veel effect?

ttttt

Newbie
Ik ben een beginner en had simpelweg een vraagje over mijn gebruik :grin:
Ik ben een 18 jarig meisje en weeg zo'n 60-65kg.
Mijn eerste keer was met koninginnedag dit jaar, mijn tweede een maand later (afgelope vrijdag).
De eerste keer had ik een halve van 120 op en de tweede keer 3kwart ook van 120.
Nou is er over een maand weer een supervet feestje en ik vroeg me af of het veel effect heeft op mijn 3de keer, omdat er weer alleen een maand tussen zit.
Ik lees vaak dat het beste is om minimaal 6 weekjes tussen te houden zodat je het zelfde gevoel weer krijgt.
Marja ik weet niet hoe het bij mij zal zijn als ik zo kijk naar hoeveel ik heb gebruikt, mijn gewicht en tijd ertussen...
Moet wel zeggen dat ik bij de tweede keer mindere rush voelde in het begin maar de muziek zat er deze keer veel beter in en had ik veel meer plezier :grin:
Alvast bedankt :)

roteck

Experimenterende gebruiker
Nou, het gevoel wat je de eerste keer had zul je waarschijnlijk never nooit meer mee maken! Maar dat is bij iedereen zo. Je bouwt wel gewenning op naarmate je vaker gebruikt. Toch zul jij ook het volgende feestje nog de tijd van je leven hebben! Probeer wel zo lang mogelijk met zo min mogelijk te doen, zo stel je de eventuele gewenning toch wel wat uit.

Bovenaan