veel drinke, weinig ete

SGiZO

Experimenterende gebruiker
als ik snelle op heb, heb ik altijd en droge mond en dan drink ik overdreve veel. zo veel dat ik er maagpijn van krijg, mn maag zit dan alleen maar vol met drank , omdat ik geen honger heb dan.. (als ik beweeg lijkt mn buik wel een stromende rivier fzo) heeft nog iemand dit? en weet iemand hier iets tege?

Psykaholik

Wijs gebruiker
SGiZO zei:
als ik snelle op heb, heb ik altijd en droge mond en dan drink ik overdreve veel. zo veel dat ik er maagpijn van krijg, mn maag zit dan alleen maar vol met drank , omdat ik geen honger heb dan.. (als ik beweeg lijkt mn buik wel een stromende rivier fzo) heeft nog iemand dit? en weet iemand hier iets tege?
jah minder drinken en meer eten :) :wink: :wink:
maar weet wel maar al te goed wa je bedoeld
maar heb ik gene last meer van
kan redelijk goed eten terwijl ik drugs heb gepakt

SGiZO

jah ik kan met alles redelijk goed eten, behalve met snelle.. de da erna kan ik wel weer normaal eten :) weet ge miss tips om die droge mond te vermijde fzo?

Psykaholik

Wijs gebruiker
SGiZO zei:
jah ik kan met alles redelijk goed eten, behalve met snelle.. de da erna kan ik wel weer normaal eten :) weet ge miss tips om die droge mond te vermijde fzo?
jah genoeg drinken :wink: :wink:
maar eten onder snelle gaat just het best bij mij
gewoon beetje drinken voor ge eet da uw mond vochtig is
dan gaat eten gelijk niks bij mij

Colaiuta

Bewuste gebruiker
mandarijnen, peren of sinaasappels eten.. en eten moet je gewoon doen, als je ech geen honger hebt, toch gewoon iets naar binnen werken, je maag kan dan weer wat hebbe.. en je bent de volgende dag niet half zo naar klote als bij een lege maag

Psykaholik

Wijs gebruiker
Colaiuta zei:
mandarijnen, peren of sinaasappels eten.. en eten moet je gewoon doen, als je ech geen honger hebt, toch gewoon iets naar binnen werken, je maag kan dan weer wat hebbe.. en je bent de volgende dag niet half zo naar klote als bij een lege maag
idd
dan ben je gewoon de dag derna nie na de klote (ik toch nie)

JewCookie

Wijs gebruiker
the_love_docter zei:
:mrgreen: jah ik heb bijna altijd kwauwgom in me mond. :mrgreen:

Gr Tha Doc.

yeps heb ijk ook altijd, en wat proberen te eten helpt vooral voor de dag erna goed:wink:

vitamine pillen voor dat je gaat slapen werkt ook heel goed voor de dag erna:wink:

SGiZO

de dag derna heb ik er niet zoveel last van. het is alleen op het moment zelf..

Moon

Bewuste gebruiker
Tegen een droge mond helpt een kauwgum mij altijd goed. En yoghurt is goed te eten met snelle! heb je toch wat in je maag.

Frisko

Badass junkie
Moon zei:
Tegen een droge mond helpt een kauwgum mij altijd goed. En yoghurt is goed te eten met snelle! heb je toch wat in je maag.
2 cheeseburgers zonder tomaat met samourai :openmouth: :P
wat kan dat smaken onder de speed zeg :P :P :P :P

Moon

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
Moon zei:
2 cheeseburgers zonder tomaat met samourai :openmouth: :P
wat kan dat smaken onder de speed zeg :P :P :P :P

Whehehe heerlijk lijkt me dat :openmouth: :P

the_love_docter

jah idd, Yochert is wel een goed idd om te eten met Speed in je lijf.
zie het al voor me nieuwe reclame van die breakers,

breaker nu ook handige,lkkr,voedzaam en verteerbaar voor de door gewinterde Speed freakes.

maare met die Gum in je mond is het ook een stukkie veiliger voor je tanden denk ik zo kan beterss lopen knarsen ok da stukste plastic dan over je tandvlees enz. tenminste dat beridderneer ik .

greets Tha Doc
:openmouth:

Bovenaan