveel we hadden gedaan.
maar dingen vergeten enzo tijdens een gesprek is heel normaal hoor als je leip bent :tearsofjoy:

spacelord

Wijs gebruiker
DutchCookie zei:
ik wou dat als ik heel veel zou roken of eten dat ik de volgende dag ook nog leip ben.

Ik wou dat ik nog zo hard kon gaan van spacecake :tearsofjoy:
Mijn eerste keer cake was pas na vele tripervaringen. Had er voor mij en mijn vriendin 3.5g in gedaan (zij 1 g en ik de rest). Was best wel vaag en idd een stuk trippy-er dan door het gewoon te roken. Maar het is niet iets dat ik zou nemen om echt van de kaart te zijn :P

DutchCookie

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
DutchCookie zei:
ik wou dat als ik heel veel zou roken of eten dat ik de volgende dag ook nog leip ben.

Ik wou dat ik nog zo hard kon gaan van spacecake :tearsofjoy:
Mijn eerste keer cake was pas na vele tripervaringen. Had er voor mij en mijn vriendin 3.5g in gedaan (zij 1 g en ik de rest). Was best wel vaag en idd een stuk trippy-er dan door het gewoon te roken. Maar het is niet iets dat ik zou nemen om echt van de kaart te zijn :P

mijn eerste keer spacecake was eigenlijk een brownie. met hasj
5 gram hasj in een cake met 5 man opgegeten, maar we rookten toen nog niet zolang wiet dus we werden er ook best wel leip van. heb me toen toch een rare avond gehad, zou er eens een tripreportje van moeten maken maar het zou een hele korte zijn want ik weet er nog maar een paar dingetjes van hahah.

schijvenbikker

Experimenterende gebruiker
Heb je niet nog wat van die chocola over? Klinkt geweldig :grin:

Ik heb ook een keer een spacecake gegeten met belachelijk veel wiet erin. Pas om 3 uur naar huis gegaan terwijl ik om 10 uur rijles had :tearsofjoy:
De instructeur vroeg ook of ik me een beetje ziek voelde maar ik was gewoon nog pannegaar.

19991999

Newbie
Hallo,

Heb je misschien iets van een recept/beschrijving van hoe jullie deze chocolade met THC hebben gemaakt? (via je vriend). Wij willen iets soortgelijks doen voor ons profielwerkstuk alleen dan met de maximale toegestane hoeveelheid THC. Wij hebben THC-olie tot onze beschikking, maar hebben verder niet echt een plan van aanpak. De deadline is al snel.

Hopelijk kan je ons helpen.
Mvg

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
19991999 zei:
Hallo,

Heb je misschien iets van een recept/beschrijving van hoe jullie deze chocolade met THC hebben gemaakt? (via je vriend). Wij willen iets soortgelijks doen voor ons profielwerkstuk alleen dan met de maximale toegestane hoeveelheid THC. Wij hebben THC-olie tot onze beschikking, maar hebben verder niet echt een plan van aanpak. De deadline is al snel.

Hopelijk kan je ons helpen.
Mvg
Je reageert op een bericht uit 2010, dus waarschijnlijk heb je weinig kans op een antwoord van de TS.

Met wat zoekwerk op Google vind je denk ik heel gemakkelijk wel recepten voor het maken van cannabis chocola.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
haha dit is echt een geweldig verhaal. Heb echt hardop zitten lachen. Blijkt maar weer dat wiet toch wel zijn psychedelische kantjes heeft :tearsofjoy:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vraag me af of TS nog leeft eigenlijk, met zulk verantwoord drugsgebruik moet er wel een keer iets mis gaan lijkt me.

oh en ik vraag me ook af wat de bedoeling is van het profielwerkstuk, zullen ze druggebruik goedkeuren op de middelbare school? :grin:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
je had die melk prima kunnen fixen door het op te warmen in de magnetron, het enigste is dat je het dan warm moet houden omdat het anders gaat stollen. als je er meer melk bij gooit dan chocola dan word het meer vloeibaar, zit er meer chocola dan melk in dan krijg je dus pap wat jij had.

@smartie
je hoeft het niet goed te keuren, als ze maar wel goede voorlichting krijgen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik oordeel niet hoor, maar ik bedoel de school :) Die zijn over het algemeen niet heel erg fan van druggebruik :P

Bovenaan