• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Veel paddo's doch geen trip

JustVegas

Experimenterende gebruiker
Dit is een klein verslagje van een niet-trip, tenminste, ik heb hier voor het eerst in m'n leven bijna niks gevoeld van een portie hawaiiaanse.

Dat heb ik inmiddels ruimschoots goed gemaakt met de trip(s) die daarna kwam (zie vorig verslag) maar na wat aanmoediging van Stonie in mijn vorige topic vond ik dit verslagje ook leuk genoeg om met jullie te delen.

----------------------------------------------------------------------------------

Een goede trip vergt planning waar niet vanaf geweken mag worden TOT de trip begint, dat gaat namelijk mis… Bij deze dus;

S’middags was er heerlijk gekookt door de lover van L. (24 jaar, arrogant en studeert psychologie..denkt ook dat hij daardoor alles weet) en omdat we het toch wel gezellig hadden, kwamen we op het impulsieve idee te gaan paddo’en, de relatie was stabiel genoeg beweerden ze en het werd tijd om elkaar na zoveel maanden te leren kennen op een ander niveau.
Niet zo geniaal dus, want voor DE vriend zou het de eerste keer worden en meestal zijn L en Ik samen onder invloed toch wel zo op elkaar afgestemd dat het niet leuk voor hem zou zijn, maar goed, er moest en zou gepaddo’ed worden, L. was ervan overtuigd dat als hij haar niet onder invloed had gezien, hij haar niet echt kende en aangezien ik vrij goed ben in noodsituaties onder invloed, moest ik er ook maar bij blijven (fijn…)

Enfin, 3 porties Hawaï gehaald en naar binnen gewerkt.
Terwijl die arme jongen al kokhalzend zijn halfje naar binnen propte hebben wij hem nog even geïnformeerd over de do’s en don’ts tijdens onze trip
- Geen alcohol!
- Geen seks of het initiëren daarvan
- Geen gezeik en vooral niet denken dat het fout gaat
- Telefoon uit
- Zodra hij vervelend ging doen, werd ‘ie zonder pardon thuis afgezet.
Inmiddels beweerde hij bij hoog en laag dat hij al heel veel voelde en dat hij zijn ouders maar eens moest gaan bellen (waarom???), L. en ik keken mekaar zorgelijk aan en besloten zijn telefoon af te pakken…Helaas bleef het hier niet bij.
Gelukkig kon meneer het eerste halfuur rustig naar de T.V kijken zodat wij ook rustig in een tripje konden glijden, toen begon hij toch wel erg rare bewegingen te maken, geïrriteerd als we waren besloten we het te negeren maar jammer genoeg begon hij na een kwartier te schreeuwen dat zijn arm niet meer van hem was, dit ging ook nog eens gepaard met het bijna breken van zijn rechterarm in overtuiging dat hij dit toch niet voelde.
Asociaal als we waren begonnen we ons ernstige zorgen te maken over onze eigen trip en besloten hem maar achter de computer te zetten om hem af te leiden.

Na een kleine 20 minuten kwam Meneer ons weer vervelen met de mededeling dat het internet het niet deed en dat we dat moesten gaan fixen anders zou hij weer bij ons komen zitten (wat een held…)
Wat hij überhaupt die 20 minuten had gedaan, weten we niet.
Hier ben ik zo’n halfuur mee bezig geweest zonder te controleren of het wel waar was wat hij zei…(juistem, internet deed het gewoon)
Toch verbazingwekkend dat ik midden in een trip de internet verbinding uit en weer aan heb gezet!
Toen hij eenmaal achter de computer zat, was hij mij zo dankbaar dat hij prompt opperde om mij als vriendin te nemen en mij probeerde te knuffelen(wat enige gekwetste blikken van L. opleverde en enige walging van mijn kant)
Ik besloot snel weer bij L. onder de dekens te kruipen en maar het beste te hopen van onze trip samen.

Dit rustmoment duurde niet lang want S. (eerste letter voornaam vriend van L.) had een doos met tissues gevonden en besloot dat het wel erg grappig was om onze hoofden te bedekken en onder te strooien met tissues, dit leek immers net op sneeuw!!
Enigszins benauwd vertelden we hem dat hij best zijn eigen trip mocht verpesten maar niet die van ons en dat hij die tissues bij zich moest houden.
Wat volgde was voor ons een kwelling, maar voor hem blijkbaar een erg leuk spelletje; elke keer nadat wij de hele lading op de grond hadden gegooid, gooide hij deze weer terug op onze hoofden… Ik heb nog nooit zo de behoefte gehad om iemand helemaal lens te slaan.

Nadat wij zelf even hadden gevoeld of het koud was buiten en vonden dat dat best een aangename temperatuur was, hebben we hem uit pure frustratie maar buiten gezet.
De poort was op slot en er kon (in principe) niks gebeuren.

Eindelijk zaten we rustig.
Dit duurde welgeteld een halfuur tot we ons realiseerden dat het wel erg stil was….
En ja hoor, de tuin was leeg…
Na een aantal paniek momentjes (bedankt S.) stonden we in de tuin zijn naam te schreeuwen, dit had niet veel zin omdat hij inmiddels niet alleen de weg volledig kwijt was, maar ook nog eens z’n naam (wist hij ons later te vertellen).
Na lang zoeken in een tuin van ong. 20 m2 zonder struiken, bomen of wat dan ook(het enige tripmoment voor ons) vonden we hem volledig in de war terug in de schuur MET een biertje in z’n hand, terwijl hij zich totaal niet kon herinneren hoe hij daar kwam en wat ‘ie aan het doen was…. gelukkig konden we hem snel overtuigen dat het binnen beter was en ging gewillig met ons mee naar binnen.

DIT WAS DUS FOUT! Na een teugje frisse lucht vond meneer dat hij wel weer nuchter was en ging met een sigaret in zijn mond (Hij is anti-roker) een enorm lang verhaal ophangen, wij probeerden hem nog duidelijk te maken dat hij a) niet rookte b) nog minstens 3 uur trippen te gaan had en c) denken dat je nuchter bent, niet verstandig is maar hij studeerde en was nuchter, dus zag er geen nut in om naar ons niet-nuchtere geklets te luisteren, zei ‘ie.
Terwijl de sigaret bijna z’n lippen verbrandde sloeg de trip weer in….wij zaten weer heerlijk warm onder onze deken en waren hem inmiddels zo spuugzat dat we bijna zijn ouders zelf wilden gaan bellen of ‘ie asjeblieft opgehaald kon worden, maar nog voor wij actie konden ondernemen, was de inslag hem zo zwaar gevallen, dat hij over de vloer kronkelde en als een psychotische debiel op de plinten aan het kauwen was,weetje wel, op die randjes tussen de vloer en de muur…(zucht….)

Met veel moeite hebben we hem op de bank gekregen, maar S. begon WEER te zeiken dat zijn ledematen toch echt niet van hem waren, we besloten hem maar gewoon de waarheid te zeggen, met alle risico’s van dien; hij moest per direct zijn smoel houden en stil zitten anders kon ‘ie mooi naar huis gaan, terecht sputterde hij dat hij onmogelijk meer kon fietsen en dat hij stil zou blijven.
Ik bedacht me ineens dat ik niet in mijn huis was en dat ik wel kon fietsen, dus heb afscheid genomen en ben lekker thuis gaan uittrippen.
De volgende morgen hoorde ik van L. dat S. nog een halfuur heeft geprobeerd om seks te hebben met haar en toen zij eindelijk toegaf, hij in slaap flikkerde.

S. heb ik daarna nooit meer gezien, een week later was de relatie uit omdat L. vond dat iemand die zo slecht tripte echt niet in haar levensstijl paste (daarnaast zou ze hem nooit vergeven voor de move naar mij) en S. zich helemaal kapot schaamde dat 2 meisjes van half zo groot, psychisch meer aankonden dan hij.

Ik baal nog steeds dat ik niet eerder naar huis ben gegaan om fatsoenlijk te trippen voor die 12 Euro.
Wel heb ik geleerd dat je je eigen trip kan maken zoals je wilt en dat heeft me in heel wat gevallen van ''iets teveel drugs'' heel erg geholpen :grin:

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Intresant om te lezen :) maar wat lijkt me die exvriend van je vriendin een enorme sukkel/nerd... Had m na 10 minuten al het huis uitgezet of in elkaar geschopt :mrgreen: :smoke: Wel goed dat je nog helder kon denken en je eigen trip nog redelijk wist te sturen... :hearteyes:

volgende keer maar weer lekker emt zn 2tjes :P

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Intresant om te lezen :) maar wat lijkt me die exvriend van je vriendin een enorme sukkel/nerd... Had m na 10 minuten al het huis uitgezet of in elkaar geschopt :mrgreen: :smoke: Wel goed dat je nog helder kon denken en je eigen trip nog redelijk wist te sturen... :hearteyes:

JustVegas

TimKGB zei:

Nou, het was wel enorm interessant om iemand die zich zo verheven voelt boven anderen, volledig te zien veranderen in zo'n hulpbehoevend persoon :)

Ja, dat was ook heel fijn, al had ik het tijdens het tissue incident wel moeilijk, ik moest mezelf steeds vertellen dat ik niet zou stikken en dat ik 'maar' paddo's op had, gelukkig was dat snel voorbij.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Wat een sul.. Hoe kun je in godsnaam zo debiel doen van een beetje paddestoelen :') Was ie niet eens soort van verkapte toerist?

teebo

Bewuste gebruiker
haha , geniaal en origineel report
prachtig geschreven, ahoewel ik me toch een beetje afvraag of je niet iets te hard bent geweest voor hem

JustVegas

teebo zei:
haha , geniaal en origineel report
prachtig geschreven, ahoewel ik me toch een beetje afvraag of je niet iets te hard bent geweest voor hem

Als hij zich van te voren niet zo arrogant had gedragen was ik vast veel vriendelijker geweest :grin:
Maar als iemand zich mijn meerdere voelt alleen omdat 'ie gestudeerd heeft..... :smilingimp:

:grin:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Gewoon vragen of ie ns mdma wil proberen, en als dat zo is gooi je minimaal een gram in z'n drinken, dan is ie wel even stil!

JustVegas

Goanaut zei:
Gewoon vragen of ie ns mdma wil proberen, en als dat zo is gooi je minimaal een gram in z'n drinken, dan is ie wel even stil!

ik hoop die vent, eerlijk gezegd, nooooit meer te zien... Zo ja, dan lach ik hem eerst recht in zijn gezicht uit :P

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hehe.. hij heeft een hoop bestudeerd tijdens die trip in ieder geval, alleen had ie niks aan z'n studie. =P

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat een figuur! ik kan me precies voorstellen hoe je je voelde, ik had dat ook eens tijdens een paddotrip maar dan met een nuchter iemand die ADHD had en steeds vreselijk irritant deed.. ARGH :P

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
JustVegas zei:
Asociaal als we waren begonnen we ons ernstige zorgen te maken over onze eigen trip en besloten hem maar achter de computer te zetten om hem af te leiden.

Inderdaad asociaal...

JustVegas zei:
Na een aantal paniek momentjes (bedankt S.) stonden we in de tuin zijn naam te schreeuwen, dit had niet veel zin omdat hij inmiddels niet alleen de weg volledig kwijt was, maar ook nog eens z’n naam (wist hij ons later te vertellen).

Bedankt S.? Bedank jezelf eerder. Vind je het ook niet een beetje lullig om iemand tijdens z'n eerste trip buiten te sluiten (ookal stelt deze persoon zich in jullie ogen aan)?

JustVegas zei:
Ik bedacht me ineens dat ik niet in mijn huis was en dat ik wel kon fietsen, dus heb afscheid genomen en ben lekker thuis gaan uittrippen.
...
Ik baal nog steeds dat ik niet eerder naar huis ben gegaan om fatsoenlijk te trippen voor die 12 Euro.

Dit klinkt ook nogal egoistisch.

In ieder geval bedankt voor je verslag/verhaal met moraal. 't Is wel goed geschreven (ik vind het alleen allemaal wat lullig overkomen).

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Op de manier waarop je het schrijft heb ik toch wel een beetje het idee dat je wel redelijk aan het trippen was. Misschien had je het niet echt door aangezien je constant bezig was met S. rustig houden en je aan hem storen?

Verder wel een leuk verhaal vind ik, weer eens een heel ander trip report :)

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Ik vind dat jullie op bepaalde momenten ook nogal egoistisch hebben gehandeld, maar dat kan ik van de andere kant ook wel begrijpen omdat hij zich nogal 'stoer' toegenover jullie had gedragen

En je vriendin had het uitgemaakt, omdat de manier van zijn trippen niet bij haar pasten?wtf? :confused:

iig, leuk en apart reportje dat je geschreven hebt! :wink:

JustVegas

Dat is het moeilijke van een verhaal achter het verhaal (jaja)

Deze kerel was een ongelofelijke arrogante zak die mij minder intelligent achtte omdat hij studeerde en ik niet...
Daardoor heeft die vent al onze goedbedoelde adviezen totaal in de wind geslagen en nam vervolgens zelf het voortouw, omdat hij immers de meest intelligente van ons drietal was en wel even zou laten zien dat hij dat ook in alle situaties bleef! moraal was dan ook dat ik geen paddo's had moeten gebruiken met hem.. :flushed:

En ach, over de rest, op het moment probeer je zelf te voorkomen dat je ''bad'' gaat en ik geloofde niet dat hij daadwerkelijk ''bad'' aan het gaan was...
Als iemand echt fout gaat, zal ik diegene nooit zomaar in de steek laten :cry:

Maar goed, genoeg.... Bedankt voor het lezen!

p.s Die jongen had in zijn trip een move naar haar beste vriendin gemaakt....dat kon zij hem niet vergeven..

JustVegas

Adrenochroom zei:
Op de manier waarop je het schrijft heb ik toch wel een beetje het idee dat je wel redelijk aan het trippen was. Misschien had je het niet echt door aangezien je constant bezig was met S. rustig houden en je aan hem storen?

Verder wel een leuk verhaal vind ik, weer eens een heel ander trip report :)

Ik denk dat ik opzich ook wel aan het trippen was, maar ik was vooral heel boos!

Bovenaan