veel pille pakken?

flash kieke

Wijs gebruiker
ik vroeg mij is af oeveel pillen jullie pakken op een maand want wa ik ier lees van somige denk ik amai das weinig want als ik naar the-site of zo ga daar pakt veel man ieder weekend en ik pak ook elk weekend mor ik wil duzz eens weten oeveel jullie pakken :wink: greetzz

spacekonijn

Badass junkie
ieder weekend space zijn is natuurlijk fantastisch.

maar de meeste denken toch ook nog wel een beetje aan hun gezondheid.

+ dat mdma gewoon VEEL leuker is als je het niet te vaak doet

doe het nu gemmideld 1 keer per maand denk ik

Mac...

Badass junkie
Ligt eraan.
Iedere tent heeft zijn heftige periode's en zijn minder heftige.
Ik zit rond de 3 pillen op een hele avond (mss zo'n 10 x per jaar of minder), maar heb ook een periode gehad waar ik ieder weekend zeker 7 tot 10 pillen opat.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Toen ik nog veel gebruikte(voor mij veel dan) slikte ik ongeveer 2 x in de maand ongeveer 3 tot 4 pillen.Dat maakt 6/8 pillen in de maand :openmouth:

flash kieke

Wijs gebruiker
mijn eerste keer dat ik xtc em gepakt waren sterretjes en op 2 dagen 5 pille en nu eindig ik spijtig genoeg met 6 pillen beetje ghb en een lijn speed op een weekend :flushed: maar ik ben er hellemaal ni trots of soms schaam ik daar mij voor maar ik ben nu aan het minderen en probeer maximum 4 pillen op op 1 weekend te pakken en ik voel ook da ik veel agresiever wor en zo

Trip Unit

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
mijn eerste keer dat ik xtc em gepakt waren sterretjes en op 2 dagen 5 pille en nu eindig ik spijtig genoeg met 6 pillen beetje ghb en een lijn speed op een weekend :flushed: maar ik ben er hellemaal ni trots of soms schaam ik daar mij voor maar ik ben nu aan het minderen en probeer maximum 4 pillen op op 1 weekend te pakken en ik voel ook da ik veel agresiever wor en zo
Misschien een tip voor je.
Als je uitgaat probeer dan zo laat mogelijk je schijfjes te nemen,want dan heb je gewoon minder nodig en ben je ook minder gaar de volgende dag.

flash kieke

Wijs gebruiker
ik weet het maar bv. in the-site vorige week ik was daar om 23.00 uur en niemand had er en ik werd gwn zot maar gelukkig waren der rond 1.30 jappekezz en als ik uit ga moet ik er derect een pakken voor da ik zot wor ale zot worden is een groot woord maar ik bedoel voor dak wil dansen en zo moet ik minstens 2 pillen binne hebben :(

Mac...

Badass junkie
tja, wil je hier een eerlijk antwoord of een spontaan antwoord op?
Ik weet hoe leuk het allemaal is, maar vind je het niet erg dat je zonder geen lol kan hebben. Troost je, voor mij geld dat in principe ook, maar ben heel hard op weg om me ook zonder te vermaken. Alleen jammer dat er dan wel weer alcohol in het spel is, mja hè. Ben er ook niet trots op, maar vind het wel leuk.

Obsessed

Belezen gebruiker
Als ik er pak , pak ik met mate :)
Meestal zijn het dubbele mitsubishi's of lovertjes.

Op een zaterdag avond pak ik meestal 3 a 4 pille , slokje vloeibare en da is het.

flash kieke , da zij nnogal is tijde he in the-site :grin:

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Ik slik niet vaak x want dan gaat de lol er snel van af vind ik :) .
Als ik het doe is het ongeveer 2 per avond en 1 keer per 2 maanden ongeveer.

Krs

Bewuste gebruiker
gebruik alleen op de grotere feesten en dan 2 op een avond en dat dan eens in de 2 maanden ongeveer, soms zelfs meer dan 2 maand er tussen

bartje85

Newbie
neej jonge kpak wel gemiddeld elk weekend drugs maar nie altijd pille da wordt saai man. maar gewoon 20 pille pakke en heel hard gaan hallucineren da is gewoon supermooi. (smurfen op de badkamer, konijntjes die liggen te dekken op mun slaapkamer :mrgreen: )

Bal0n

Badass junkie
bartje85 zei:
neej jonge kpak wel gemiddeld elk weekend drugs maar nie altijd pille da wordt saai man. maar gewoon 20 pille pakke en heel hard gaan hallucineren da is gewoon supermooi. (smurfen op de badkamer, konijntjes die liggen te dekken op mun slaapkamer :mrgreen: )

Goed idee wel, 20 pillen slikken!

e-tard.. :rolleyes:

bartje85

Newbie
ja verdeeld over een 50 uur. en het waren natuurlijk geeen blauwe mitchus of harley's. maar gewoon roze hartjes (van die kleintjes) en ja je merkt er steeds minder van naarmate je meer pakt, maar dan gaat vooral de rest die in die pillen zit werken..

spacekonijn

Badass junkie
20 pillen pakken is gewoon DOM...

en mensen die zeggen dat je lang moet slikken voordat je dat aankunt valt ook wel mee je moet gewoon dom zijn.

namelijk na de eerste 3 pilletjes heeft het helemaal geen nut meer je kan slikken wat je wilt het enige wat nog werking heeft is het amfetamine effect waardoor je dus zwaar verknipt raakt.

neem dan 3 pillen en snuif er speed bij .....

Trip Unit

Bewuste gebruiker

Koekje erbij?

jin

Experimenterende gebruiker
oeveel ik pak op 1 avond ?

da hangt der vanaf hoeveel geld eb ik bij en hoe ik mij voel voor ik vertrek als ik mij super voel en ik heb veel geld durf ik tot 10 of meer gaan . zo nie blijft het bij 6 . :openmouth: maja wie ben ik hé ---> snuifneus :grin:

boy

Bewuste gebruiker
Twintig pille... hoe bedenk je het. Als je het dan toch om de hallucinerende effecten doet, pak dan gewoon meteen pillen met MDA, dan hoef je er ook geen twintig te slikken.

Bovenaan